14

26 1 0
                                    

Pärast mitut kurnavat - kuid põnevat - päeva on lõpuks reede ja minu esimene ülikoolinädal on peaaegu läbi. Tundes heameelt selle üle, kuidas nädal on kulgenud, kavatsen lihtsalt mõnda filmi vaadata, kuna Steph on tõenäoliselt peol ja on vaikne. Kõigi minu klasside ainekavad on minu jaoks asjad tõesti lihtsamad ja ma saan palju tööd enne tähtaega teha. Haaran oma koti ja lahkun varakult, peatudes kohviku ääres, et haarata kohvi, et saada nädalavahetuse alguseks täiendav energia.

"Tessa, eks?" ütleb tüdruku hääl minu selja taga, kui ma järjekorras ootan. Pööran end ringi, et leida peolt roosakarvaline neiu. Molly, ma arvan, et Steph helistas talle.

"Jah. See olen mina, "vastan ja pöördun leti poole, püüdes edasist vestlust vältida.

"Kas tulete täna õhtul peole?" küsib ta. Ta peab mind mõnitama, nii et ohates pöördun uuesti ringi ja raputan oma pead ei, kui ta ütleb: "Peaksite, see saab olema vinge." Ta ajab pisikeste sõrmedega üle küünarvarrele tätoveeritud suure haldja.

Peatun hetkeks, kuid raputan siiski pead ja ütlen: "Vabandust, mul on plaanid."

"Kahju. Ma tean, et Zed tahtis sind näha. " Selle peale ei saa ma naermata jätta, kuid ta ainult naeratab. "Mida? Ta rääkis sinust just eile. "

"Ma kahtlen selles . . . aga isegi kui ta oleks, on mul poiss-sõber, "ütlen talle, põhjustades tema naeratuse kasvamist.

"Kahju, me oleksime võinud topelt dateerida," ütleb naine kahemõtteliselt ja ma tänan sisimas Jumalat, kui barista minu korralduse kutsub. Kiirustades haaran tassi liiga jämedalt ja natuke kohvi ringub üle ääre ning kõrvetab käsi. Kirun, lootes, et see ei määra minu nädalavahetuse tooni. Molly lehvitab minuga hüvasti ja naeratan viisakalt, enne kui poest väljun. Tema kommentaarid korduvad minu meelest; Kellega kaks korda käia? Tema ja Hardin? Kas nad tegelikult käivad? Nii tore ja atraktiivne kui Zed võib olla, on Noah minu poiss-sõber ja ma ei teeks kunagi midagi talle haiget tegemiseks. Ma tean, et me pole sel nädalal palju rääkinud, kuid see on ainult sellepärast, et me mõlemad oleme olnud nii hõivatud. Panen mõttesse, et helistada talle täna õhtul ja jõuda järele, vaadata, kuidas tal ilma minuta läheb.

Pärast minu kohvipõletust ja kohmakat kohtumist preili Roosade juustega paraneb mu päev. Me olime Landoniga plaaninud enne koos käimisi tunde kohvikus kohtuma hakata, nii et ta toetub tellisseinale ja kui ma tema juurde kõnnin, tervitab ta mind suure naeratusega.

"Ma lähen täna umbes kolmkümmend minutit klassi. Unustasin teile öelda, et lendan nädalavahetuseks tagasi kodulinna, "ütleb ta. Mul on hea meel, et ta Dakotat külastas, kuid ma vihkan mõtet istuda läbi Briti kirjanduse ilma temata ja Hardiniga, kui ta seda näitab. Ta puudus kolmapäeval, mitte et ma oleksin sellele tähelepanu pööranud.

Pöördun tema poole. "Nii vara? Semester alles algas. "

"On tema sünnipäev ja ma lubasin talle mitu kuud tagasi, et olen seal." Ta kehitab õlgu. KLASSIS võtab Hardin mu kõrval istet, kuid ei ütle sõnagi, isegi kui lubatu kohaselt lahkub Landon kolmkümmend minutit klassist, mis teeb mind järsku veelgi teadlikumaks Hardini olemasolust minu kõrval.

"Esmaspäeval alustame oma iganädalast arutelu Jane Austeni uhkuse ja eelarvamuste üle," kuulutab professor Hill tunni lõppedes. Ma ei varja oma põnevust ja olen üsna kindel, et lasin lihtsalt piiksatada. Olen seda romaani lugenud vähemalt kümme korda ja see on üks mu lemmikuid.

Kuigi ta polnud tunni ajal mulle tegelikult midagi öelnud, kõnnib Hardin minu kõrval lähedalt. Ma vannun, et võin peaaegu ennustada, mida ta selle surnud pilguga silmis ütleb.

"Las ma arvan, et sa oled lihtsalt hullult armunud hr Darcy'sse."

