Tund hiljem, pärast ema ärakuulamist, hoiatas mind peoliste ja kolledžimeeste ohtude eest - ning kasutades mõnda keelt, mis on Noale ja mulle temast üsna ebamugav kuulda, paneb ta lõpuks lahkuma. Oma tavapärases stiilis, kiire kallistamise ja suudlusega, väljub ta ühiselamutoast, teatades Noale, et ta ootab teda autos.Noah lausub:"Ma hakkan sinust puudust tundma," ütleb ta pehmelt ja tõmbab mind sülle. Hingain tema lõhnaõli lõhna, selle, mille ma talle kaks korda järjest ostsin, ja ohkan. Mõned ülivõimsad lõhnad on ära kulunud ja ma mõistan, et igatsen seda lõhna ning sellega kaasnevat mugavust ja tuttavust, hoolimata sellest, mitu korda ma selle üle varem kaebasin. "Ka mina hakkan sinust puudust tundma, aga me võime iga päev rääkida," luban ja pingutan käed ümber tema keha ja torkan ta kaela. "Ma soovin, et te oleksite sellel aastal siin." Noa on minust vaid mõne tolli pikem, aga mulle meeldib, et ta ei torni minu kohal. Mu ema kippus mind kasvades kiusama, väites, et mees kasvab tolli iga vale kohta, mida ta räägib. Mu isa oli pikk mees, nii et ma ei vaidle seal tema loogika üle. Noah paneb huuled minu omadel. . ja just siis kuulen parklast kostvat auto mùra. Noah naerab ja eemaldub minust. "Sinu ema. Ta on püsiv. "Ta suudleb mind põsele ja kiirustab uksest välja, karjudes talle täna helistades. Jäädes üksi, mõtlen hetkeks tema rutakalt väljumisele ja hakkan siis enda kotte lahti pakkima. Varsti on pooled minu riided korralikult kokku pandud ja hoitud ühes väikeses kummutis; ülejäänud on minu kapis korralikult riputatud. Ropendan, kui palju kappi on täitnud nahk ja loomsed trükised. Sellegipoolest annab minu uudishimu mulle endast parima ja ma leian, et mul jookseb sõrmega mööda mingist metallist kleiti ja sellist, mis on nii õhuke, et seda üldse pole. Tundes päevast kurnatuse algust, leban üle voodi. Harjumatu üksindus on juba roomab minusse ja see ei aita, et mu toanaaber on kadunud, hoolimata sellest, kui ebamugavaks tema sõbrad mind teevad. Miks ma ei saanud toakaaslast, kes armastas lugeda ja õppida? Ma arvan, et see võib olla hea asi, sest mul jääb endale väike ruum, kuid mul pole selle kohta head tunnet. Siiani pole kolledž see, millest olin unistanud ega oodanud. Tuletan endale meelde, et sellest on möödunud vaid mõni tund. Homne päev on parem. See peab olema. Kogun kokku oma planeerija ja õpikud, võtan aega semestriks oma tundide kirja panemiseks ja potentsiaalseteks kohtumisteks kirjandusklubis, kuhu plaanin ühineda; Olen selles osas endiselt ebaselge, kuid lugesin paar õpilase iseloomustust ja tahan seda kontrollida. Ma tahan proovida leida rühma mõttekaaslasi, kellega saaksin rääkida. Ma ei looda, et saan palju sõpru, piisab vaid sellest, et mul oleks keegi, kes võib-olla sööks koos minuga ja aitaks õppida. Kavatsen homme ülikoolilinnakust väljasõidu teha, et oma ühiselamutoas veel asju saada. Ma ei taha oma ruumi toast välja tõmmata nii, nagu Stephil on, kuid tahaksin lisada mõned omaette asjad, et tunneksin end võõras ruumis kodusemalt. See, et mul veel autot pole, teeb selle natuke raskeks. Mida varem ühe saan, seda parem. Mul on piisavalt raha koolilõpetamise kingitustelt ja oma suve töölt raamatupoes kokku hoitud rahast, kuid ma pole kindel, kas soovin praegu auto omamise stressi. See, et elan ülikoolilinnas, annab mulle täieliku juurdepääsu ühistranspordile ja ma olen juba uurinud bussiliine. Ajakavade, punajuukseliste tüdrukute ja tätoveeringutega ebasõbralike meeste mõtetega triivin magama koos oma planeerijaga, kes on endiselt käes.
JÄRGMINE HOMMIK
Steph ei ole oma voodis. Tahaksin teda tundma õppida, kuid see võib olla keeruline, kui ta pole kunagi läheduses. Võib-olla oli üks kahest poisist, kellega ta oli, tema poiss-sõber? Tema nimel loodan, et see oli blond. Haarates oma tualett-tarvete koti, ja asun duširuumi poole. Ma võin juba öelda, et üks minu kõige lemmikumaid asju ühiselamuelus on dušinurk - soovin, et igal toal oleks oma vannituba. See on kohmetu, aga vähemalt ei saa nad koos. Või . . Ma olin eeldanud, et neid poleks - kas mitte kõik ei arvaks seda? Kuid kui ma ukseni jõuan, on kindel, et sildile on trükitud kaks pulgafiguuri, üks mees ja teine naine. Uhh. Ma ei suuda uskuda, et nad lasid sellisel asjal juhtuda. Ma ei suuda uskuda, et ma WCU-d uurides seda ei avastanud. Vajutades avatud dušikabiini ukse lahti ja pööran pilgu kiiresti eemale poolpaljadest poistest ja tüdrukutest, tõmban kardina tihedalt kinni, siis riputan oma riideid riidenagisse,surudes pimesi ühe käe kardinast välja. Dušš võtab sooja saamiseks liiga kaua aega ja kogu selle aja, mil ma seal viibin, olen paranoiline, et keegi tõmbab tagasi õhukese kardina, mis eraldab mu alasti keha ülejäänud poistest ja tüdrukutest. Tundub, et kõigil mõlemast soost poolpaljaste kehadega jalutamas käivad kõik mugavalt; kolledžielu on seni kummaline ja see on alles teine päev. Dušikabiin on pisike, vooderdatud väikese püstikuga, mille külge riideid selga riputada, samal ajal kui duši all käin, ja vaevalt piisavalt ruumi, et käsi minu ees sirutada. Minu meelest triivib Noa ja mu elu tagasi koju. Häirituna, keeran ümber ja küünarnukk läheb vastu nagi ja riideid kukkuvad märjale põrandale. Dušš valatakse neile peale, leotades neid täielikult. "Sa teed mulle nalja või!" Uurin endamisi, panin kiiruga vee kinni ja mähkisin rätiku enda ümber. Haaran oma hunniku raskeid, ligunenud riideid ja torman saali, lootes meeleheitlikult, et keegi mind ei näe. Jõuan oma tuppa ja löön võtme sisse, lõdvestudes kohe, kui lükkan ukse enda taha. Kuni ma pööran ringi ja näen,et Stephi voodil on sirvib tätoveerinkutega ja pruunikare juustega poiss raamatud.
YOU ARE READING
After
RomanceRaamat on Eesti keeles! Raamat on Eesti keelde tõlgitud raamatust after! Võib esineda imelike vigu tänu tõlkimisele ja kõiki osi täispikkuses ma läbi ei jõua lugeda aga peamiselt proovin vead eemaldada! Raamat räägib tüdrukust nimega Tessa ja tema e...