Herkes konferans salonunda beklerken bizi neden buraya çağırdıklarını anlamak için etrafa göz atıyordum. Herhangi bir öğretmen olamazdı çünkü bu ders bir çok öğretmen okul dışında toplantıya gitmişlerdi.
Mesajı almamın üstünden ise bir gün geçmişti ve ses soluk yoktu kimseden.
"Merhaba arkadaşlar!" Kürsüye geçen Serkan'ı görmemle gözlerimi devirdim. Kim bilir ne zırvalayacaktı. Kerem kolumu dürtünce ona doğru dönüp göz kırptım 'ne var' dercesine. "Abi. Birincisi Serkan neden herkesi buraya topladı? İkincisi, neden az önce Mavi'ye bakıp göz kırptı?"
Duyduklarımla aniden Serkan'a baktım. Mavi'ye bakıp gülümsüyordu! Ellerim yumruk şeklini alırken kendimi dizginlemeye çalışıyordum. Serkan sanki hissetmiş gibi dönüp bana baktı ve sırıttı. İçimdeki kızgın zincirlerle bağlı olan şeytan zincirlerini kırmak için uğraşıyordu. Eğer o zincileri ben sökersem felaket kaçınılmaz olurdu. Ben içimdeki şeytanı zapt etmeye çalışırken Serkan bakışlarını benden alıp, dikkatleri üzerine toplayabilmek için ellerini çırptı. Tüm herkes ona baktığında sökmekten büyük zevk duyacağım dişlerini sergileyerek konuşmaya başladı.
"Evet arkadaşlar! Hepiniz neden burada olduğumuzu elbette merak ediyorsunuzdur. Şimdi size birkaç görsel göstereceğim. Okuduklarınızla adeta sevgi topuna döneceksiniz. Ve işte o görüntüler karşınızda!" Akıllı tahtadan açtığı ekran görüntüleriyle şok olmuştum. Çünkü bunlar Mavi ile olan mesajlaşmalarımızdı!"Sana kendimi değil, kendini sevdireceğim.' Ne güzel söylemiş değil mi şu bilinmeyen kişi?" Serkan'ın ağzını yayarak yaptığı konuşmaya dik dik bakmaktan başka bir şey yapamıyordum. Bu sefer gözlerini gözlerime dikerek konuştu.
"Bunlar okulumuzun şarkı ve dans grubunda olan utangaç fakat güzel kızımız Mavi'ye gelmiş olan mesajlar. Şimdi o bilinmeyene sesleniyorum gözlerinin içine bakarak."
Birkaç saniye sonra devam etti.
"Kendini deşifre etmek ister misin?"
Herkes Serkan'ın nereye baktığını merak ederek bana döndüğünde tüm grupların arasında fısıldaşmalar başlamıştı. Bazıları eliyle beni gösterip kıkırdarken tüm konuşmaları duyabiliyordum.
"Iy! Bu şizofreni çocuk mu yazmış yani?"
"Deliler de aşık olabiliyormuş demek ki!"
"Haha! Şu surata bakın! Kıpkırmızı oldu!"
"Bizim psikopata bak sen!"
Ve o an tüm ortamdan soyutlanırken gözlerim, Mavi'nin gözleriyle birleşti.
🎭
size bunu yaptığım için özür dilerim ama pişman değilim wlföşcöağqlfğd
hadi siz senaryo kurun bende okuyarak güleyim
yeni bölüm 1K olduğunda gelecektir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan Aynası •yarıtexting•
Short StoryMavi seni sevmeyecek! Sonra zihnim farklı oyunlar oynayarak, bunlar yetmiyormuş gibi yeni sesler eklemeye başladı. Seni seveceğini mi sanıyorsun? Senin gibi hastalıklı bir herifi kim sever ki? Mavi kendisine değer veren normal birini bulacak. Ve s...