"Doruk... Abi fotoğrafını çektim acayip iyi çıktın." Boş gözlerle Kerem'e baktığımda gözlerini devirdi. Daha bitmemiş olan sigaramdan son bir nefes alıp yere attıktan sonra telefonunu elinden alıp fotoğrafıma baktım.
Geçen gün çıkan kavgadan dolayı gözümün alt çaprazında bir çizik vardı. Tipimin tabi ki farkındaydım fakat bundan fazla memnun değildim. Sayamayacağım kadar kız gelmişti yanıma 'sözde' sevgili olmak için. Hepsi dış görünüşümle alakalıydı ve hiçbirini kabul etmemiştim. Zaten biriyle ilişkiye başlasam davranışlarımdan korkup beni bırakma olasılığı fazlasıyla yüksekti. Hastalıklı herifin tekiydim. Ki zaten Mavi'ye karşı olan davranışlarım da bunu fazlasıyla belli ediyordu. Kıza hem sana kendini sevdireceğim diyordum, hem de ardından seni kendime mahkum ettim diyordum.
Tam bir sorunluydum.
Mavi'yi yıpratmak en son isteyebileceğim bir şey bile değildi. Fakat elimden hiçbir şey gelmiyordu! Onun bana bakan fakat beni görmeyen gözleri beni kahrediyordu. Arada göz göze geliyorduk ve derhal gözlerini kaçırıyordu. Okulaki namımın bunda etkisi çok büyüktü. Genellikle 'psikopat, deli' gibi adlandırmalarla anılıyordum. Memnun değildim ama karışmıyordum da. İnsanların düşüncelerini ben değiştiremezdim.
Kerem'e telefonunu uzattıktan sonra kendi telefonumu elime aldım ve Mavi ile olan sohbete girdim.
Bilinmeyen: beni gördüğünde benden kaçarsan ne yapacağım ben?
Yaklaşık iki dakika sonra 'çevrimiçi' ve 'yazıyor...' yazısı gözükmüştü.
Mavi: kendinen canavarmış gibi bahsetme
Mavi: tamam, biraz anormal gibisin ama bunu kendine yapma
Mavi: hani bana demiştin ya 'sana kendini sevdireceğim' diye
Mavi: bence sen ilk önce kendini sevmeyi öğren
Yüzümde küçük bir gülümseme belirmişti.
Bilinmeyen: beni benim sözlerimle vurman çok hoşuma gitti
Bilinmeyen: bir insana daha ne kadar aşık olunabilir diye soruyorum kendime
(görüldü)Mavi/çevrimdışı/
Bu sefer daha çok gülümsedim. Kerem yanımda bana ağzı beş karış açık bir şekilde bakarken ona dönüp göz kırptım. "Hayırdır?"
"Az önce gülümsedin mi sen?"
"Evet. Ne oldu ki?"
"Değişiyorsun, farkındasın değil mi?"
Manzaraya doğru çevirdim gözlerimi bu sefer. "Belki de değişmeye ihtiyacım vardır?" Elini omzuma koyup hafifçe sıktı.
"Umarım Mavi sayesinde iyileşirsin."
🐾
Doruk sana bayılıyorum
umarım karşınıza 'sana kendimi değil kendini sevdireceğim' diyen biri çıkar
keyifli haftasonları dilerim☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan Aynası •yarıtexting•
Short StoryMavi seni sevmeyecek! Sonra zihnim farklı oyunlar oynayarak, bunlar yetmiyormuş gibi yeni sesler eklemeye başladı. Seni seveceğini mi sanıyorsun? Senin gibi hastalıklı bir herifi kim sever ki? Mavi kendisine değer veren normal birini bulacak. Ve s...