Järgmisel päeval kohtume Landoniga enne tundi kohvikus, et võrrelda sotsioloogia märkmeid. Pärast Hardini eilset tüütut trikki kulus mul tund, et kõik märkmed korda saada. Ma tahan sellest Landonile rääkida, kuid ma ei taha, et ta minust halvasti mõtleks, eriti nüüd, kui tean tema emast ja Hardini isast. Landon peab Hardini kohta tundma teadma ja ma pean endale pidevalt meelde tuletama, et ma tema kohta küsimusi ei esitaks. Pealegi pole mul vahet, mida Hardin teeb.
Päev lendab mööda ja lõpuks on käes kirjanduse aeg. Tavaliselt on Hardin minu kõrval istmel, kuid täna ei tundu ta üldse minu poole vaatavat.
"Täna saab olema meie viimane päev uhkuse ja eelarvamuste teemal," teatab professor meile. "Loodan, et teile kõigile on see meeldinud ja kuna olete kõik selle lõpu läbi lugenud, tundub sobiv, kui tänane arutelu põhineb Austeni eelvaate kasutamisel. Lubage mul küsida: kas lugejana eeldasite, et temast ja Darcyst saab lõpuks paar? "
Paljud inimesed nurisevad või sirvivad juhuslikult oma raamatuid, nagu see annaks neile kohese vastuse, kuid ainult mina ja Landon tõstame käed, nagu alati.
"Preili Young," kutsub professor mind.
"Noh, esimest korda romaani lugedes olin oma istmeserval, kas nad lõpuks kokku saavad või mitte. Isegi praegu - ja olen seda vähemalt kümme korda lugenud - tunnen nende suhte alguses endiselt ärevust. Hr Darcy on nii julm ja ütleb Elizabethi ja tema perekonna kohta nii vihkavaid asju, et ma ei tea kunagi, kas ta suudab talle andestada, rääkimata armastusest. " Landon noogutab mu vastuse peale ja ma naeratan.
"See on koormus," lõikab hääl vaikuse läbi. Hardini hääl.
"Härra. Scott? Kas soovite midagi lisada? " küsib professor, olles Hardini osalusest selgelt üllatunud.
"Muidugi. Ma ütlesin, et see on koormus. Naised tahavad seda, mida neil pole. Hr Darcy ebaviisakas suhtumine tõmbas Elizabethi enda juurde, nii et oli ilmne, et nad saavad kokku, "räägib Hardin ja nokitseb siis küünte otsasid, nagu poleks ta diskussioonist vähimatki huvitatud.
"See pole tõsi, kui naised tahavad seda, mida neil pole. Hr Darcy oli tema vastu kuri vaid seetõttu, et ta oli liiga uhke, et tunnistada, et armastab teda. Kui ta oma vihkava teo lõpetas, nägi naine, et ta tõesti armastas teda, "ütlen ma palju valjemalt, kui kavatsesin.
Palju valjem. Vaatan toas ringi ja leian, et kõik jõllitavad mind ja Hardinit.
Hardin hingab välja. "Ma ei tea, milliste tüüpide juurde tavaliselt lähete, kuid arvan, et kui ta teda armastaks, poleks ta tema vastu kuri olnud. Ainus põhjus, miks ta lõpuks isegi oma abielu palus, oli see, et ta ei lakanud teda viskamast, "ütleb ta rõhutatult ja mu süda langeb. Kuid lõpuks saame aru, mida ta tegelikult mõtleb.
"Ta ei heitnud ennast talle kallale! Ta manipuleeris naisega, arvates, et ta on lahke, ja kasutas ära tema nõrkust! " Karjun ja siis vaikib tuba tõesti, tõesti. Hardini nägu on vihast läbi ja ma ei kujuta ette, et minu välimus oleks palju teistsugune.
"Ta" manipuleeris "temaga? Proovige uuesti, ta on. . . Ma mõtlen, et ta oli oma igavast elust nii tüdinud, et pidi kuskilt põnevust leidma - nii et kindlasti heitis ta teda! " karjub ta tagasi, käsi haarates kirjutuslauast.
"Noh, võib-olla, kui ta poleks selline mehemoor, oleks ta võinud selle pärast esimest korda tema tuppa ilmumise asemel selle peatada!" Pärast seda, kui sõnad mu suust lahkuvad, tean, et oleme kokku puutunud ja kogu ruumis kostab snickereid ja ahhetusi.
"Okei, elav arutelu. Ma arvan, et sellel päeval on sellel teemal ilmselt piisavalt. . . " alustab professor, aga ma haaran oma koti ja jooksen toast välja.
Kusagilt saalidest minu selja tagant kuulen Hardini vihast häält: "Sa ei jõua seekord joosta, Theresa!"
