1

529 10 0
                                    

Minu äratus on seatud välja lülituma igal minutil. Olen pool ööd ärkvel olnud, edasi-tagasi nihkunud, loendanud laeplaatide vahel olevaid jooni ja korrand peas kursusekava. Minu arvates ei luba planeerimine pausi teha ja täna on mu kogu kaheksateistkümne eluaasta kõige tähtsam päev. "Tessa!" Kuulen ema häält alumisest korrusest. Endale urisedes rullin oma pisikesest voodist välja. Võtan aega ,et oma voodi ära teha, ​​sest see on viimane hommik, kui see on osa minu tavapärasest rutiinist. Pärast tänast päeva pole see magamistuba enam minu kodu. "Tessa!" Kutsub ta uuesti. "Ma olen üleval!" Karjun tagasi. Allkorrusel sulgevate ja avanevate kappide müra annab teada, et ta tunneb end sama paanikas kui mina. Mu kõht on tihedas sõlmes kinni ja duši alla astudes palvetan, et päeva jooksul mu ärevus väheneks. Kogu mu elu on olnud selleks päevaks, minu esimeseks kolledžipäevaks. Veetsin viimased aastad seda närviliselt ette nähes. Nädalavahetused veetsin ma selleks õppides ja selleks ettevalmistudes, et mu eakaaslased käisid väljas hängimas, joomas ja tehes kõike muud, mida teismelised teevad. Mina pole siukene. Olin see tüdruk, kes veetis oma emaga öösel elutoa põrandal põikpäiseid õppides, samal ajal kui ta hiilis ja jälgis QVC tunde, et leida uusi võimalusi oma välimuse parandamiseks. Päeval, mil saabus minu Washingtoni Keskülikoolile vastuvõtmise kiri, poleks ma võinud olla rohkem põnevil - ja ema nuttis mitu tundi järjest. Ma ei saa eitada, et olin uhke, et kogu mu raske töö oli lõpuks tasunud. Ma sattusin ainsasse kolledžisse, kuhu kandideerisin, ja meie madala sissetuleku tõttu on mul piisavalt toetusi, et hoida oma õppelaenu minimaalsena. Olin korra vaid kaalunud Washingtoni kolledžisse kaandideermisest lahkuda.Kuid nähes ema, kuidas ta peaaegu tund aega elutoas ringi liikus, ütlesin talle, et ma pole tegelikult sellesse tõsiselt suhtunud. Hetk, kui ma astun dušši alla, jätab osa pingetest mu pinges lihaseid. Seisan siin, kuuma vee all, üritan oma meelt rahustada, kuid teen tegelikult vastupidist ning olen nii segane, et selleks ajaks, kui ma lõpuks juukseid ja keha pesen, on mul vaevalt piisavalt sooja vett. Kui mähkan rätiku ümber oma märja keha, hüüab ema mu nime veelkord. Teades, et tema närvid saavad temast endast parima, annan talle natuke mänguruumi, kuid võtan aega oma juuste kuivatamiseks. Ma tean, et ta muretseb minu kolledžisse saabumise päeva pärast, kuid mul on olnud see päev kuude kaupa kavandatud kuni tunniajani. Ainult üks meist võib olla närviline vrakk ja oma plaani järgides pean tegema kõik endast oleneva, et veenduda, et see pole mina. Mu käed värisevad, kui ma oma kleidi tõmblukuga askeldan. Ma ei hooli sellest asjast, kuid ema nõudis, et ma seda kannan. Lõpuks võidan tõmblukuga lahingu ja tõmban oma kapist ukse tagant oma lemmik kampsuni. Niipea kui ma olen riietunud, tunnen end pisut vähem närvilisena, kuni märkan oma kampsuni varrukal väikest pisarat. Viskan selle oma voodile tagasi ja libistan kingad jalga, teades, et mu ema kasvab iga mööduva sekundiga kärsitumaks. Mu poiss-sõber Noah on varsti siin, et meiega koos kooli sõita. Ta on minust aasta noorem, kuid saab varsti kaheksateistkümneks. Ta on geniaalne ja sirge A-ga täpselt nagu minagi, ja - ma olen nii põnevil,kuna ta kavatseb järgmisel aastal minuga WCU-sse astuda. Ma tõesti soovin, et ta tuleks nüüd, eriti arvestades, et ma ei tunne kolledžis ühtegi inimest, kuid ma olen tänulik, et ta on lubanud külastada nii tihti kui võimalik. Mul on vaja lihtsalt korralikku toakaaslast; see on ainus asi, mida ma küsin, ja ainus, mida ma ei saa oma planeerimisega kontrollida."Tesssaaaaaa! " Ema, ma tulen nüüd alla. Palun ära karju mu nime veelkord! "Karjun trepist alla minnes. Noah istub mu emalt vastas laua taga ja vahib randmel kella poole. Tema polosärgi sinine sobib silmade helesinisega ning tema blondid juuksed on kammitud ja täiuslikuks kergelt geelistatud. "Hei, kolledži tüdruk." Ta naeratab seistes säravat, ideaalselt vooderdatud naeratust. Ta tõmbab mind tihedasse kallistusse. Hei, annan talle sama särava naeratuse, püüdes oma närve peita ja tõmban oma räpased blondid juuksed hobusesaba sisse. "Kallis, me võime oodata paar minutit, kuni olete oma juukseid parandamas," ütleb mu ema vaikselt. Mu juuksed peavad olema tänapäeval esinduslikud ja muidugi ei kõhelnud ta mulle seda meenutamast. Ma oleksin pidanud selle väikeseks hüvasti kingituseks lokkima nii, nagu talle meeldib. "Ma panen su kotid autosse," pakub Noah, avades peopesa mu emale, et ta saaks võtmed sisse visata. Kiire suudlusega mu põsele kaob ta toast, kotid käes ja mu ema jälgib teda. Teise vooru juuste kujundamisel saadakse paremad tulemused kui esimesel. Kui õue lähen ja lähen oma asjadega pakitud auto juurde, tantsivad mu kõhus liblikad ringi, muutes mind kergenduseks, et mul on kahetunnine autosõit, et need ära kaduda. Mul pole aimugi, milline saab olema kolledž, ja ootamatult on minu mõtetes domineeriv küsimus: Kas ma saan sõpru?

After Where stories live. Discover now