"Iga naine, kes on romaani lugenud, on," ütlen ma tema silmi kohtamata. Jõuame ristmikule ja vaatan enne tänava ületamist mõlemat pidi.

"Muidugi teete," naerab ta, jätkates mind mööda tiheda kõnniteed.

"Ma olen kindel, et te ei suuda mõista hr Darcy kaebust." Minu mõte läheb Hardini toas tohutule romaanikogule. Nad ei saanud kuidagi tema omad olla. Kas nad saaksid?

"Mees, kes on ebaviisakas ja talumatu, kui temast tehakse romantiline kangelane? See on naeruväärne. Kui Elizabethil oleks mingit mõistust, oleks ta käskinud tal end juba algusest peale kuradit teha. "

Naeran tema sõnavaliku üle, kuid katan suu, pidurdades end. Nautisin tegelikult meie väikest möllamist ja tema kohalolekut, kuid see oleks ainult aja küsimus - kolm minutit, kui mul nii veab -, kuni ta ütleb midagi haiget tekitavat. Üles vaadates kohtun tema lohukese irvega ega suuda teda imetleda. Augustamine ja kõik.

"Nii et olete nõus, et Elizabeth on idioot?" Ta kergitab kulmu.

"Ei, ta on üks tugevamaid ja keerulisemaid tegelasi, mis kunagi kirjutatud," ütlen tema kaitseks, kasutades ühe oma lemmikfilmi sõnu.

Ta naerab uuesti ja ma ühinen temaga. Kuid mõne sekundi pärast, tabades end minuga korralikult naerdes, peatub ta ootamatult ja tema naer kustub. Tema silmis vilgub midagi. "Ma näen sind ümber, Theresa," ütleb ta ja pöörab kannale ning kaob tagasi sinna, kust me tulime.

Mis temaga on? Enne kui saan tema tegevust analüüsida, heliseb mu telefon. Noa nimi vilgub mu ekraanil ja ma tunnen end vastates veidralt süüdi.

"Hei, Tess, ma kavatsesin sulle tagasi saata, kuid arvasin, et võin ka helistada." Noa hääl on klippitud, natuke kauge.

"Mida sa teed? Sa tundud hõivatud. "

"Ei, just teel grilli juurde mõne sõbraga kohtuma," selgitab ta.

"Olgu, ma ei hoia sind. Mul on nii hea meel, et on reede. Olen nädalavahetuseks valmis! "

"Kas lähed mõnele teisele peole? Teie ema on endiselt pettunud. "

Oota - miks ta seda mu emale mainis? Mulle meeldib, et tal on temaga lähedased suhted, kuid mõnikord on temaga kohtumine nagu tüütu väikevend, kes minuga võitleb. Ma vihkan teda niimoodi võrrelda, kuid see on tõsi.

Selle asemel, et temaga temaga tegeleda, ütlen talle lihtsalt: "Ei, ma jään sel nädalavahetusel. Ma igatsen sind."

"Ma tunnen ka sinust puudust, Tess. Nii palju. Helistage mulle hiljem, eks? "

Nõustun ja vahetame enne üles riputamist sõnumi „Ma armastan sind".

KUI TUBA TAGASI SAAN, valmistub Steph järjekordseks peoks, mis minu arvates on Molly kohvikus mainitud. Ma login Netflixi sisse ja sirvin filme.

"Ma tõesti soovin, et sa tuleksid. Ma vannun, et me ei jää seekord ööbima. Tulge lihtsalt natuke. Üksinda selles väikeses toas filme vaadata on kurat! " Steph vingub ja ma naeran. Ta jätkab mind anumist, kui ta oma juukseid kiusab ja kolmeks erinevaks rõivastuseks vahetub, enne kui otsustab rohelise kleidi üle, mis jätab fantaasiale väga vähe. Karge värv näeb tema erepunaste juustega tõesti hea välja, pean tunnistama. Kadestan tema enesekindlust. Olen teatud määral enesekindel, kuid olen teadlik, et mu puusad ja rinnad on suuremad kui enamikul minuvanustel naistel. Ma kipun kandma riideid, mis varjavad mu suurt rinnaosa, samal ajal kui ta üritab võimalikult palju tähelepanu pöörata enda omale.

"Ma tean . . . " Ütlen teda huumoriga. Siis muutub mu sülearvuti ekraan mustaks ja ma vajutan toitenuppu ja ootan. . . ja oota. Must ekraan jääb alles.

"Näe! See on märk sellest, et peaksite tulema. Minu sülearvuti on Nate'i korteris, nii et te ei saa minu oma kasutada. " Ta muigab ja kiusab jälle juukseid.

Teda vaadates saan aru, et ma tõesti ei taha üksi ühiselamus istuda, ilma et oleks midagi teha või vaadata.

"Hästi," ütlen ma ja ta hüppab kätega plaksutades üles ja alla. "Kuid me läheme enne keskööd."

After Where stories live. Discover now