•13•

538 51 32
                                    

Şimdi aklımdan binbir türlü düşünce topluluğu geçerken sigara içerek karşıyı izliyordum.

Şimdi aklımdan binbir türlü düşünce topluluğu geçerken sigara içerek karşıyı izliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkan piçi resmen beni deşifre etmişti.

Onlarca kişinin önünde.

Ben hiçbir zaman çaresiz kalmamıştım. Her zaman bir yolunu bulup bataklığın en dibinden bile çıkmıştım fakat şimdi elim kolum bağlıymış gibi hissediyordum.

Mavi'ye ne diyecektim?

Benim planlarım böyle değildi! İyileşecektim daha. İyileştikten sonra çıkacaktım Mavi'nin karşısına!

"D-doruk"

Arkamdan gelen ince sesle dünya dönmeyi bıraktı aniden. Ve o an ölmeyi diledim. Bir kurşun girsin bedenime, dağıtsın organlarımı. Ölürken son duyduğum ses ise onun sesi olsun istedim.

Olmadı.

Sigara kokusunu sevmediğini bildiğimden yere atıp üzerine bastım.

"Nasıl buldun beni?" Sesimi zorlukla duygudan arındırmıştım. Buz gibi rüzgarlar esiyordu bu sesin içinde.

"Kerem söyledi."

"O nereden biliyormuş?"

"Ş-şey... Telefonuna bi-bir uygulama yüklemiş sanırım." Sesinin titremesini durdurmak istiyordu kendi içinde fakat yapamıyordu.

Benden korkuyordu.

Sevdiğim kız benden korkuyordu.

"Neden buradasın?"

"S-seninle konuşmak i-istedim." Yüzümü ona doğru döndüm.

"Ne duymak istiyorsun? Beni bulmak istemiyor muydun? Al işte karşındayım." Ellerini önünde birleştirerek parmaklarıyla oynamaya başladı.

"Ben... Böyle olsun istememiştim. Özür dilerim. O beni tehdit etti."

Beynime çakan şimşeklerle ellerim yumruk haline geldi.

"Ne dedin sen?"

"B-beni tehdit etti."

"Neyle?"

"D-dans ve şarkı grubundan a-atacağını söyledi. B-beni herkese rezil edebilirmiş."

"Ben senin evveliyatına sokayım piç kurusu." Sessizce mırıldanmamla Mavi şaşkın bakışlarını bana çevirdi. Sonra aniden beklemediğim bir soru sordu.

"O çocuk senden ne istiyor? Yani, şey... Şey olsun istemem ama öyle bir şey yapacak tipin de yok." Bir cümlede heyecandan ve ya korkudan dolayı üç kere 'şey' demesine gülümsemeden edemedim.

"Birincisi; benden korkma. İkincisi; senin dediğin her ne ise 'şey' yapacak tip olmasa da ruh var bende."

Gözlerini benden alıp etrafa bakınmaya başladı. Esen rüzgar kısa saçlarını savururken tek eliyle kulağının arkasına atmaya çalışıyordu fakat inatçı saçları buna izin vermiyordu. Gülümseyerek cebimden ona ait olan tokayı çıkarıp uzattım. Bana yan bakışlarla baktığı için uzattığım elimdeki tokayı da görmüştü. İlk defa toka görüyormuş gibi bakarken elimi salladım.

"Merak etme, sana ait."

Hafif bir gülümsemeyle aldı elimden. "Teşekkür ederim."

Saçlarını birkaç saniyede küçük bir at kuyruğu yaptı.

"Asıl ben teşekkür ederim." dedim içimden gelerek.

Şaşkın şaşkın bakarken zar zor araladı dudaklarını. "Ne için?"

"Herkes gibi benden kaçmayıp bana kendini sevdirdiğin için."

🥀
Aç Kapıyı'nın yeni bölümünün başına yaptığın duyuruyu buraya da koyuyorum.
!¡Güzellerim burayı okursanız sevinirim. Belki görmeyeniniz vardır bilmiyorum fakat hepinizin öğrenmesi için yazayım dedim. Yaklaşık iki ay önce hesabımdan çıkış yapmıştım ve şifreyi hatırlamadığım için geri girememiştim. Şifreyi sıfırlamak için talimat da gönderilmemişti ve o zamanlar emeklerimin boşa gittiğini düşünüp ağladığım bile olmuştu. Şifreyi tekrar deneyeyim diyerek salladım ve şansıma tuttu ki şu an buradayım. Umarım kitabı unutmamışsınızdır :) Sizi seviyorum, iyi okumalaroy vermeyi unutmayın lütfen

Yalan Aynası •yarıtexting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin