6

83 2 0
                                    

Hiljem, kui mu juuksed on ideaalselt lokkis ja lamavad mind selili, surun kaks bobi nööpnõela sisse, mõlemal küljel ühe, et need ei jääks minu näost. "Kas soovite mõnda minu meiki kasutada?" Küsib Steph ja ma vaatan uuesti peeglisse.Mu silmad näevad alati näo jaoks pisut liiga suured, kuid eelistan kanda minimaalselt meiki ja tavaliselt panen neile lihtsalt natuke ripsmetušši ja huulepalsamit. "Võib-olla väike silmapliiats?" Ma ütlen, et pole endiselt kindel. Naeratusega annab ta mulle kätte kolm pliiatsit: ühe lilla, ühe musta ja ühe pruuni. Rullin neid sõrmedega ringi, otsustades musta ja pruuni vahel. "Lilla näeb teie silmaga suurepärane välja," ütleb ta ja naeratan, kuid raputan pead. "Teie silmad on nii ainulaadsed - kas soovite kaubelda?" Naljatab ta. Kuid Stephil on ilusad rohelised silmad; miks ta võiks isegi minuga kaubitsemise üle nalja heita? Võtan musta pliiatsi ja joonistan mõlema silma ümber võimalikult õhuke joone, teenides Stephilt uhke naeratuse. Tema telefon sumiseb ja ta haarab oma rahakoti. "Nate on siin," ütleb ta. Haaran oma rahakoti, silun kleidi ja libistan oma tasasel valgel Tomil, mis tal silm peal on, kuid mida ta ei kommenteeri. Nate ootab hoone ees, raske auto kõlab tema auto allakukitud akendest. Ma ei saa muud üle vaadata, kui kõik jõllitavad. Hoian pead maas ja otse üles vaadates näen, kuidas Hardin esiistmel nõjatub. Ta pidi olema kõverdunud. Uhh. "Daamid," tervitab Nate meid. Hardin heidab mulle pilgu, kui ronin Stephi taha ja jään otse tema taha istudes jänni. "Kas te teate, et me läheme peole, mitte kirikusse, eks, Theresa?" Ütleb ta ja ma heidan pilgu küljepeeglisse ja leian tema näost muigamise. "Palun ärge helistage mulle Theresaks. Ma eelistan Tessa, "hoiatan teda. Kuidas ta isegi teab, et see on minu nimi? Theresa tuletab mulle meelde oma isa ja ma pigem ei kuuleks seda. "Muidugi, Theresa." Ma toetun oma istmele tagasi ja veeren silmi. Ma otsustan mitte temaga edasi-tagasi vinguda; see pole minu aega väärt. Vaatan aknast välja ja üritan sõites valju muusikat uputada. Lõpuks pargivad Nate hõivatud tänava ääres, mis on ääristatud suurte, pealtnäha identsete majadega. Mustade tähtedega värvitud on vennaskonna nimi, kuid ma ei saa sõnu välja öelda, sest võsastunud viinapuud vargutavad meie ees massiivset maja. Mured tualettpaberi sirutavad laiali valget maja ja seest tulev müra lisab stereotüüpse frat house teema. "See on nii suur; kui palju inimesi siin on? "ma pihutan. Muru on täis inimesi, kes hoiavad punaseid tasse, mõned neist tantsivad seal murul. Olen siit oma liigast välja pääsenud. Täis maja, kiirusta, "vastab Hardin ja tõuseb autost välja, lüües auto ukse enda taha. Tagaistmel vaatan, kuidas mitu inimest on kõrgel viis ja raputan Natel kätt, ignoreerides Hardini. Mind üllatab see, et keegi teine, keda ma näen, pole kaetud selliste tätoveeringutega nagu tema, Nate ja Steph. Võib-olla saan ma siin täna őhtul sõpru leida. "Kas tulete?" Ütleb Steph naeratades, avab ukse ja hüppab välja. Noogutan, enamasti iseendale, kui ronin autost välja, veendudes, et mu kleit oleks ikka sile.

---------------------------------------------------------------
Loodan,et teile on se raamat hetkel meeldinud!?
Varsti uued osad 💓

After Where stories live. Discover now