Soovin, et saaksin öelda, et mu koduriigi tuttavad maastikud rahustasid meid sõites või seiklusetunne haaras mind iga märgi juures, mis näitas, et me jõuame Washington Centralile üha lähemale. Kuid tegelikult olin enamasti planeerimise ja kinnisidee varjus. Ma pole isegi kindel, millest Noah tegelikult rääkis, aga ma tean, et ta üritas mind rahustada. "Siin me oleme!" Hõikab mu ema, kui sõidame läbi kivivärava ja ülikoolilinnakusse. See näeb isiklikult sama hea välja nagu brošüürides ja veebis ning elegantsetest kiviehitistest avaldavad mulle kohe muljet. Sajad inimesed, vanemad, kes kallistavad ja suudlevad oma lapsi, täidavad ala, täkked esmakursuslastest pealaest jalatallani WCU-varustuses ning mõned kadunuks jäänud ja segadusse ajajad. Ülikoolilinnaku suurus on hirmutav, kuid loodetavasti tunnen mõne nädala pärast end koduselt. Mu ema nõuab, et tema ja Noa saaksid mind uustulnukalt orienteeruda. Minu emal õnnestub terve kolme tunni vältel naeratus näol hoida ja Noah kuulab seda samamoodi nagu mina. „Ma tahaksin enne teie väljapääsu teie ühiselamu tuba näha. Ma pean veenduma, et kõik on tasakaalus, "ütleb ema, kui orienteerumine on möödas. Ta silmad skaneerivad vana hoonet, täis taunimist. Tal on võimalus leida asjadest halvim. Noah naeratab, tuju kergendades, ja mu ema pühendab end. „Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et oled ülikoolis! Minu ainus tütar, üliõpilane, elab üksi. Ma lihtsalt ei suuda seda uskuda, "viriseb ta, silmi sirutades, ehkki ettevaatlikult, et mitte oma meiki segamini ajada. Noah järgneb meie selja taga ja kannab mu kotte koridorides liikudes. "See on B22. . . oleme C-saalis, "ütlen neile. Õnneks näen seinale maalitud suurt B-d. "Siin all," juhendan, kui mu ema hakkab vastupidist teed pöörama. Olen tänulik, et tõin kaasa ainult mõned riided, tekk ja mõned oma lemmikraamatud, nii et Noal pole kaasas palju ja mul pole ka liiga palju pakke. "B22," muigab mu ema. Tema kontsad on talumatult kõndimise jaoks ennekuulmatult kõrged. Pika koridori lõpus libistan võtme vanasse puidust uksesse ja kui see loksub, laseb ema valju kära. Tuba on väike, kahe üheinimesevoodi ja kahe töölauaga. Hetke pärast pöörduvad mu silmad ema üllatuse taga oleva põhjuse poole: ruumi üks külg on kaetud bändide muusikaliste plakatitega, millest ma pole kunagi varem kuulnud, nende näod on kaetud augustatud ja nende keha tätoveeringutega. Ja siis lamab tütarlaps üle ühe voodi ja tema helelillad juuksed, silmad vooderdatud tolli musta vooderdisega ja värviliste tätoveeringutega kaetud käed. "Kuule," ütleb ta, pakkudes naeratust, naeratust, mis on minu jaoks üsna intrigeeriv, paljuks minu üllatuseks. "Ma olen Steph."
