— Maddie! încep să țip după ce intru în casa iubitei mele.
Nu am obiceiul să intru așa, dar știam că este acasă pentru că i-am văzut mașina pe alee, și cum mereu îmi reproșează că nu sunt suficient de atent cu ea, am zis să îi fac o surpriză. Ușa descuiată de la intrare mi-a ușurat cu totul munca, așa că uite-mă aici, cu un buchet de flori în mână, și o sticlă de vin în cealaltă, gata să petrec o noapte romantică cu bruneta mea. Dacă tot suntem împreună, măcar să fie interesant.
În living nu este, în bucătărie nu...înseamnă că este sus. Urc scările și când ajung în dreptul camerei ei aud niște zgomote cam ciudate din spatele ușii închise. Par a fi...gemete. Dar cine să geamă în camera iubitei mele?
Deschid ușa încet, încercând să fac cât mai puțin zgomot, iar imaginea care îmi apare în fața ochilor mă face să încep să râd în hohote, atrăgând atenția iubitei mele și a bărbatului pe care îl călărea.
— Max! Nu...nu e ceea ce pare, te rog, lasă-mă să îți explic, spune ea panicată încercând să se dea jos de pe bărbatul rămas statuie sub ea.
— Te rog, iubito, nu te deranja! Continuă, nu te lăsa jenată de prezența mea aici, îi spun pe un ton amuzat. Uite, v-am adus și o sticlă de vin!
Ea mă privește nedumerită, probabil se aștepta să încep să țip, să arunc, să sparg sau să bat. Dar de ce aș face asta? Ăla n-are nicio vină că ea e o parașută, până la urmă ce bărbat să fii să-i reziști uneia care ridică coada? Iar Maddie este o femeie frumoasă. Așa că de ce l-aș bate? Doar pentru că e bărbat? Dacă cineva ar merita bătut, aceea ar fi Maddie. Dar nu aș lovi o femeie nici dacă viața mea ar depinde de asta.
Așa că tot ce fac este să o privesc amuzat pe bruneta care se dă de ceasul morții să îmi explice că ea mă iubește, și că e o fraieră, și că asta nu înseamnă nimic...bla bla bla...cunoașteți și voi placa.
Apoi s-a apropiat de mine, așa goală cum era, și încearcă să își înfășoare brațele în jurul meu. Jalnic! Îmi pun degetul arătător pe capul brunetei, și o împing cu putere în spate pentru a o îndepărta de mine, privind-o scârbit.
— Păi, eu mi-am cam terminat treaba pe-aici, așa că vă las să vă terminați...treburile, spun și îmi mișc degetul între ei doi. Bucură-te de ea, omule! Maddie, a fost o plăcere, mai spun , apoi fac o plecăciune în fața lor și ies din cameră lăsând ușa deschisă, apoi aplicând același tratament și ușii de la intrare.
Acum, aș fi ipocrit să vă spun că nu mă doare deloc. Până la urmă, eram împreună de aproape un an. Dar nu o să plâng în viața mea după o femeie, cu atât mai mult pentru una care se tăvălește cu alt bărbat în mijlocul zilei, cu ușa casei descuiată. Adică, pe bune!
Eh, acum că sunt din nou fără responsabilități, cred că voi ieși diseară să încerc puțin marea cu degetul, cum s-ar zice. Să vedem cine a mai devenit majoră între timp, cine s-a mai despărțit de vreun iubit.
Oare șatena de mai devreme până când stă în oraș?
Nu știu de ce mi-a rămas gândul la tipa aia. Nici nu i-am văzut prea bine fața. Dar fundul ăla când s-a urcat în mașină... Așa, revenim. Da, nu știu de ce, dar ceva m-a atras la ea. M-am tot întrebat daca o fi doar în trecere pe aici. Dar căra atât de multe pungi după ea, încât părea că tocmai s-a mutat în casă nouă. Trebuie să aflu cine e.
Nu îmi dau seama când ajung pe strada pe care locuiesc, așa că scutur capul pentru a-mi alunga gândurile, și măresc pasul până la intrarea în bloc. Acum, nu știu cum se face, dar cred că sunt vreun norocos, pentru că din salonul aflat la parterul blocului meu, iese tocmai șatena de mai devreme. Numai că nu mai este șatenă, ci blondă. De unde știu că e ea? Pur și simplu știu. Ar fi lucru prea mare pentru Ashton ca în aceeași zi să apară în oraș două femei frumoase.
Acum e momentul, Max! Acum ai ocazia să afli cine e! Hai, Max! Bagă-te în seamă, zi ceva, nu sta ca pămpălăul!
