Ülejäänud nädalavahetus möödub kiiresti ja mul õnnestub Hardini nägemist vältida. Kui lähen pühapäeva varakult poodi minema, lähen enne, kui ta tuppa saabub, ja tulen pärast tema ilmselt lahkumist tagasi.Uued riided, mis ma saan, täidavad mu väikese kummutiga, kuid kui ma need ära panen, kõlab mu peas Hardini ebameeldiv hääl: Teate, et me läheme peole, mitte kirikusse.
Ma kahtlustan, et ta ütles sama ka nende uute rõivaste kohta, kuid ma olen otsustanud, et ma ei hakka enam Stephiga pidusid pidama ega kuskile, kus Hardin olla võib. Ta pole hea seltskond ja tülitsemine temaga on kurnav.
Lõpuks on käes esmaspäeva hommik, minu esimene kolledžitundide päev ja ma ei saaks rohkem valmis olla. Ärkan eriti varakult, et veenduda, kas saan duši all käia - ilma poisteta ringi - ja et mind ei kiirustataks. Minu valge nööbitav särk ja pruun seelik on täiuslikult triikitud ja valmis selga panemiseks. Riietun, surun juuksed kinni ja panen koti üle õla. Ma lähen lahkuma - umbes viisteist minutit varem, et tagada, et ma hiljaks ei jääks - kui Stephi äratus hakkab tööle. Ta vajutab edasilükkamise nuppu, kuid ma ei tea, kas peaksin ta üles äratama. Tema tunnid võivad alata hiljem kui minu oma või võib-olla ta ei kavatse oma minekut jätkata. Esimesest klassipäevast ärajäämise idee rõhutab mind, kuid ta on teise klassi õpilane, nii et võib-olla tal on see kontrolli all.
Viimane pilk peeglisse suundun oma esimesse klassi. Ülikoolilinnaku kaardi uurimine on osutunud heaks ideeks ja leian oma esimese hoone kahekümne minuti jooksul. Kui astun oma esmakursuse ajalooklassi, on ruum tühi, päästa üks inimene.
Kuna see inimene hoolib ilmselgelt ka õigeaegsest olemisest, istun ma tema kõrval. Ta võiks olla minu esimene uus sõber. "Kus kõik on?" Küsin, ja ta naeratab. Ainuüksi tema naeratus teeb mind rahule.
"Tõenäoliselt jookseb üle ülikoolilinnaku, et vaevu siia õigeks ajaks jõuda," naljatleb ta ja mulle meeldib ta koheselt. Täpselt seda ma mõtlesingi.
"Ma olen Tessa Young," ütlen ja naeratan talle sõbralikult.
"Landon Gibson," ütleb ta esimesena sama jumaliku naeratusega. Enne klassi veedame ülejäänud aja jutuajamisega. Saan teada, et ta on Inglise major, nagu mina, ja tal on sõbranna nimega Dakota. Landon ei pilka mind ega jäta meie lihtsas vestluses rütmi vahele, kui ütlen talle, et Noa on minust madalam. Otsustan nüüd, et ta on keegi, keda tahaksin rohkem näha. Kui klass hakkab täituma, paneme Landoniga punkti end professorile tutvustada.
Pärast seda, kui päev jätkub, hakkan kahetsema, et võtsin nelja tunni asemel viis tundi. Kiirustan oma Briti kirjanduse valikainete juurde - tänades jumalat, et see on päeva viimane tund - ja jõuan vaevu õigel ajal. Mul on kergendustunne, kui näen Landoni istumas esimeses reas, tema kõrval olev koht tühi.
"Hei jälle," ütleb ta naeratades, kui ma istun.
Professor alustab tundi, jagades semestri ainekava ja esitades lühikese sissejuhatuse enda kohta, mis viis temani professoriks, ja põnevusest teema vastu. Mulle meeldib, et kolledž erineb keskkoolist ja professorid ei pane teid klassi ees seisma ja ennast tutvustama ega tegema muid piinlikke ja mittevajalikke asju. Meie lugemisnimekirju selgitava professori keskel krigiseb uks lahti ja ma kuulen, kuidas Hardin klassiruumi komistab.
"Suurepärane," ütlen ma oma pilgu all sarkastiliselt.
"Kas sa tunned Hardinit?" Küsib Landon. Hardinil peab ülikoolilinnaku ümbruses olema üsna hea maine, kui keegi temast nii armas kui Landon teab.
"Mingis mõttes. Minu toanaaber on temaga sõbrad. Ta pole minu lemmik inimene, "sosistan.
Seda tehes lukustuvad Hardini rohelised silmad minu omale ja ma muretsen, et ta on mind kuulnud. Mida ta teeks, kui tal oleks? Aga ausalt öeldes pole mul vahet, kas ta seda tegi - pole nii, et ta poleks teadlik, et me üksteisest ei hooli.
Mul on aga uudishimu, mida Landon temast teab, nii et ma ei saa jätta küsimata: "Kas sa tunned teda?"
"Jah. . . ta on. . . " Ta lõpetab rääkimise ja pöörab kergelt meie taha vaatama. Vaatan üles ja näen Hardinit enda kõrvale kirjutuslauda libisemas. Landon jääb ülejäänud klassiks vaikseks, hoides pilgu kogu aeg professoril.
"See kõik on tänaseks. Näen teid kõiki veel kolmapäeval, "ütleb professor Hill ja vabastab meid.
"Ma arvan, et see saab olema minu lemmiktund," ütlen Landonile, kui me õues jalutame, ja ta on nõus. Kuid tema nägu langeb, kui mõistame, et Hardin kõnnib meie kõrval.
"Mida sa tahad, Hardin?" Küsin, andes talle oma ravimitest maitsta. See ei toimi või mul pole selleks õiget tooni, sest kõik, mis talle tundub, on lõbus.
"Mitte midagi. Ei midagi. Mul on lihtsalt nii hea meel, et meil on klass koos, "ütleb ta pilkavalt ja ajab käed läbi juuste, raputades ja surudes otsaesisele. Märkan veidra kujuga lõpmatuse sümbolit, mis on tätoveeritud just tema randme kohale, ja ta langetab käe, kui üritan ümbritsevat tinti uurida.
"Näeme hiljem, Tessa," ütleb Landon end vabandades.
"Leiad, et klassis on kõige halvem poiss, kellega sõbrustada," ütleb Hardin teda jälgides.
"Ära ütle seda tema kohta; ta on armas tüüp. Mitte nagu sina." Olen oma karmide sõnade pärast šokeeritud. Ta toob minus tõesti välja halvima.
Hardin pöördub minu poole tagasi. "Sa muutud iga meie vestluse ajal viletsamaks, Theresa."
"Kui te mind veel kord Theresaks kutsute. . . " Hoiatan ja ta naerab. Püüan kujutada, milline ta välja näeks ilma tätoveeringute ja augustamiseta. Isegi nendega on ta väga atraktiivne, kuid hapu isiksus rikub ta ära.
Hakkame tagasi kõndima minu ühiselamu suunas ja saame umbes kakskümmend sammu, kui ta äkki hüüab: "Lõpeta mind vahtimast!" pöörab kurvi ja kaob mööda rada, enne kui ma üldse mõelda suudan.
YOU ARE READING
After
RomanceRaamat on Eesti keeles! Raamat on Eesti keelde tõlgitud raamatust after! Võib esineda imelike vigu tänu tõlkimisele ja kõiki osi täispikkuses ma läbi ei jõua lugeda aga peamiselt proovin vead eemaldada! Raamat räägib tüdrukust nimega Tessa ja tema e...