H-hei. Ma olen Tessa, "lämbun kõigil kombel uksest välja. "Hei, Tessa, tore sinuga kohtuda. Tere tulemast WCU-sse, kus magamistoad on pisikesed ja peod tohutud. "Lillade juustega tüdruk irvitab laiemalt. Tema pea langeb tagasi naerupahvakuks, kui ta võtab enda ette kolm kohutavat väljendit. Minu ema lõualuu on pärani, praktiliselt vaibal ja Noah nihkub ebamugavalt. Steph kõnnib üle, sulgedes tühiku meie vahel ja mässib õhukesed käed mu keha ümber. Olen hetkeks külmunud, tundes üllatust tema kiindumuse üle, kuid pöördun tagasi tema lahke žesti poole. Koputus kõlab ukse taga just siis, kui Noah kukub mu kotid põrandale ja ma ei saa aidata, kuid loodan, et see on mingi nali. "Tulge sisse!" Karjub mu uus toanaaber. Uks avaneb ja kaks poissi kõnnivad enne, kui ta tervituse lõpetab. Poisid esimesel päeval naissoost magamistoas? Võib-olla oli Washington Central Central halb otsus. Või oleksin ehk leidnud võimaluse kõigepealt oma toanaaber sõeluda? Ema nägu katva valusa väljendi abil oletan, et tema mõtted on kulgenud sama rada. Vaene naine näib, et ta võib iga hetk kaduda. "Kuule, sa oled Stephi toatüdruk?" Küsib üks poistest. Tema blondid juuksed on sirgelt üles suunatud ja seal on mõned pruunid lõigud. Ta käsi on tätoveeringutega laiali ja kõrva kõrvarõngad on nikli suurused. Ee. . . jah. Minu nimi on Tessa, "õnnestub mul öelda. "Olen Nate. Ära vaata nii närvi, "ütleb ta naeratades ja ulatab mu õla. "Teile meeldib siin." Tema ilme on vaatamata karmile välimusele soe ja kutsuv. "Olen valmis, poisid," ütleb Steph, haarates oma voodist raske musta koti. Mu silmad pöörduvad seina poole toetuva pika pruunika juustega poisi poole. Tema juuksed on peas paksude lainete mop, laubalt tagasi lükatud ning kulmul ja huultel on metall. Minu fookus liigub tema musta t-särgi alla kätele, mis on samuti kaetud tätoveeringutega; mitte tolli puutumatut nahka pole näha. Erinevalt Stephist ja Nate'ist näib ta olevat must, hall ja valge. Ta on pikk, kõhn ja ma tean, et jõllitan teda kõige ebaviisakamal viisil, kuid mulle ei tundu, et ta pilku pöörab. Ma loodan, et ta tutvustab end nii, nagu tema sõber tegi, kuid ta jääb vait, pöörab silmi tüütult ja tõmbab oma tihedate mustade teksade taskust mobiiltelefoni. Ta pole kindlasti nii sõbralik kui Steph või Nate. Ta on siiski ahvatlevam; miski temast raskendab mu silmade ta näolt rebimist. Ma olen ebamääraselt teadlik Noa silmist minu poole, kui lõpuks vaatan eemale ja teesklen, et vahtisin šokist välja. Sest just nii see on, eks? Kohtume ümberringi, Tessa, "ütleb Nate ja kolm neist väljuvad ruumist. Lasin pika hingetõmbe välja. Viimaste minutite ebamugavaks nimetamine oleks alahinnatud. "Sa saate uue ühiselamu!" Möirgab mu ema niipea, kui uks klõpsab. "Ei, ma ei saa." Ohkan. "Ema, siin on kõik korras." Annan endast kõik, et oma närve varjata. Ma ei tea, kui hästi see ka ei õnnestu, kuid viimane asi, mida soovin, on minu üleolev ema, kes põhjustab stseeni minu esimesel kolledžipäeval. "Olen kindel, et teda ei ole niikuinii palju," proovin teda veenda koos endaga. "Absoluutselt mitte. Me hakkame nüüd ümber vahetama. "Tema puhas välimus põrkub vihas tema näoga; tema pikad pruunid juuksed on ühele õlale laperdatud, kuid kõik lokid on endiselt täiesti terved. Vaatan ta hallidesse silmadesse, siis Noa poole. "Ema, palun, vaatame lihtsalt, kuidas läheb. Palun, "palun. Ma ei suuda hakata ette kujutama seda jama, mis tekitaks viimase hetke ühiselamu muutumise. Ja kui alandavat see tunneks. Mu ema vaatab uuesti toa poole, võttes sisse sisekujunduse, mis katab Stephi külje, ja helendab dramaatiliselt tumedat teemat. "Hea küll," sülitab ta välja, mu suureks üllatuseks. "Aga enne kui ma lähen, räägime natuke.
YOU ARE READING
After
RomanceRaamat on Eesti keeles! Raamat on Eesti keelde tõlgitud raamatust after! Võib esineda imelike vigu tänu tõlkimisele ja kõiki osi täispikkuses ma läbi ei jõua lugeda aga peamiselt proovin vead eemaldada! Raamat räägib tüdrukust nimega Tessa ja tema e...