15

7.3K 574 274
                                    

Yazar Anlatımından

Beomgyu, Eve Girip Kapıyı Sessizce Kapattı. Ardından Üzerindeki Montu Çıkarıp Askılığıa Astıktan Sonra Parmak Ucunda Yürümeye Başladı.

Ses Çıkarmamalıydı, Yoksa Yeonjun Geç Geldiğini Anlar Ve-

Işıkların Birden Açılmasıyla Korkuyla Çığlık Attı Beomgyu. Ardından Işığı Açıp Ona Düz Bir İfadeyle Bakan Yeonjun'u Fark Etti.

Eyvah, Yakalanmıştı.

"Bu Saate Kadar Neredeydin Beomgyu?"

Yeonjun'un Sert Sesiyle Dudaklarını Isırdı Beomgyu. Bir Süre Sessiz Kaldı Ve Göz Ucuyla Kendisine Doğru Gelen Hyung'una Baktı.

"Hyung-"

"Boynunun Bu Hâli Ne?!"

Yeonjun, Beomgyu'nun Boynunda Gördüğü Morarmış İzlerle Şok İçinde Ona Baktı.

'Umarım Düşündüğüm Şey Değildir...'

"Hyung-"

"Bir Dakika, Sen...Huening Kai İle Yine Görüşmeye Mi Başladın Yoksa?!"

Yeonjun Dolu Gözlerle Beomgyu'nun Baktığında, Beomgyu Suçlulukla Eğdi Başını. Yeonjun İse İçindeki Hayal Kırıklığı Ve Sinirini Hissetmişti Adeta Tüm Bedeninde.

"Sana O Kadar Görüşme Dememe Rağmen...Sana Vereceği Tek Şeyin Zarar Olacağını Söylememe Rağmen...Beni Bir Kere Dinlesen Ne Olurdu Beomgyu? Ben Seni O Mafya Varisinden Korumaya Çalışıyorum, Senin Yaptığına Bak!"

Yeonjun Sinirlerine Hakim Olamayıp Bağırdığında, Beomgyu Ağlamaya Başlamıştı. Ve O Da, Sinirlerine Hakim Olamayıp Bağırmıştı Bir Anda.

"Neden Koruyorsun Ki Beni?! Biz Birbirimizi Seviyoruz Hyung! Ayrıca Benim Korunmana Falan İhtiyacım Yok! Bu Zamana Kadar Beni Nasıl Korudun, Umrumda Bile Değil! Rahat Bırak Kai İle Beni!"

Beomgyu, Yeonjun'a Bağırırak Odasına Çıktığında; Yeonjun Gözlerinden Akan Yaşlarla Yere Düştü. Kollarını Kendine Sarıp Başını Dizlerine Gömen Yeonjun, Hıçkıra Hıçkıra Ağlıyordu.

Beomgyu İçin Gururunu Hiçe Saymıştı O. Onun İçin Sürtük Muamelesi Görmüştü, Ama Anlaşılan Bunların Hiçbiri Önemli Değildi...

Bir Süre Daha Ağlamaya Devam Etti Yeonjun. Ama Telefonuna Gelen Bildirim Sesiyle Başını Kaldırıp Telefonunu Eline Almış, Soobin'den Gelen Mesaja Bakmıştı.

...

Sxxbxn: Saat 00.00
Fotoğraf Zamanı~
Hadi Yeonjun Bekletme Beni :)

Yunjun: Antlaşma İptal.
Beomgyu Kai İle Yeniden Görüşüyor.
Ve Bu, Artık Umrumda Değil.
Yani Sana Fotoğraf Atmak Zorunda Değilim.
Mesaj Atma Bir Daha Bana.
Seni Görmek İstemiyorum.

(Yunjun, Sxxbxn Kişisini Engelledi.)

...

Soobin, Donup Kalmış Bir Şekilde Ekrana Bakıyordu. Ne Demek Antlaşma İptaldi?

İlk Defa Bugün Mutlu Hissediyordu, Ama Aldığı Mesaj Yerle Bir Etmişti Soobin'i.

"Sikeyim, Nasıl Oldu Bu?!"

...

QaOs :3

00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin