22

21 0 0
                                    


Enne esimesse klassi suundumist peatun, et haarata tavapärane kohvik, kus Landon ootab mind naeratades. Pärast meie kuradit segab meid tüdruk, kes küsib keerulisi juhiseid, ja nii ei saa me võimalust järele jõuda enne, kui kõnnime oma päeva viimasesse klassi. Klass, mida terve päev olen kartnud, aga aimanud.

"Kuidas su nädalavahetus möödus?" Küsib Landon ja ma vingun.

"Õudne, tegelikult. Läksin Stephiga teisele peole, "ütlen talle ja ta teeb hapu näo ja naerab. "Olen kindel, et teie oma oli palju parem. Kuidas Dakotaga läheb? "

Tema naeratus kasvab tema nime mainimisel ja ma saan aru, et ma ei maininud laupäeval Noa nägemist. Landon räägib mulle Dakotast, kes kandideeris New Yorgi balletifirmasse, ja sellest, kui õnnelik ta tema üle on. Kogu aeg mõtlen, kas Noa silmad säravad nii, kui ta minust räägib.

Kui me klassi astume, räägib ta mulle, kuidas isa ja kasuema olid teda nähes vaimustuses, aga ma avastan, et otsin tuba ja ei kuula teda eriti tähelepanelikult; Hardini iste on tühi.

"Kas pole raske, kui Dakota on nii kaugele läinud?" Mul õnnestub seda küsida, kui me istet võtame.

"Noh, me oleme nüüd juba üksteisest kaugel, kuid see töötab. Ma tahan talle tõesti lihtsalt parimat ja kui New York on, siis ma tahan, et ta seal oleks. "

Professor astub sisse, vaigistades meid. Kus Hardin on? Ta ei jätaks tunde vahele vaid minu vältimiseks?

Sukeldume uhkuse ja eelarvamuse juurde - maagilisse raamatusse, mida soovin, et kõik loeksid - ja enne kui aru saan, on klass läbi.

"Sa oled juukseid lõiganud, Theresa." Pööran ümber, et näha Hardinit mu selja taga naeramas. Tema ja Landon vahetavad ebamugavaid pilke ja proovin mõelda, mida öelda. Ta ei mainiks suudlust Landoni ees, kas pole? Need lohud, sügavad nagu kunagi varem, ütlevad mulle, et jah, jah, ta tahaks.

"Hei, Hardin," ütlen ma.

"Kuidas su nädalavahetus möödus?" Tema ilme on nii salakaval.

Tõmban Landoni käest. "Hea. Noh, kohtumiseni! " Karjun närviliselt ja Hardin naerab.

Kui oleme väljas, küsib Landon: "Mis see oli?" ilmselgelt haarates kinni mu kummalisest käitumisest.

"Mitte midagi, mulle lihtsalt ei meeldi Hardin."

"Vähemalt ei pea te teda sageli nägema."

Kuid tema hääle taga on midagi ja miks ta seda ütleks? Kas ta teab suudlusest?

"Ee. . . jah. Jumal tänatud, "on kõik, mida ma saan koguda.

Ta teeb pausi. "Ma ei kavatsenud midagi öelda, sest ma ei taha, et te mind temaga seostaksite, aga" - naeratab ta närviliselt - "Hardini isa käib justkui mu emaga."

Mida? "Mida?"

"Hardini isa ..."

"Jah, jah, ma sain selle aru, aga Hardini isa elab siin? Miks Hardin siin on - arvasin, et ta on britt? Kui tema isa elab siin, siis miks ta ei ela koos temaga? " Ma ujutan Landoni üle küsimustega, enne kui saan ennast peatada. Ta näeb välja segaduses, kuid vähem närvis kui hetk tagasi.

"Ta on Londonist; tema isa ja minu ema elavad ülikoolilinnaku lähedal, kuid Hardinil ja tema isal pole häid suhteid. Nii et palun ärge mainige talle seda. Me juba ei meeldi üksteisele. "

Ma noogutan. "Muidugi, okei." Mulle tuleb veel tuhat küsimust, kuid ma jään vaikseks, kui mu sõber läheb tagasi Dakotast rääkima, tema silmad säravad iga sõnaga tema kohta.

KUI JUBA TAGANEN, pole Steph veel tagasi, sest tema tunnid jooksevad kaks tundi minust mööda. Hakkan oma raamatuid ja märkmeid välja panema, et õppimiseks valmis saada, kuid otsustan hoopis Noale helistada. Ta ei võta kätte ja see sunnib mind tõesti soovima, et ta oleks siin minuga ülikoolis. See muudaks asjad nii palju lihtsamaks ja mugavamaks. Me võiksime praegu koos õppida või filmi vaadata.

After Where stories live. Discover now