Jõuan õue ja lähen rohelisele muruplatsile, umbes kvartali nurka, kui ta mu käest kinni haarab ja ma jõnksin minema.
"Miks sa mind alati niimoodi puudutad? Haara uuesti mu käest ja ma löön sulle laksu! " Karjun. Üllatan ennast oma karmide sõnade üle, kuid mul on tema jama küllalt.
Ta haarab mu käest uuesti, kuid ma ei suuda oma lubadust täita. "Mida sa tahad, Hardin? Et öelda, kui meeleheitel ma olen? Naerda minu üle, et lasen teil uuesti minu juurde jõuda? Ma olen sellest mängust teiega nii haige - ma ei mängi seda kauem. Mul on poiss-sõber, kes mind armastab, ja sa oled kohutav inimene. Peaksite tõesti pöörduma arsti poole ja saama meeleolumuutuste jaoks mingeid ravimeid! Ma ei saa sinuga sammu pidada. Ühel sekundil olete kena, siis vihkate. Ma ei taha, et teiega midagi peale hakataks, nii et tehke endale teene ja leidke teine tüdruk, kes teie mänge mängiks, sest ma olen valmis! "
"Ma tõepoolest toon sinus välja halvima, kas pole?" ta küsib.
Pööran end kõrvale ja üritan suunata tähelepanu meie kõrval olevale tiheda liiklusega kõnniteele. Mõne segaduses olnud õpilase pilk viibib Hardini ja minu peal liiga kaua. Kui ma teda jälle näoga vaatan, ajab ta sõrmedega üle kulunud musta T-särgi põhjas oleva väikese augu.
Ma eeldan, et ta naeratab või naerab, aga ei ole. Kui ma ei teaks midagi paremat, arvaksin, et ta on. . . haiget? Aga ma tean küll paremini ja tean, et ta ei saaks vähem hoolida. "Ma ei püüa teiega mänge mängida," ütleb ta ja ajab käe üle pea.
"Mida sa siis teed - sest su tujumuutused teevad mulle peavalu," klõpsan. Meie ümber on kogunenud väike rahvahulk ja ma tahan palliks lokkida ja kaduda. Aga ma pean teadma, mida ta järgmisena ütleb.
Miks ma ei saaks temast eemale hoida? Ma tean, et ta on ohtlik ja mürgine. Ma pole kunagi kellegi suhtes nii kuri olnud kui tema. Ta väärib seda, ma tean, aga mulle tegelikult ei meeldi kellegi vastu kuri olla.
Hardin haarab veel kord mu käest ja tõmbab mind rahvahulgast eemale kahe hoone vahele väikesesse alleele. "Tess, mina. . . Ma ei tea, mida ma teen. Sa suudlesid mind kõigepealt, mäletad? " tuletab ta mulle meelde.
"Jah. . . Ma olin purjus, mäletad? Ja sa suudlesid mind eile kõigepealt. "
"Jah. . . Sa ei peatanud mind. " Ta teeb pausi. "See peab olema kurnav," ütleb ta.
Mida? "Mis peab olema kurnav?"
"Käitumine nagu te ei taha mind, kui me mõlemad teame, et te seda teete," ütleb ta ja astub lähemale.
"Mida? Ma ei taha sind. Mul on poiss-sõber." Sõnad kukuvad liiga kiiresti välja ja paljastavad nende absurdsuse, pannes ta naeratama.
"Poiss-sõber, kellega teil on igav. Tunnista seda, Tess. Mitte mulle, vaid endale. Sul on temaga igav. " Ta hääl langeb ja aeglustub sensuaalses tempos. "Kas ta on sind kunagi tundma pannud nagu mina?"
"W-mida? Muidugi tal on, "valetan.
"Ei. . . tal pole. Võin öelda, et sind pole kunagi puudutatud. . . tõeliselt puudutatud. "
Tema sõnad saadavad mu keha läbi juba tuttava põletuse. "See pole teie asi," ütlen ja taganen, pannes ta astuma kolm sammu minu poole.
"Sul pole aimugi, kui hästi ma sind tunda andma saaksin," ütleb ta ja ma ahhetan. Kuidas ta minust minu peale karjub? Ja miks see mulle nii meeldib? Mul pole sõnu. Hardini toon ja räpased sõnad muudavad mind nõrgaks, haavatavaks ja segadusse. Minust on saanud jänes rebase lõksus.
YOU ARE READING
After
RomanceRaamat on Eesti keeles! Raamat on Eesti keelde tõlgitud raamatust after! Võib esineda imelike vigu tänu tõlkimisele ja kõiki osi täispikkuses ma läbi ei jõua lugeda aga peamiselt proovin vead eemaldada! Raamat räägib tüdrukust nimega Tessa ja tema e...