"Ma lihtsalt ei usu, et Zedil on parimad kavatsused," ütleb ta vaikselt, silmad teele kleepunud.Ma hakkan naerma ja ta kortsutab kulme. "Oh, ja sa teed? Vähemalt on Zed minu vastu tore. " Ma ei saa naermist lõpetada. Idee, et Hardin üritab mind kuidagi kaitsta, on lõbus. Zed on sõber, ei midagi muud. Täpselt nagu Hardin.
Hardin pööritab silmi, kuid ei anna mulle vastust. Ta lülitab muusika uuesti sisse ning selle kitarrid ja bass teevad sõna otseses mõttes mulle kõrvu.
"Kas saaksite palun selle tagasi lükata?" Ma palun.
Minu üllatuseks teeb, aga jätab selle taustamüra jaoks sisse.
"See muusika on kohutav."
Naerab ja koputab roolile. "Ei see ei ole. Kuigi tahaksin teada teie arvamust hea muusika kohta. " Niimoodi naeratades näeb ta välja nii muretu, eriti aken all, tuuleiil läbi tema juuste puhumas. Ta ulatub ühe käega üles ja lükkab juuksed tagasi. Mulle meeldib, kuidas see välja näeb, kui see tagasi on. Raputan mõtted peast.
"Noh, mulle meeldivad Bon Iver ja Fray," vastan lõpuks.
"Muidugi teete," ütleb ta ja naerab.
Ma kaitsen oma kahte lemmikbändi. "Mis neil viga on? Nad on meeletult andekad ja nende muusika on imeline. "
"Jah. . . nad on andekad. Andekas inimesi magama panna. "
Kui ma sirutan käe ja mänguliselt tema õla pühin, pilkab ta võdistusi ja naerab.
"Noh, ma armastan neid," ütlen naeratades. Kui suudaksime lihtsalt jääda sellesse mängulisse olekusse, võib mul tegelikult hea olla. Vaatan esimest korda aknast välja, aga ma ei tea tegelikult, kus me oleme. "Kuhu me läheme?"
"Ühte minu lemmikkohta."
"Kus on kus?"
"Sa pead tõesti kõike toimuvat ette teadma, kas pole?"
"Jah. . . Mulle meeldib-"
"Kontrollige kõike?"
Jään vaikseks. Ma tean, et tal on õigus, aga just nii ma olen.
"Noh, ma ei ütle teile enne, kui me sinna jõuame. . . mis on vaid umbes viie minuti pärast. "
Toetan end tema auto nahkistme vastu ja pööran pea tagaistmele pilgu heites. Ühel pool puhkab räpane virn õpikuid ja lahtisi pabereid ning teisel pool paks must dressipluus.
"Kas näete seal midagi meeldivat?" Hardin tabab mind piinlikust üllatusest.
"Mis auto see on?" Ma küsin. Mul on vaja häirida nii teadmatust, kuhu me läheme, kui ka seda, et ta mind välja kutsuks, sest mul on nina.
"Ford Capri - klassika," kiidab ta ilmselgelt uhkust. Edasi räägib ta mulle sellest kõigest, kuigi mul pole aimugi, millest ta räägib. Sellegipoolest meeldib mulle jälgida tema huuli, kui ta räägib, kuidas nad liiguvad aeglaselt, kuna sõnad on veelgi aeglasemad. Olles vestluse ajal paar korda mulle otsa vaadanud, ütleb ta üsna karmilt: "Mulle ei meeldi, kui mind jõllitatakse", kuigi ta naeratab veidi pärast
"Jah, ja sa oled ka. Ma teen seda kogu aeg. " Ta nööbib püksid lahti ja ma pean sundima ennast mitte vahtima, kuidas palja selja lihased liiguvad, kui ta kummardub ja tõmbab need üle jalgade.
"Ma ei uju selles." Ma ei viitsi ujuda, aga mitte suvalises kohas keset kuskil.
"Ja miks see on nii?" Ta viipab jõe poole. "See on piisavalt puhas, et näete selle põhja."
"Nii. . . seal on ilmselt kalu ja jumal teab, mis seal sees on. " Ma mõistan, kui naeruväärselt ma kõlan, aga see ei huvita mind. "Pealegi ei öelnud te mulle, et läheme ujuma, nii et mul pole midagi ujuda." Ta ei saa sellega vaielda.
YOU ARE READING
After
RomanceRaamat on Eesti keeles! Raamat on Eesti keelde tõlgitud raamatust after! Võib esineda imelike vigu tänu tõlkimisele ja kõiki osi täispikkuses ma läbi ei jõua lugeda aga peamiselt proovin vead eemaldada! Raamat räägib tüdrukust nimega Tessa ja tema e...