Ми проснулись на дівані всю ніч ми розмовляли та допивали все те, що принесла Джес. Вже приблизно до обіду вона пішла, я ж вирішила поприбирати всей цей безлад. Я взяла Джина та ми пішли на прогулянку, сьогодні я одягнула пуховик, надворі ну дуже холодно. Вже по дорозі додоми ми зайшли в магазин я купила корм для Джина та собі солоденького. На завтра у нас призначена поїздка на п'ять днів ми вирішили, що тиждень це багато. Завівши Джина я набрала Джес та ми пішли прикупити щось мені на поїздку.
-А Стів тож їде?
-Джес!
-Що таке? Я ж просто запитала чи буде кому приглянути за тобою.
-Незнаю.
-А що ви не вирішували хто їде хто ні?
-Ні, ну можу щось там батьки і писали для вчительки.
-Мда так пішли сюда
-Джес це відділ суконь
-Я знаю
-Джес я не збираюсь одягати там платя
-Всмислі, а якщо ви захочите організувати якусь вечірку.
-Яка вечірка?
-Ладно ідем, що ти хоч купляти.
-Ну в мене давно не було поповнення до моєї колекції толстовок.
-Ой нє. Ти з своїми толстовками скриваєш всю красоту під ними.
-Ей, а що тут не так.
-Боже ну ти як мала дитина.
-А що ти пропонуєш.
-Ідем.
Ми зайшли у відділ верхнього одягу і вона мене потащила до кроктопів.
-Ні я це нізащо не одягну.
-Та блін подивись яка в тебе чудова фігура часіками блін і ти цю красоту приховуєш.
-Ой
-Нє ну, а що не правда?
-Так ідем до взуття мені потрібні красовки.
-Оу які туфельки нехоч приміряти?
-Краще ти
-Хм в мене вже такі є
-Ну я думає, що все остальне в мене є.
-Беккс може купим сукню
-Ні вона мені непотрібна.
-Пф
-Ладненько я пішла буду тата чекати. І да не нароби дурниць поки мене цих п'ять днів не буде!
-Хм постараюсь.
-Пака
-Удачі
Я направилась додоми.
Надворі вже темніло я вирішила скласти валізу. Діставши велику сіру валізу з декількома дитячими наклейками я почала туди складати одяг. Я взяла чотири толстовки, три футболки, дві пари джинсів, запасні кросівки, білизну, піжаму, та мої улюблення тапочки з ведмедиками на кінці. Одяг у мене був спакований. Інші менш важливі дрібнички я положила в рюкзак.
POV Джесіка
Прийшовши додоми я зовсім не чекала поверненню моїх батьків.
-Джесіка де ти ходиш? Збирайсь бистріш ми їдем на сімейний вечір до сім'ї твого нареченого!
Пф я мовчки піднялась на другий поверх одягнула чорну сукню покриту кружевом, завила легенько коси та нанесла легенький макіяж, одягнувши чорні туфельки з невеличким каблуком.
Я спустилась на низ де знову сварились батьки, я впринципі вже звикла, проігнорувавши це все я вийшла та сіла в машину. За хвилин 10 прийшли батьки вони сіли та ми вирушили. Вже біля доми ми стали зразковою сім'єю. Всі разом ми вирушили та зайшли у дім до мого"улюбненого" нареченого. Він сидів у КОСТЮМІ ого де цей його чорний стиль.
-Ласкаво просимо
Літня жіночка запросила нас до столу де вже сиділи Стів та старші.
-Боже Джесіка ти сьогодні по особливому прекрасна
-Дякую
Я легенько посміхнулась, а дядько Стіва сів, відсунувши мені стілець.
Весь вечір старші говорили, а ми з ним сиділи один на проти одного іноді перерлядаючись.
-Оооо а знаїте завтра Стів вирушає у поїздку по Америці з класом.- його тітонька вирішила звернутись до нас.
Я здивувалась роблячи вигляд що цього не знаю.
-Ого це ж чудово.
-А ви нікуди з класом не їдите.
-Ні ми з батьками хотіли б разом провести час.
-Ооо, а може ти з Стівом поїдеш. Познайомишся з його друзями ви ж як не як зарученні.
-Я думаю у неї є свої справи- він щось промемляв
-А ні ні все добре до того ж я не проти нових знайомств. А там будуть вільні місця, щоб я не була у незручному становищі.
-Я напишу для відповідальної, думаю вони не будуть проти.
-Дякую.
Я була на сьомому небі від щастя цікаво подивитись на реакцію Бекс коли вона мене завтра зустріне. Хіхі. Я умовно показала для нього піднятись на верх поки решта говорили про політику.
-Дякую за відвідування я піду відпочину мені ще готуватись до завтрашньої поїздки.
-Ммм давай я з тобою, двом веселіш.
Вже зайшовши у кімнату на другий поверх я спокійно видихнула
-Тобі, що нема що робити чо ти зі мною попрешся?
-За тобою блін приглядати
-За мною?
-Пф мечтай ти мені нафіг не потрібен. По перше мені скучно, по друге в мене там є подруга яка вмре від скуки без мене.
-Та шо ти говориш
-Да. Такшо завтра заїдеш за мною.
-З якої радості?
-Ну да пішли поговорим з ким ти куверкаєшся кожну ніч
-Ей шо обше
-А що чому б ні?
-Ладно заїду
-Так краще. Пішли завезеш мене додоми.
-Що.
-То
Ми спустились попрощались та він відвіз мене додоми.
Я спакувала валізу прихопивши декілька вечірніх суконь тому що я знаю, що вона нічого подобного не візьме. Мда як я її маю таскати. Пф та байдуже.
Я лягла спати вже в очікуванні нашої подорожі.
POV Ребекка
Я проснулась від татового голосу
-Ребекка вставай.
-Мммм
-Вставай тобі через годинку бути біля школи
-Що?
Я бігом встала та побігла в ванну зробивши все необхідне я одягнула чорні джинси, біле худі, та білі кросівки я спустилась так як в мене все готово я поставила все у коридорі біля дверей та пішла пити каву яку тато зробив.
-Так ти там не дуже роздивляйсь, щоб не загубилась
-Не хвилюйсь я буду дуже обережна.
-Добре. Так бігом допивай я тебе завезу.
-Оооо клас
-Я пішов занесу валізу.
-Угу
Я допила та побігла, одягнувши пальто кавового кольору та шарф я ще одягла кепку та вийшла надвір де мене вже чекав тато. Ми сіли до машини та рушили.
-Так скіки в нас залишається
-25 хвилин ну це нам вчителька казала приїхати раніше такшо ми встигаєм.
-Да? Ну тоді все добре
Ми приїхала де ще навіть не було автобуса. Тато вийняв мою валізу, а я закинула мій напів пустий портфель.
-Так ти тут сама впораїшся бо мені ще на роботу.
-Да нехвилюйся удачі на роботі.
-І тобі
Тато вже від'їждав я йому лише махала на прощання. Я повезла валізу до остальних.
Тут під'їхала чорна машина та з неї вийшла дівчина в чорних ботінках на грубому каблуку, сині джинси, та короткий топ на незовсім плоскому животику, на верху була кожанка.
-Ооооо...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бродяга і Принцеса[ЗАКІНЧЕНО]
Roman pour AdolescentsХороша дівчинка та поганий хлопчик... Банальна історія кохання? Не в їхньому випадку. Мрійлива дівчинка, яка в своєму житті не стикалась з проблемами та не зовсім новенький який переверне її життя.