Yazar Anlatımından (3 Ay Sonra)
Yeonjun, Kızı Chinsun'u Parka Getirmişti. Onunla Uzun Zamandır Dışarı Çıkmayı Özlemişti. Kızı, Parkta Oynarken, Kendisi Yakındaki Bir Bankta Onu İzliyordu.
"Appa Bana Bayk!"
Kaydıraktan Kaymadan Önce Babasına El Sallayan Kızına El Salladı Yeonjun. Gülümseyip Öpücük Attı Kızına. Ardından Chinsun'un Kaydıraktan Kayışını İzledi. Kızı, Tekrardan Kaydıraktan Kaymak İçin Merdivenleri Çıkıyordu Minik Ayaklarıyla. Onu İzlemeye Dalmışken Telefonuna Gelen Mesaj Sesiyle Başını Telefonuna Çevirdi Yeonjun. Bilinmeyen Numaradan Gelmişti Mesaj.
Bilinmyen Numara: Kızın Çok Tatlıymış Kim Yeonjun.
Annesi Olarak Ona İyi Bakmışsın Anlaşılan.
Ama Babasının Ondan Haberi Var Mı, Hm?
Soobin Biliyor Mu Chinsun'un Kızı Olduğunu?Okuduğu Mesajla Gözleri Doldu Yeonjun'un. Ağlamamak İçin Dudağını Isırırken, Tehlikenin Karanlık Kollarının Sırtında Gezdiğini Hissetti. Başını Hızla Telefondan Kaldırıp Chinsun'u Aradı Gözleri.
Ama Yoktu.
Chinsun Yoktu.
Korkuyla Ayağa Kalktı Ve Parkın Her Tarafını Aradı, Ama Kızı Yoktu. Yere Çöktü Ve Hıçkırarak Ağlamaya Başladı. Elinde Telefonuyla, Çimlerin Üzerinde Uzun Uzun Ağladıktan Sonra Omuzunda Bir El Hissetti. Başını Kaldırıp Omuzundaki Elin Sahibine Baktığında Hızla Ayağa Kalkmıştı.
"KIZIMI SEN Mİ KAÇIRDIN?!"
Soobin'in Yakalarından Tutup Sallarken, Sinirden Ne Dediğini Bilmiyordu Yeonjun. Bir Süre Soobin'e Bağırıp Çağırmış, Ağıza Alınmayacak Küfürler Etmişti. Soobin İse Onu Sessizce Dinlemiş, Sonra Başını Göğsüne Yaslayıp Mırıldanmıştı.
"Kızını Ben Kaçırmadım, Ama Bulmana Yardım Edebilirim."
Sessizce Ağlamıştı Yeonjun Soobin'in Göğsünde. Soobin İse Adamlarına İşaret Vermiş, Ardından Yeonjun'u Kucağına Almıştı. Gözleri Baygın Bakıyordu Yeonjun'un.
"Chinsun..."
Dedi Son Gücüyle Yeonjun. Ardından Soobin'in Gömleğinden Zayıfça Tuttu.
"Onu Bul Soobin..."
Nefes Nefese Konuştuktan Sonra Gözlerini Kapatmıştı Yeonjun Yorgunlukla. Soobin, Onun Ağlamaktan Bayıldığını Anlayınca Arabaya Daha Hızlı Yürüyüp Şoföre Bağırdı.
"HASTAHANEYE GİDİYORUZ, ÇABUK OL!"
...
Yeonjun, Gözlerini Açtığında, Kendisini Bembeyaz Bir Odada Buldu. Başını Çevirip Etrafına Baktığında, Yanında Gözleri Kıpkırmızı Olmuş Jimin'i Gördü.
"Jimin Hyung..?"
Kuruyan Boğazı Yüzünden Zorla Konuştuğunda; Jimin Hızla Ayağa Kalkmış, Yeonjun'un Yattığı Yerin Yanında Bulunan Komidinin Üzerindeki Su Dolu Bardağı Alıp Doğrulan Yeonjun'a Uzattıktan Sonra İçmesinde Yardımcı Olmuştu. Yeonjun, Sudan Birkaç Yudum Alıp Jimin'e Vermişti.
İkisi De Konuşmamıştı Bir Süre, Sadece Ellerine Bakmışlardı. Yeonjun'un Ağzından Bir Hıçkırık Çıkmıştı Ki, Odanın Kapısı Açılmış, İçeriye Kırmızı Gözlerle Taehyung Girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1