7

9.5K 670 1K
                                    

Yazar Anlatımından

Yeonjun Gözlerini Açtığında, Kendini Soobin'e Sarılı Bir Halde Bulmayı Beklemiyordu. Hem De Üzerinde Sadece Boxerla.

Korkuyla Geri Çekildi Yeonjun. Soobin İse Üstünden Kalkan Yeonjun İle Homurdanıp Arkasına Dönmüş, Uykusuna Kaldığı Yerden Devam Etmişti.

Yeonjun Yatağın Kenarına Oturup Titreyen Bedenine Hakim Olmaya Çalışıyordu. Dünyası Başına Yıkılmıştı. Sarhoş Olmuş, Bir De Yetmezmiş Gibi Soobin'le Yatmıştı. Aklına Gelen Binbir Türlü Sahneyle Elini Köprücük Kemiklerinin Olduğu Kısma Attı. Şişmiş Bir Deri Bekliyordu. Ama Teni Eskisi Kadar Pürüzsüzdü.

"N-Ne?"

Elini Başka Bölgelerinde De Gezdirdi Yeonjun. Ama Hiçbir Şey Yoktu. Hemen Ayağa Kalkıp Aynanın Karşına Geçmek, Vücuduna Bakmak İstedi. Belki Gözden Kaçırdığı Bir Şeyler Olabilirdi.

Ama Yeonjun, Ayağa Kalkmak İçin Hareket Yaptığı Sırada Kasıklarında Hissettiği Ağrıyla Donup Kaldı. Başını Çevirip Soobin'e Baktı. Beyaz Boynunun Bazı Yerleri Mosmordu. Yeonjun Korkuyla Geriledi. Ne Yani, O Mu Üstte Olmuştu?!

Yeonjun Gülmekle Gülmemek Arasında Gidip Geldi. Bu İmkansızdı. Yani...Soobin'in Altta Olması.

Belki Paralel Evrenlerde Mümkündür.

Yeonjun İyice Saçmalamaya Başladığını Hissettiğinde, Kendini Zorlasa Dahi Ayağa Kalktı Ve Aynanın Karşısına Geçti. Her Şey Normal Görünüyordu.

Tabii Dağınık Saçları, Şişmiş Dudakları Ve Sağ Kulağının Hemen Altındaki Hickey Dışında.

"Yapmış Olamam, Değil Mi?"

Kendini İncelemeye Devam Etti Yeonjun. Ardından Elini Kasıklarına Doğru Hafifçe İlerletti. Boxerını Yavaşça Aşağıya Doğru Çektiğinde Gördüğü Manzara Normaldi. Peki Neden Ağrımıştı Kasıkları?

Arkasına Dönüp Başını Çevirdi Ve Kalçasına Baktı Yeonjun. Kıpkırmızıydı Kalçaları.

Dondu Kaldı İlk Başta, Anlam Veremedi. Ama Sonradan Dank Etmiş Olacak Ki, Gözleri Doldu. Elini Kalçasındaki El İzin Koydu. Kendi Elinden Büyüktü İz. Soobin'in Elinden Başkasının Eli Olamazdı.

Demek Ki, Kasıkları Ağrımamıştı. Kalçasımdaki Ağrı Kasıklarına Vurmuştu Sadece.

"Tanrım, Böyle Bir Hatayı Nasıl Yaparım Ben..."

Yeonjun Yavaşça Yere Çöktü Ve Elleriyle Yüzünü Kapattı. Sanki Böyle Yaparsa Hiçbir Şey Yaşanmamış Olurdu Ve Kendini Yeniden Evinde Bulabilirdi.

Yeonjun, Hıçkırarak Ağlamaya Başladığında, Soobin Gelen Sesle Gözlerini Açtı. Kim Ağlıyordu Bu Saatte?

Saçlarını Karıştırıp Doğruldu Soobin. Ardından Yatağın Uç Kısmına Çöküp Ağlayan Yeonjun'u Fark Etti.

"Yeonjun?"

Yeonjun Duyduğu Sesle Elini Daha Fazla Yüzüne Bastırdı. Onunla Olduğu İçin Kendinden Nefret Ediyordu. En Başta Bu Antlaşmayı Kabul Etmemeliydi, Para Bulmak İçin Başka Yollara Başvurmalıydı.

"Tanrı Aşkına, Niye Ağlıyorsun?"

Soobin Ağrıyan Başı Yüzünden Yüzünü Ekşiterek Yeonjun'a Baktığında, Yeonjun Sinir Kat Sayılarının Tavan Yaptığını Hissetti.

"BİR DE SORUYOR MUSUN?! SARHOŞ HALİMDEN YARARLANDIN SEN ŞEREFSİZ! NİYE GELDİN O BARA?! SENDEN KURTULMUŞTUM NE GÜZEL, KAFA DİNLEYECEKTİM SONUNDA! AMA SEN SARHOŞLUĞUMDAN FAYDALANIP BENİ HEMEN YATAĞA ATMIŞSIN! ASLA ŞAŞIRTMIYORSUN CHOI SOOBIN, PİÇİN TEKİSİN!"

Yeonjun Bütün Nefretini Soobin'in Yüzüne Yüzüne Kustuğunda, Soobin Düz Bir İfade İle Baktı Kendisine Bağıran Çocuğa. Ardından Başını İki Yana Sallayıp Ayağa Kalktı. Üzerinde Hiçbir Şey Yoktu Ama Oldukça Rahattı.

"Seni Yatağa Atmak Mı? Sarhoş Halinden Faydalanmak Mı? Ne Düşünüyorsun Sen Choi Yeonjun? Seninle Yatmadım."

Yeonjun Soobin'in Dediklerine Anlamadığını Belli Edercesine Baktığında, Soobin Ofladı. Ardından Çekmeden Çıkardığı Boxerı Hızla Giyinip Yeonjun'un Yanına Doğru İlerlemeye Başladı. Soobin Yaklaştıkça Yeonjun Geriliyordu.

"Sen Sarhoştun, Ben De Seni Evine Bırakmak İçin Bara Geldim. Bardan Çıkmadan Beni Tahrik Ettin, Umursamadım. Tamam, Belki Kulağının Altındaki Hickeyi Yapmış Olabilirim Ama Sen Kaşındın. Her Neyse, Seni Evime Getirdim Çünkü Lanet Ev Arkadaşım Beomgyu'nun Soruların Maruz Kalmak İstemedim. Son Olarak; Seni Yatağa Yatırıp Odadan Çıkacaktım, Ama Sarhoş Olunca Sana Deli Kuvveti Geliyor Galiba, Beni Yatağa İtip Üzerime Çıktın. Boynumu Bu Hale Getirdin. Seni İttim, Ama Biraz Fazla Sert İtmiş Olmalıyım Ki Yere Düştün. Kalçan Ondan Ağrıyor Olmalı. Daha Sonra Seni Ayıltmak İstedim, Banyoya Götürdüm. Dudaklarıma Yapıştın Be! Anın Büyüsüne Kapılıp Karşık Verdim, Evet Ama Üstüme Kustun! Resmen Nefes Almak İçin Ayrıldığımızda Üstüme Kustun! Senin Yüzünden İkimizi De Soydum Ve Banyoya Soktum Zar Zor. Banyoda Da Birkaç Yaramazlık Yaptın Tabii, Uyarı Niteliğinde -Ki Çok İşe Yaradı- Kalçana Birkaç Defa Vurdum. Anca Akıllandın Ve Seni Temizlememe İzin Verdin. Sonrasındaysa Sızıp Kaldın. Ben De Boxer Giydirip Yatırdım Seni. Beni O Kadar Çok Yordun Ki Choi Yeonjun, Yanında Uyuya Kalmışım. Yani Bunların Hepsi Senin Suçun, Benim Değil."

Soobin Neredeyse Tek Nefeste Olayları Anlattığında, Yeonju Yerin Dibine Girmek İstedi. Soobin İse Kıpkırmızı Bir Suratla Yere Bakan Çocuğa Karşılık Güldü Ve Ayağa Kalktı.

"Üzerine Bir Şeyler Giy Ve Aşağı İnip Kahvaltı Hazırla.
Seni Affedebilmem İçin En Azından Bunu Yap."

Yeonjun Sadece Başını Sallayıp Ayağa Kalktı Ve Dolaptan Soobin'in Bir Tane Gömlek Alıp Odadan Çıktı. Zaten Çok Uzundu Bu Gömlek, Yeonjun'un Baldırlarına Kadar Geliyordu. Sıcak Havayı Da Göz Önüne Alırsak, Yeonjun İçin Yeterde Artardı Bu.

"Sakın Reçel Koyma O Sofraya!"

Soobin Üzerini Giyinirken Aşağıda Kahvaltı Hazırlayan Yeonjun'a Bağırdığında, Yeonjun Anlık Sinirle Dolabı Açtı Ve Reçel Kavanozuna Uzandı.

Ama Aklına Dolan Dün Geceki Konuşmalarla, Hemen Geri Yerine Bıraktı Kavanozu.

"Vay Canına, Göğüsün Çok Kaslı Binnie~"

"Bana Binnie Deme Yeonjun. Ayrıca Göğüsümün Kaslı Olması Seni Zerre Kadar Âlâkadar Etmez."

"Ama Niye Öyle Diyorsun Ki Binnie~ Göğüsüne Reçel Döküp Emmek Çok Zevkli Olurdu~"

"Bir Daha Kesinlikle İçmeyeceğim."

Dolabı Kapatıp Alnını Dolaba Vurdu Sinirle Yeonjun. Ardından Arkasında Hissettiği Bedenle Başını Kaldırıp Arkasına Dönmek İstedi. Ama Soobin Ona İzin Vermeyip Kulağını Tahrik Edici Bir Tonda Fısıldamıştı Bile.

"Bence De İyi Olur. İçki Senin Arsız Yönünü Ortaya Çıkarıyor Junnie~"

"Baksana Binnie, Sen De Bana Junnie Desene!"

...

Soobin'in Olayı Anlatması Bu Bölümün Ana Noktası Oldu Lan Resmen 165 Kelime Yazmışım Amk

Toplam Kelime Sayısı İse: 835.

00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin