2

11.2K 762 549
                                    

Medyadaki Şarkı Çok İyi...

...

Sxxbxn: Saat 00.00
Vakit Geldi.
Tatlı Bir Şeyler At Bugün.
Seni Çocuk Pijamalarıyla Görmek İstiyorum.

Yunjun: O Zaman Bana 5 Dakika Ver.

Sxxbxn: Süren Başladı.

Yunjun: Geldim!
Atıyorum Şimdi.
(Görüldü: 00.05)

Yunjun: Tam İstediğin Tarzda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yunjun: Tam İstediğin Tarzda.
Gidebilir Miyim Artık?

Sxxbxn: Evet, Tam İstediğim Tarzda.
Kaybol.

...

Yeonjun, Fotoğrafı Attıktan Sonra Hızla Üstündekileri Çıkardı Ve Kendini Banyoya Attı.

Soobin'e Fotoğraf Atmaya Başladığından Beri Sürekli Yaptığı Şeydi Artık.

Fotoğrafı Atar, Sonra Üzerini Çıkarır Ve Banyoya Girerdi. Tenini Kızartana Kadar Keselenir, Haşat Ettiği Bedeniyle Çıkardı Banyodan.

Yine Öyle Yaptı Yeonjun. Kendine Zarar Verdiği Yarım Saatin Ardından, Üzerinde Bornozuyla Çıktı Banyodan. Ama Odasında, Yarı Uyuklayan Beomgyu'yu Görmeyi Beklemiyordu.

"Beomgyu?"

"Hyung? Yine Mi Gece Yarısı Banyo Yapıyorsun?"

Beomgyu Uykulu Sesiyle Konuştuğunda, Yeonjun Buruk Bir Şekilde Gülümsedi. Neyseki Beomgyu Uyukluyordu Da Fark Etmiyordu.

"Bugün Çok Terlemiştim. Yapmayacaktım Ama Kendimi Tutamadım. Seni Uyandırdım Mı Yoksa? Özür Dilerim Beom..."

Beomgyu'nun Yanına Gelip Saçlarını Okşadı Yavaşça Yeonjun. Beomgyu İse Yeonjun'un Saçlarını Okşamasıyla Salak Salak Sırıtmış, Kendini Yeonjun'un Yatağına Bırakmıştı.

"Özrünüzü Kabul Etmiyorum. Ya Benimle Bu Akşam Bu Yatakta Uyursunuz, Ya Da Sizi Asla Affetmem Choi Yeonjun. Karar Sizin."

Beomgyu Konuşmasının Hemen Ardından Yastığına Sarılıp Uykuya Daldığında, Yeonjun Onun Bu Tatlı Aptallığına Güldü Ve Hızlıca Üzerine Siyah Pijamalarını Geçirdi.

Ardından Da, Beomgyu'nun Yanına Güzelce Kıvrıldı Yeonjun.

Beomgyu Onun İçin Her Şeydi Ve Onu Asla Kıramazdı Yeonjun.

...

Olaylara Direkt Balıklama Dalmış Gibi Hissediyorum...

00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin