Nagyi elszabadul

1.7K 117 14
                                    


Adam 

Norah Armstrong nem rejtette véka alá a nemtetszését velem kapcsolatban, a tegnapi hazafuvarozás közben folyamatosan szívta a véremet és kifejezte nemtetszését azzal kapcsolatban, hogy kevesebb mint 24 órával ezelőtt mennyire megbántottam a barátnőjét. Miután hazaértem Annát és Patricot is beavattam a történtekbe és a meghozott döntéseimbe. Anna meghatódottam a nyakamba vetette maga és a könnyeivel küszködve elmondta mennyire örül nekem és, hogy tökéletesen megérdemlem végre a boldog életet, Patric pedig csak megveregette a vállamat ezzel jelezve, hogy örül a döntésemnek és annak, hogy nem hagyom, hogy a félelmeim felülkerekedjenek rajtam. 

Jelen pillanatban pedig éppen April szülei felé tartunk és úgy tűnik Norah még mindig nem békélt meg teljesen azzal a ténnyel, hogy mindenféle magyarázat nélkül magára hagytam a legjobb barátnőjét egy nappal ezelőtt, de nem hibáztatom azért mert Aprit védi és azt is érzem rajta, hogy kezd megbocsátani, legalábbis már nem minden ötödik másodpercben vágja a fejemhez a történteket csak minden huszadikban, azt hiszem ez már fejlődés. 

April testbeszédéből már reggel levettem, hogy ideges és ugyan a lány alapjáraton nem beszél olyan sokat most feltűnően csendes mivel én a hátsó ülésen ülök egyedül pont a lány mögött így kitapogatom az előttem lévő ülésnek a fejtámláját majd az ablak mellett elnyúlva megérintem a lány vállát és a kezemet lassan végigcsúsztatom az ő karján majd megállok a kézfején és ujjaimat összekulcsolom az övéivel. Gyengéden megszorítom az ujjait és ezzel próbálom azt sugallani, hogy minden rendben lesz akármi nyomja is a szívét, válaszul csak ő is megszorítja az én kezemet és szinte érzem ahogy egy kicsit ellazul.

- Ne hidd azt, hogy nem látom ám - szólal meg Norah, gondolom a kezemre utalva és ezzel megtörve a csendet - De tudod mit? Legyen - folytatja mire teljesen összezavarodom. 

- Szóval beavatsz minket is mi jár a fejedben vagy út további részében is csak itt ülsz majd mint egy fadarab és kifelé bámulsz majd az ablakon? - intézni a szavakat Aprilhez, ezek szerint nem csak én vettem észre mennyire el van gondolkodva, és ezek szerint Norah nem arra tett megjegyzést, hogy a lány kezét tartom. Kíváncsi vagyok vajon, hogy nézhet ki ilyenkor, vajon milyenek az arcvonásai? Megjelennek-e elmélyült ráncok a homlokán amikor ennyire elgondolkodik valamin vagy az arca inkább kifejezéstelen? Annyi kérdés van bennem amire tudni szeretném a választ Aprillel kapcsolatban de türelmesnek kell lennem. 

Hallom, hogy a lány tiltakozni akar miszerint nincsen semmi baja de ekkor Norah újra megszólal.

-Ugyan édes ne is próbáld tagadni, már legalább egy órája kocsikázunk és ezalatt szebbnél szebb kifejezésekkel illettem a barátodat, ha valójában nem lenne semmi a harmadik beszólás után leállítottál volna, a végén már csak azért csináltam, hogy bármilyen reakciót kicsikarjak belőled. Szóval mi jár a fejedben? Tudom, hogy a találkozó miatt vagy ideges csak arra nem tudok rájönni, hogy miért. Nyilvánvaló, hogy a szüleid bírják majd Adamot és soha nem szóltak bele abba kivel jársz vagy kivel nem addig még boldog vagy. Ne agyald túl a dolgokat oké? - hangzik el Norah véleménye. 

Őszintén arra már gondoltam, hogy talán a találkozó miatt ideges ennyire mivel, hogy nem vagyok egy átlagos srác a világtalanságom miatt de itt tulajdonképpen én le is ragadtam és nem gondoltam tovább. 

- Nem amiatt aggódom, hogy a szüleim nem kedvelik majd Adamot, anyu odáig van attól, hogy végre találkozhat vele - sóhajt April - Inkább amiatt aggódom, hogy tegnap mielőtt még elaludtam volna anyu hívott, hogy a nagyi úgy döntött ma délután meglátogatja őket, én szeretem a nagyit meg minden csak soha nem értünk egyet semmiben és bármit teszek abba beleköt valamilyen módon, tudom én, hogy csak jót akar de néha túl sok. 

Szerelemben VakságbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora