POV Ребекка
Я підійшла і сіла мені нудно, кожен день в школі все більше і більше мене розчаровує. Сьогодні день спасе наше з татом кіно. Я вже зібралась іти як якийсь дурень вдарив, ні навіть влупив мені м'ячом по голові я обернулась це був Девід, іноді він міг наді мною покепкувати. Я злобно подивилась на нього. Він ж з ухмилкою дивився на мене. В четвертому класі він признався мені в коханні тоді я йому відмовила сказавши, що він занадто високомірний. Я вже готова була віддати м'яч як...
-Ей ти осліп? Чи тобі зір підправити?
Я стояла в ступорі спостерігаючи за джерелом цих слів. Стів він підійшов до Девіда та штовхнув в праве плече той ж схопив його за футболк. Я незнала, що мені робити, незнала навіщо він за мене заступився це точно він?
Тут пролунав свисток вчителя та вони розійшлись з косими поглядами на собі.
Я ж чим швидше вийшла із спортзала. Я бігом переодяглась та вийшли і тут я за мить до зіткнення зупинилась. Він такий високий я дивилась на нього, а він на мене. Я опустила погляд та пішла дальше. Він вийшов за мною. Стів підійшов до шкафчиків як і я. Я бігом взяла все необхідне та побігла на урок. Я зайшла в класі, де ще нікого не було, мда я як завжди перша. Через декілька хвилин зайшла компанія нашої "еліти" ну звичайно ж вони всілися і почався галас, за декілька хвилин зайшов той самий Стів.
Сьогодні на ньому били рвані чорні джинси і сіра футболка оверсайз я сиділа як завжди за останьою партою, він підійшов до компанії яка зібралася. Люсі(головна кхм та ладно просто головна дівчина) накинулась на нього, мені здалося, що вони один одного з'їдять поцілунком. Мда я дістала підручник з хімії і стала повторяти нашу тему. В клас хтось зайшов і я мусила підняти голову, коли це сталось я зустрілась з ним поглядами він дивився на мене я на нього як то кажуть взгдяд іскра буря? Ні це було щось спокійне його голубі очі, неначе спокійний океан дивились прямо в мої я ж незнала, що робити тому продовжувала наш контакт, наші дивоглядки прирвав звук війшовшого повідомлення на мій телефон. Я легенько підняла куточки моїх губ і почала набирати повідомлення.
POV Стів
Її посмішка заставляє завмирати для кого, для кого вона призначена? Набираючи повідомленя моє серце все більш стискалось. Продзвенів дзвінок вперше за останій час я був так розгублений я повільно підійшов до неї вона такжеж читала книжку... На уроці нічого особливого крім того, що майже цілий урок до неї йшли ці тупі повідомлення. Нарешті цей дзвінок я направився в сторону столової, де мене вже ждав Марк ще один учасник місцевої "еліти". Ми сиділи на підвіконику, я допивав свою колу, а він щось там молов.
-Хто вона?- я вказав на ту саму причину моїх думок, яка ішла з якоюсь на мій погляд стервочкою.
-А вона? Найпопулярніша дівчина як не говори, але вона набагато привабливіша тих швабр.- він вказав на стіл за яким сиділи купка дівчат які так і пожирпли нас поглядом.
-Ні та, що з нею?
-Вона? Незнаю чому, але вона її найкраща подруга. Вони взагалі різні як вони могли зійтися.- Я дивився на неї вона, щось так бурно обговорювала, така мила...кхм так про що це я.
-Як їх звати?
-Ото з пишним бюстом то Крістіна, але вона тобі не позубам я чув в неї новий хлопець, а та Ребекка, чесно якась дивна краще не зв'язуйся з нею в неї папік поліцейський.
Ребекка? Хм...
POV Ребекка
Після школи я летіла на крилах додоми де на мене вже чекав тато. Я бистро забігла в квартиру кинула портфель і ми вирушили на нашу прогулянку.
Сонечко так і проводило нас бажаючи чудово відпочити. Ми підійшли до кінотеатру, взяли квитки та великий попкорн. Наші місця були з заду десь за декілька рядів від кінця. Мультфільм мав іти десь 2 години тому я вирушила в туалет в мене тато поліцейський я роблю усе можливе для комфорту наших співмешканців. Чесно я весь мультфільм сиділа заворожена, що кажи не кажи, а мультіки то моя любов.
Татові хтось подзвонив і він з жальом подивився на мене.
-Ребекк мені треба йти...
-Вже?!
-Вибач
-Ні нічого іди. Удачі на роботі.
-Добре
Я додивилась мультфільм, на дворі вже зовсім стемніло. Помаленько я дісталась додоми. Я взяла Джина і ми пішли на прогулянку через тиждень в мене концерт. Ми виступаємо я дуже переживаю хоча чому я всеодно в останій лінії. Мда скільки б я не старалась... Та всеодно я сіла на найближчу лавку та підігнула ноги Джин підбіг і сів навпроти мене. Що ідем додоми він чекав і чекав я дістала м'ячик і кинула десь вдалечінь він не втрачаючи часу побіг за ним. По дорозі додоми ми пробіглися та стомлені пішли додоми. Там тата все ще не було я дістала телефон і набрала його...
-Алло
-Да сонечко
-Тат ти ще довго
-Ні зараз одна дрібничка нічого без мене не можуть зробити. Приготуєш щось?- в мене ж зразу появилась посмішка.
-Що ти хочиш?
-Ммм можливо я зараз заїду за тобою і ми пройдемся за покупками?
-Уууу мені це подобається
-Да ну тоді виходь.
-Що вже
-Вже я чекаю
-Біжу.
Я вибігла з Джином на вулицю де нас вже чекав тато. Ми попрямували в сторону супермаркета.
-Кстаті тат з чого така щедрість.
-Мммм мене підвищили так, що ми празнуєм.
-Ууууу вітаю-я його сильно обійняла.
В магазині ми залишили Джина та пішли за покупками. Куча солодощів, всякої хімії, декілька бутилок алкоголю для тата та сок для мене. З повними пакетами тато йшов ззаді нас з Джином, а ми бігли з ним навипередки. Вже біля доми ми ішли спокійно обговорюючи наступний фільм який ми будемо дивитись. Давно ми так не відпочивали.
-А що в вас там сталось, що ти так пішов бистро.
-Пам'ятаєш я тобі казав не гуляти самій пізно зараз ходить торгівля наркотиками прийшов фальшивий виклик.
-І ти цим займаєшся?
-Ну да я мушу
-Бо це твій обов'язок і бла бла бла я це все вже чули.
-Боже яка ти в мене уважна.
-А ти думав.
В дома я одягла свою тепленьку піжамку і ми сіли дивитись фільм мда солодкого на сьогодні забагато)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бродяга і Принцеса[ЗАКІНЧЕНО]
Genç KurguХороша дівчинка та поганий хлопчик... Банальна історія кохання? Не в їхньому випадку. Мрійлива дівчинка, яка в своєму житті не стикалась з проблемами та не зовсім новенький який переверне її життя.