— Bu...încep să țip dar nu apuc nici măcar să o salut, că este din nou în mașină, trecând ca o tornadă prin fața mea, fără ca măcar să îmi observe prezența la câțiva pași de ea. A naibii femeie!
Rămân ca prostul cu gura căscată în mijlocul străzii pentru câteva momente bune, și când realizez că o doamnă care văzuse totul râdea cu poftă de mine trăgând din țigarea ei în fața salonului, o rup la fugă spre intrarea în bloc și nu mă opresc până când nu ajung în apartament.
Ce dracu a fost asta?
Mă simt ca un adolescent de paisprezece ani, pe care l-a băgat pentru prima dată în seamă fata de care era îndrăgostit în secret. Și culmea e, că ea nici măcar nu m-a văzut, ce vorbesc eu aici de băgat în seamă? Ei haide Max, abia ai redevenit burlac, profită de asta!
Da, asta trebuie să fac. Intru în baie pentru a face un duș, și pentru că este încă devreme, o să testez unul dintre jocurile pe care le am pe listă.
Sar de pe canapea când observ că este aproape zece seara, așa că iau rapid din dressing o pereche de blugi negri și o cămașă albă, îmi aranjez părul, mă parfumez, și ies din casă.
Nu sunt prea multe opțiuni în oraș. Sunt vreo trei baruri, și un club care este deschis doar sâmbătă seara. Îl aleg pe cel care este cel mai aproape de casă, pentru că am de gând să beau, așa că merg pe jos. Știu sigur că acolo îi voi găsi pe prietenii mei, pentru că este joi seară, și nu trece nicio joi fără ca ei să viziteze unul dintre baruri. Sărbătorim ultima seară din timpul săptămânii, zic ei mereu.
Când ajung, îi găsesc pe băieți la bar, așa cum mă așteptam. Mike și Paul au deja câte o blondă agățată de ei, și pare că am ceva de recuperat cu băutura, dacă vreau să îi ajung.
— Mai aveți un scaun liber și pentru mine? îi întreb pentru a le atrage atenția celor doi.
— Ooo Max, dar ce onoare să te avem aici. Credeam că ne-ai lăsat baltă, omule. Dar unde e Maddie? mă întreabă Paul când observă că sunt singur.
— Era puțin ocupată. Găsise un bărbat gol în patul ei și trebuia să îl "rezolve", spun indiferent și mă aplec peste tejgheaua barului pentru a comanda ceva de băut.
— Glumești, nu? răbufnește Mike și o împinge pe blonda care stătea în poala lui.
— Mă știi tu pe mine o persoană atât de amuzantă, Mike? Dar să lăsăm asta, bem și noi ceva? întreb ridicând paharul în aer.
— Bine ai revenit printre noi, frate! Tripleții burlaci sunt din nou pe piață! strigă Paul ciocnind paharul cu mine.
— Să avem o noapte interesantă în cazul ăsta! ciocnește și Mike.
Mike și Paul sunt prieteni din copilărie. Au fost singurii care au avut răbdare să mă cunoască, au văzut dincolo de nervii pe care îi afișam tot timpul. Ușor ușor, s-a legat între noi ceva mai mult decât o prietenie, fiind un fel de frați. Am depus chiar și un jurământ cândva, dar eram atât de beți încât niciunul nu și-l amintește. Știm doar că ne-am trezit toți trei în chiloți, tăiați în palme, de parcă am fi vrut să ne unim sângele. Aveam 17 ani pe atunci, dacă asta ar putea explica cumva prostia noastră. Nu am vorbit niciodată despre seara aceea, oricum.
După câteva ore și tot atâtea sticle de whisky băute, ajung aproape în patru labe în apartament, și mă cert cu corpul meu care a luat decizia să adoarmă chiar acum, când mai am atât de puțin până în pat...
Mintea îmi este încă trează, într-o oarecare măsură, așa că încerc să îi ordon corpului meu ca măcar să se târâie până când ajung pe covor. Pare așa comfortabil...Îmi dau seama după ceva timp că mă chinui în zadar, așa că las capul pe podeaua rece și adorm având în gând o furtună de femeie șatenă care acum e blondă...
Hai că am fost hărnicuță azi! Sper că vă place capitolul ăsta. Eu m-am distrat când l-am scris.
Cum vi se pare Max? ralucabrn15 ♥️
Xoxo🖤
CITEȘTI
În liniștea pădurii
Romance"Când totul în jurul tău se prăbușește, închide ochii și respiră." Katherine este nevoită să ia viața de la zero atunci când se decide să își părăsească soțul abuziv. Singura ei scăpare este să se mute pentru o perioadă la părinții ei, într-un mi...