16

31 0 0
                                    

Tegu, "vastab Hardin enne, kui ma isegi temalt küsin. Tema rohelised silmad kandsid mind läbi sellise intensiivsusega, mis ütleb, et mina olen see kohapeal, et just mina julgesin midagi teha.

Ja ma vankun, olles seda tegelikult välja mõelnud või lootes, et saan sellise reaktsiooniga kokku. Mida ma peaksin tal käskima teha? Ma tean, et ta teeb mida iganes, lihtsalt sellepärast, et ta ei taha minust taganeda.

"Mina. . . hmm. Ma käsin sul. . . "

"Mida?" ütleb ta kannatamatult. Ma peaaegu julgen tal öelda iga grupi inimese kohta midagi toredat, kuid otsustan selle vastu, olgu see nii naljakas olnud.

"Võtke oma särk seljast ja hoidke seda kogu mängu vältel!" Molly karjub välja ja mul on hea meel. Muidugi mitte sellepärast, et Hardin võtab särgi seljast, vaid sellepärast, et ma ei osanud midagi arvata ja see leevendab survet, et ma pean talle korraldusi andma.

"Kui alaealine," kurdab ta, kuid tõstab särgi üle pea. Ilma et see tähendaks, lähevad mu silmad otse tema pika torso poole ja sellele, kuidas must tätoveeringutint ulatub üle tema üllatavalt tan naha. Rinnal olevate lindude all on tal kõhu nahale tintidega suur puu. Oksad on paljad ja kummitavad. Tema õlavarrel on palju rohkem tätoveeringuid, kui ma ootasin; väikesed, pealtnäha juhuslikud pildid ja ikoonid on tema õlgadel ja puusadel laiali. Steph nihutab mind ja ma rebin temalt silmad lahti, palvetades, et keegi mind ei näeks vahtimas.

Mäng jätkub. Molly suudleb Tristani ja Zedit mõlemat. Steph räägib meile oma esmakordsest seksimisest. Nate suudleb teist tüdrukut.

Kuidas ma sattusin selle hormonaalse kolledži rock-and-rolliga sobimatu rühma keskele?

Tessa, tõde või tegu? " Küsib Tristan.

"Miks üldse küsida? Me teame, et ta ütleb tõtt - "alustab Hardin.

"Tegu," ütlen ma üllatades neid ja iseennast.

"Hmm. . . Tessa, ma käsin sul. . . Juua viina, "ütleb Tristan naeratades.

"Ma ei joo."

"See on teo mõte."

"Vaata, kui sa ei taha seda teha. . . " Nate hakkab rääkima ja ma vaatan üle Hardini ja Molly, jagades minu kulul naeru.

"Hea, üks lask," ütlen ma. Ma arvan, et Hardinil on selles ilmselt veel üks põlglik väljend, kuid kui tema silmad minu omaga kokku saavad, leian, et ta heidab mulle hoopis imelikku pilku.

Keegi ulatab mulle selge viinapudeli. Panin ekslikult nina vastu otsa, nuusutades ebameeldivat vedelikku, mis põleb mu ninasõõrmeid. Krõbistan nina, püüdes ignoreerida mu taga olevaid mõminaid. Püüan mitte mõelda kõigile suudele, mis enne mind pudeli peal on olnud, ja kallutan selle lihtsalt tagasi ja võtan napsu. Viin tundub kuum ja põleb kuni kõhuni, kuid mul õnnestub see alla neelata. Maitseb kohutavalt. Grupp plaksutab ja naerab veidi - kõik peale Hardini. Kui ma teda paremini ei tunneks, arvaksin, et ta on hull või pettunud. Ta on nii imelik.

Lühikese aja möödudes tunnen põskedes kuumust ja siis hiljem seda väikest voogu veenides, mis kasvab iga ringiga, mida julgen veel ühe ampsu teha. Kohustan ja pean tunnistama, et tunnen end ükskord üsna lõdvestununa. Ma tunnen end hästi. Selle tundega tundub kõik veidi lihtsam. Inimesed minu ümber tunduvad kõik natuke lõbusamad kui varem.

"Sama tegu," ütleb Zed naerdes ja võtab pudeli käest enne, kui selle mulle viiendat korda ulatab. Ma ei mäleta isegi neid julgeid tõdesid ja tegusid, mis minu ümber viimased voorud aset leidsid. Seekord võtan kaks suurt viina jooki, enne kui see mul haardest lahti rebitakse.

"Ma arvan, et sul on küllalt," ütleb Hardin ja ulatab pudeli Nate'ile, kes joogi võtab.

Kes kurat on Hardin Scott mulle öelda, kui mul on piisavalt olnud? Kõik teised joovad endiselt, nii et ka mina saan. Haaran pudeli Nate'ilt tagasi ja võtan jälle ühe joogi, tehes Hardinile kindlasti muigamise, kui pudel minu huuli puudutab.

After Where stories live. Discover now