23

27 1 1
                                    

Ukselink kõlab. Lükkan end Hardini sülest maha ja viskan särgi selga, transis olin kohe katki.

Steph astub uksest sisse ja peatub lühidalt, kui näeb mind ja Hardinit. Kui ta enne teda stseeni võtab, moodustab tema suu O.

Ma tean, et mu põsed on erkpunased mitte ainult piinlikkusest, vaid ka sellest, kuidas Hardin on mind tundma pannud.

"Mida kuradit ma igatsesin?" ahhetab ta, jõllitades meid mõlemaid tohutu muigega. Ma vannun, et tema silmad on praktiliselt rõõmust plaksutamas.

"Ei midagi suurt," ütleb Hardin ja seisab. Ta kõnnib ukse juurde ja ei vaata enam tagasi, kui ta kõnnib toast, kuhu ma jäin hingeldama ja Steph naerma.

"Mis see tegelikult oli!" küsib ta minult ja katab siis näo õudusest. Kuid ta on kuulujutust liiga põnevil ja hüppab kiiresti tagasi. "Teie ja Hardin. . . Teie ja Hardin olete nagu teema? "

Pööran ja teesklen, et vaatan oma laual olevad asjad läbi. "Ei! Pole võimalik! Me ei jama ringi, "ütlen talle. Kas me oleme? Ei, me lihtsalt juhtusime suudlema, kaks korda. Ja ta võttis mu särgi seljast ja ma põhimõtteliselt tõstsin  tal ....- aga me ei jama nagu regulaarselt. "Mul on poiss-sõber, kas mäletate?"

Ta tuleb mulle vastu. "Nii. . . see ei tähenda, et te ei saaks Hardiniga jamada - ma lihtsalt ei suuda seda uskuda! Ma arvasin, et te vihkasite üksteist. Noh, Hardin vihkab kõiki. Kuid arvasin, et ta vihkab sind veelgi rohkem kui tavaline viha inimeste vastu, "ütleb naine ja siis naerab. "Millal see isegi toimus. . . kuidas see juhtus?"

Istun tema voodil ja ajan sõrmedega läbi juuste. "Ma ei tea. Noh, laupäeval, kui sa peolt lahkusid, sattusin ma tema tuppa, sest see pugeja üritas mind lüüa ja siis ma suudlesin Hardinit. Lubasime, et ei räägi sellest enam kunagi - aga siis tuli ta täna ja hakkas minuga jamama, mitte niimoodi. " Näitan voodi poole, mis paneb teda ainult muigama. "Nagu ta viskaks mu asju ringi ja ma suruksin teda ja siis kuidagi sattusime voodisse."

See kõlab nii halvasti, kui ma seda kordan. Ma käitun tõesti nii iseloomust väljas, nagu mu ema ütles. Panin käed üle näo. Kuidas ma saaksin seda Noaga teha - jälle?

"Ohoo, see kõlab kuumalt," ütleb Steph ja ma pööran silmi.

"See pole nii - see on kohutav ja vale. Ma armastan Noat ja Hardin on nõme. Ma ei taha olla tema järjekordne vallutus. "

"Hardinilt võis palju õppida. . . sa tead seksuaalselt. "

Mul läheb suu lahti. Kas ta on tõsine? Kas see oleks midagi, mida ta teeks. . . oota, kas ta on? Tema ja Hardin?

"Mitte mingil juhul, ma ei taha Hardinilt midagi õppida. Või kedagi peale Noa, "ütlen talle. Ma ei kujuta ette Noat ja ma teen sellest niimoodi. Minu mõte kordab Hardini sõnu: sa oled nii seksikas, Tess. Noa ei ütleks kunagi midagi sellist - keegi pole mind varem seksikaks nimetanud. Ma tunnen, kuidas mu põsed sellele mõeldes kuumenevad. "Kas sa oled?" Küsin veidi avameelselt.

"Hardiniga? Ei. " Ja miski minu sees tunneb end paremini, kui ta seda ütleb. Aga siis ta jätkab. "Noh. . . Ma ei ole temaga seksinud, aga meil oli esimest korda kohtudes natuke põgeneda, nii piinlik kui see tunnistada on. Kuid sellest ei tulnud midagi; olime umbes nädala jooksul omamoodi sõbrad, kellel olid eelised. " Ta ütleb, et see pole just eriline probleem, kuid ma ei saa aidata armukadedust, mis mu sees ärritab.

"Oh. . . kasu? " Ma küsin. Mu suu on täiesti kuiv ja ma leian, et Steph on äkki pahane.

"Jah, ei midagi liiga suurt. Täpselt nagu mõned rasked meigiseansid, käperdamine siin ja seal. Ei midagi tõsist, "ütleb naine ja mu rind valutab. Ma pole tegelikult üllatunud, aga ma soovin, et ma poleks seda küsinud.

"Kas Hardinil on palju sõpru, kellel on eeliseid?" Ma ei taha vastust kuulda, kuid ma ei saa küsimata jätta.

Ta nurrub ja istub minu vastas olevale voodile. "Jah, ta teeb. Ma mõtlen, et mitte nagu sajad, aga ta on ilus. . . aktiivne tüüp. "

Ma võin öelda, et ta on näinud, kuidas ma reageerisin, ja üritab seda minu pärast suhkrutada. Ma võtan vaimse otsuse selle kohta, mis tundub sajandana, et temast eemale hoida. Ma ei ole kellegi eeliste sõber. Kunagi.

"Ta ei tee seda selleks, et olla kuri või kasutada tüdrukuid; nad viskavad end üsna tema kallale ja ta annab neile algusest peale teada, et ta ei käi kohtingutel, "ütleb naine. Mäletan, et ta ütles mulle seda varem. Kuid pole nii, et ta ütles seda mulle, kui me. . .

"Miks ta ei käi?" Miks ei saa ma nende küsimuste esitamist lõpetada?

"Ma tõesti ei tea. . . Kuule, "ütleb ta muret täis häälel," ma arvan, et sul võiks Hardiniga palju nalja teha, kuid arvan, et see võib olla ka sinu jaoks ohtlik. Kui te ei tea, et teil ei teki tema vastu kunagi mingeid tundeid, hoian ma eemale. Olen näinud, kuidas paljud tüdrukud tema poole kukuvad ja see pole ilus. "
"Oh, usalda mind, mul pole tema vastu tundeid. Ma ei tea, mida ma mõtlesin. " Naeran ja loodan, et see kõlab vähemalt ehedalt.

Steph noogutab. "Hea. Niisiis, kui palju vaeva sa ema ja Noaga kokku puutusid? "

Räägin talle kõike oma ema loengust, miinus see osa, mis lubas mul mitte temaga enam sõbraks saada. Ülejäänud öö veedame klassidest rääkides, Tristan ja kõike muud, mis peale Hardini pähe tuleb.

After Where stories live. Discover now