21

6.3K 534 492
                                    

Yazar Anlatımından

Yeonjun; Şu An Oturduğu Koltuğu, Karşısındaki Beomgyu'yu Ve Bulunduğu Sorgu Odasını Hâlâ Algılayamıyordu.

Her Şey Bir Anda Gelişmişti Çünkü. Sabah Büyük Bir Gürültüyle Uyanmışlardı Soobin'le. İçeriye Giren Polisler, Soobin'i Alıp Götürürken, Yeonjun Etrafa Uyku Mahmuruyla Bakıyordu.

Ve İçeriye Polis Üniformasıyla Giren Bir Adet Beomgyu, Onu Tamamen Ayıktırmıştı.

Ama Şimdi, Sorgu Odasında Ona İfadesizce Bakan Kişi, Kardeşi Olarak Gördüğü Beomgyu Olamazdı.

"Beomgyu Sen-"

"Ben Devlet Ajanıyım. İşim, Huening Kai Kamal Ve Choi Soobin'den Önemli Birkaç Belgeyi Almaktı. Choi Soobin'in Sana İlgisi, Sadece İşimi Kolaylaştırdı. Şimdi, Choi Soobin'in İşi Hakkında Ne Bildiğini Anlat Lütfen Choi Yeonjun."

Beomgyu'nun Soğuk Sesi, Yeonjun'un Çenesini Titretmişti Adeta. Ama Ağlamayamazdı. Ağlamamak Zorundaydı.

"İşi Hakkında Bilgim Hiç Yok."

"Nasıl Yok? Evinde Yaşadın, Onunla Yattın, Sana Sırılsıklam Aşık Ve-"

"Ve Seni Kullanarak Bana Ulaştı. Benim Zaafım Küçük Kardeşim Olarak Gördüğüm Choi Beomgyu'ydu. Her Şeyimi Feda Edebileceğim Beomgyu. Soobin İse Beni Zayıf Noktamdan Vurmayı Başardı. Beni Elde Etmek İçin Kai'yle Yakınlaşmanı Sağladı. Anlaşılan O Ki, Senin De Görevin İçin İkisinden Birine Yaklaşman Gerekiyordu. Kai'yi Seçtin. Soobin'e Yardımcı Oldun Beomgyu. Beni Resmen Ona Birkaç Kağıt Parçası İçin Sattın."

"Hyung-"

Beomgyu Boğazına Düğümlenen Sözlerle Kalakaldı Ortada. Çünkü Yeonjun, Son Sözünü Söylemişti.

"Benim Söyleceklerim Bu Kadar Memur Bey. Dediğim Gibi, Choi Soobin'in Sadece Seks Oyuncağıyım. İşleri Hakkında Hiç Bilgim Yok."

...

Beomgyu Hem Sinirle, Hem De Pişmanlıkla Çıktı Yeonjun'un Bulunduğu Sorgu Odasından. Ağlamak İstiyordu, Ama Yapamazdı. Çünkü O Bir Ajandı Ve Soğuk Görüntüsünden Ödün Veremezdi.

"Hey, Beomgyu!"

Amirinin Seslenmesiyle Ona Döndü Beomgyu. Döndüğü Gibi De Eğilmişti Zaten.

"Amirim, Bir Şey Mi Oldu?"

Taehyun, Başını İki Yana Salladı Beomgyu Ayağa Kalktıktan Sonra.

Ve Evet, Taehyun, Barda Yeonjun'un Telefonundan Soobin'e Mesaj Atan Barmendi.

Beomgyu'ya Görevinde Birkaç Kolaylık Sağlamak İçin Orada Bulunyordu. Zaten Bu Sayede Soobin'in Telefon Numarasını Ele Geçirip Hackleyebilmişlerdi.

"Hayır, Aslında Bir Şey Yok. Sadece, Kai Kamal Huening'i De Senin Sorgulamanı İstiyorum."

Taehyun'un Dediği Şeyle Kaşlarını Çattı Beomgyu. Neden O Uçkurusuna Düşkün Mafya Varisini Sorgulamak Zorundaydı Ki?

"Neden Ben?"

"Çünkü Onu 4 Yıldır Tanıyorsun. Yalan Söyleyip Söylemediğini Bir Sen Anlarsın."

Bu Konuda Haklıydı Taehyun. Beomgyu, Kai'nin Her Hareketini Ezberlemişti. Yalan Söylemesini Anlamayı Bırakın, Yalan Söylemeden Önceki Ruh Hâlini Bile Bilirdi.

"Pekâlâ, Haklısınız. Gidiyorum."

Beomgyu Adım Atacağı Sırada, Taehyun Kolundan Tutmuş, Durdurmuştu Onu.

"Bir Şey Daha Var."

Beomgyu Merakla Taehyun'a Döndüğünde, Taehyun Bakışlarını Başka Bir Tarafa Çevirip Konuşmaya Başlamıştı.

"Choi Yeonjun, O Masum Ve Hepimiz Bun Biliyoruz. Kanıtlar Da Bunu Gösteriyor Zaten. Ama..."

"Ama Ne? Yeonjun Hyung İle İlgili Bir Şey Mi Oldu?"

Taehyun Dudağını Isırdı. Bunu Söylemeli Mi Bilmiyordu İşte. Özellikle De Beomgyu'ya. Eğer, Beomgyu Bunu Öğrenirse, İşi Bırakacağını Çok İyi Biliyordu Taehyun.

"Bir Antlaşma. Choi Yeonjun Ve Choi Soobin Arasında. Antlaşma Senin Üzerine Beomgyu. Senin Can Ve Mal Güvenliğin Sağlandığı Sürece, Choi Yeonjun, Choi Soobin'e Resmen Bir Köle Olmayı Kabul Etmiş. Onun İsteklerini Ve Arzularını Karşılamaya."

Beomgyu, Duyduklarıyla Şok Geçirirken, Sorgu Odasında Yeonjun'un Ona Dediklerini Şimdi Anlıyordu.

"Benim Zaafım Küçük Kardeşim Olarak Gördüğüm Choi Beomgyu'ydu. Her Şeyimi Feda Edebileceğim Beomgyu. Soobin İse Beni Zayıf Noktamdan Vurmayı Başardı."

Yeonjun Hayatından Vazgeçmişti Beomgyu İçin.

Beomgyu İse Birkaç Belge İçin Yeonjun'dan.

...

Bak İşte Bu Konuda Yorum Yok.

00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin