•6•

684 62 56
                                    

Mavi: şşt

Mavi: müsait misin?

         Bilinmeyen/çevrimiçi/
   Bilinmeyen yazıyor...

Bilinmeyen: bir sorun mu var?

Mavi: hayır yok

Mavi: sadece kim olduğunu merak ediyorum

Bilinmeyen: merak etmeye devam et o zaman

Mavi: aslında aklımda biri var ama

Mavi: umarım tahmin ettiğim kişi değilsindir.

Bilinmeyen: neden?

Mavi: çünkü biraz manyak biri
(görüldü)

Kahretsin! Anlamıştı! Benim olduğumu anlamıştı! Okulda benden başka böyle sorunlu biri yoktu. Tek elimle yüzümü ovuşturup telefonu koltuğa bıraktım. Ayağa kalkıp odayı turlarken içeriye giren Kerem'e döndüm. Bana yine anlamaz gözlerle bakıyordu.

"Kerem. Mavi beni kesin öğrendi."

"Nerden biliyorsun." Elindeki kola dolu bardaklardan birini elime tutuşturup koltuğa attı kendini. Gözlerimle yanında duran telefonumu gösterdim.

"Aç oku yazışmaları."

Okuyup bitirdikten sonra bir kaç dakika boş boş telefona bakmaya devam etti. Önünden geçerken telefonu sertçe elime bıraktı. Kaşları çatık bir
şekilde alkış tutmaya başladığında ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.

"Aferin sana! Bravo! Kıza direkt 'evet ben okulda sürekli konusu dönen o şizofreni hastasıyım, sana takıntılıyım' desen daha kolay olurdu amına koyayım. Ne yapmaya çalışıyorsun Alhas sen?! Daha iyileşmemişken nasıl ona kendini bu kadar belli edersin!" Gözlerimi devirip kendimi berjere bıraktım.

"Genelde bana ikinci ismimle seslendikten sonra bir kaşın patlamış oluyordu hatırlatmak istedim. Ve evet! Yakında karşısına çıkıp tüm söylediklerini aynen ona ileteceğim!"

"Abi ben sırf senin ve Mavi'nin geleceği için o hastane senin bu hastane benim gezmediğim yer kalmıyor! Ama sen direkt kendini belli ediyorsun! Mavi seni sevmeyecek!"

O an bir cümle beynimin tüm kıvrımlarında dolaşmaya başladı.

Mavi seni sevmeyecek!

Mavi seni sevmeyecek!

Mavi seni sevmeyecek!

Sonra zihnim farklı oyunlar oynayarak, bunlar yetmiyormuş gibi yeni sesler eklemeye başladı.

Seni seveceğini mi sanıyorsun?

Senin gibi hastalıklı bir herifi kim sever ki?

Mavi kendisine değer veren normal birini bulacak. Ve sen uzaktan onların mutluluğunu izleyeceksin.

Sonra ne yapacaksın? Kızı kaçıracak mısın?

Sen hastalıklısın!

Sen hastalıklısın!

Sen hastalıklısın!

Sen hastalıklısın!

İçeride yankı yaparak dağılan sesler yüzünden kulaklarımı ellerimle kapatıp başımı sağa sola sallamaya başladım.

"Susun lan!"

"Öyle bir şey olmayacak!"

"Mavi beni sevecek!"

"Ben hastalıklı değilim!"

"Ben hastalıklı değilim!"

"Ben hastalıklı değilim!"

Fazla uzaklardan Kerem'in bana seslenişleri geliyordu fakat sesin uzaklığına tezat bir şekilde yanımdaydı.

"Doruk! Kendine gel! Sakin ol kardeşim bir şey yok! At o sesleri kafandan, bana odaklan."

Ellerimi başımın iki yanından çektiğinde sesler çoğalmış gibi hissetmiştim. Gözlerimi yumup sesleri duymamaya çalıştım. Sonunda kendimi durdurabildiğimde dolan gözlerimi Kerem'e çevirdim.

"Sakin ol kardeşim. Bir şey yok." Daha sonra temkinli gözlerle beni süzüp odama girdi. Yaklaşık iki dakika sonra elinde su bardağıyla geri döndü. Suyu elinden aldığımda hâlâ ona bakıyordum. Elime boyutu biraz büyük olan hapı bırakıp geri çekildi. "Hadi iç onu."

O an deli kadının yine ve yine verdiği haplardan birinin olduğu aklıma geldi. Başımı olumlu anlamda sallayıp hapı yuttum. Daha yeni anlamıştım Mavi'yi isterken ne kadar bencil olduğumu. İlk önce iyileşecektim.

Sonrasını o belirleyecekti.

Ömrümü ona adayacaktım gerekirse.



🔗

bu arada medyada Doruk Alhas var :')

Alhas soyadı değil ikinci adıdır.

7. bölüm 340 okumaya gelecektir!

iyi tatiller

Yalan Aynası •yarıtexting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin