7

72 2 2
                                    

Hardin on juba majja kadunud, mis on tore, sest võib-olla ei näe ma teda ülejäänud öösel. Arvestades inimeste arvu, kes sellesse kohta on sattunud, ei juhtu ma seda tõenäoliselt. Jälgin Stephit ja Nate'i rahvarohkesse elutuppa ja mulle antakse üle punane tass. Pöördun tagasilanguse poole viisaka „Ei, aitäh" abil, kuid on juba hilja ja mul pole aimugi, kes selle mulle andis. Panin tassi leti peale ja kõnnin koos nendega majast edasi. Peatame kõndimise, kui jõuame seltskonda, kes on rahvarohke diivanil ja selle ümber. Ma eeldan, et nad on Stephiga sõbrad, arvestades nende välimust. Nad on kõik tätoveeritud nagu tema ja istuvad reas diivanil. Kahjuks on Hardin diivanil paremal käel, kuid ma väldin talle otsa vaatamast, kui Steph tutvustab mind grupiga. „See on Tessa, mu toanaaber. Ta jõudis just eile siia, nii et arvasin, et näitan talle head aega oma esimeseks nädalavahetuseks WCU-s, "selgitab ta. Ükshaaval nad noogutavad või naeratavad mulle. Kõik nad tunduvad nii sõbralikud, välja arvatud muidugi Hardin. Oliivitoonilise nahaga väga atraktiivne poiss ulatab käe ja raputab mu. Ta käed on joogist, mida ta pidas, pisut külmad, kuid ta naeratus on soe. Valgus peegeldub tema suust ja ma arvan, et märkan tema keelel tükk metalli, kuid ta sulgeb suu liiga kiiresti, et olla kindel. "Olen Zed. Mis on su peamine? "Küsib ta minult. Ma märkan, et ta silmad sõidavad mu mahukast kleidist alla ja ta naeratab pisut, kuid ei ütle midagi. "Ma olen inglise major," ütlen uhkelt ja naeratades. Hardin norskab, kuid ma eiran teda. Vinge, "ütleb ta. "Ma olen lilledesse." Zed naerab ja naasen ühe. Lilled? Mida see isegi tähendab? "Kas soovite juua?" Küsib ta enne, kui saan lillede kohta täpsemalt küsida. "Oh ei. Ma ei joo, "ütlen talle ja ta proovib oma naeratust varjata. "Kui jätate väikese preili Prisi peole, siis jäta see Stephile," ütleb roosade juustega pisike tüdruk hinge all. Ma teesklen, et ei kuule teda, et saaksin igasuguseid vastasseise vältida. Preili Priss? Ma ei ole mingil juhul kentsakas, kuid olen kõvasti tööd teinud ja õppinud, et jõuda sinna, kus ma olen, ja pärast seda, kui isa meie juurest lahkus, on ema töötanud kogu oma elu selle nimel, et mul oleks hea tulevik. "Ma hakkan natuke õhku saama," ütlen ma ja pöördun minema jalutama. Pean iga hinna eest vältima peodraama. Mul pole vaja vaenlasi teha, kui mul pole ühtegi sõpra, kellega alustada. "Kas sa tahad, et ma tulen sinuga kaasa?" Kutsub Steph mind järele. Raputan pead ja teen tee ukseni. Ma teadsin, et ma poleks tohtinud tulla. Ma peaksin praegu olema oma romaanis kähara pidžaamas. Ma võiksin Skyaga olla koos Noaga, keda ma igatsen kohutavalt. Isegi magamine oleks parem kui väljaspool seda kohutavat pidu istuda koos hunniku purjus võõrastega. Otsustan Noa kirjutada. Kõnnin õue servani, kuna see tundub olevat kõige vähem rahvarohke. Ma igatsen sind. Kolledž pole seni eriti lõbus. Tabasin saata ja istusin kiviseinal tema vastust oodates. Rühm purjus tüdrukuid kõnnib itsitades ja komistades üle oma jalgade. Ta vastab kiiresti: miks mitte? Ma igatsen sind ka, Tessa. Ma soovin, et oleksin teiega kohal ja naeratan tema sõnadele. „Pask, vabandust!" Ütleb meeshääl ja sekund hiljem tunnen, et külm vedelik imendab mu kleidi esiosa. Kutt komistab ja tõmbab end püsti, et toetuda madalale seinale. "Minu halb on tõesti," muigab ta ja istub. See pidu ei saanud kuidagi hullemaks minna. Esiteks kutsus see tüdruk mind kibedaks ja nüüd on mu kleit jumalaga leotatud, et ta teab, mis tüüpi alkoholi on - ja see lõhnab tõesti. Ohkan, võtan telefoni ja kõnnin vannitoa otsimiseks sisse. Lükkan oma tee läbi rahvarohke saali ja proovin avada teel kõiki uksi, ükski neist ei lootustki. Püüan mitte mõelda sellele, mida inimesed tubades teevad. Teen teed ülakorrusele ja jätkan vannitoa otsimist. Lõpuks avaneb üks ustest. Kahjuks pole see vannituba. See on magamistuba ja mis on minu jaoks veelgi kahetsusväärsem - Hardin lamab üle voodi, samal ajal kui roosade juustega tüdruk sirutab sülle, suu katab ta.

After Where stories live. Discover now