Yazar Anlatımından
Soobin, Kucağında Uyuyan Yeonjun'u Yatağına Yatırdıktan Sonra Aşağıya İnmiş, Kai'yi Aramıştı.
"Alo?"
"Alo, Kai?"
"Efendim Soobin?"
"Beomgyu Senin Yanında, Değil Mi?"
"Evet, Gelmiş Valiziyle. Yapıştı Bırakmıyor Da. Ne Zaman Bitecek Senin Bu Planın?"
Soobin, Kai'nin Yılmış Sesiyle Güldü Ve Aynanın Karşısına Geçip Kendini Süzdü Bir Süre. Ardından Kai'nin Mızmızlanmalarını Dinledi Bir Süre Daha.
"Sırf Senin İçin Ona Aşıkmışım Gibi Davranıyorum Ama Baydı Be. Eskiden Daha Az Görüyordum Ama Şimdi...SÜREKLİ YANIMDA SOOBİN SIKTI ARTIK ANLIYOR MUSUN?!"
"Tamam Kai, Abartma. Sadece Birkaç Gün Daha Sende Kalacak. En Fazla 3 Gün. Sonra Sen Planın Geri Kalanını Uygula. Artık Yeonjun İle Aramda Hiçbir Engel Kalmadı. Tamamen Benim. Yani, Yakında Beomgyu'dan Kurtulacaksın."
Kai, Soobin'in Dedikleriyle Rahatlayarak Nefesini Verdi. Ardından Devam Etti.
"Şu İş Çabuk Bitsin Artık, Beomgyu'ya Katlanmaktan Sıkıldım."
Soobin Başını İki Yana Salladı. Ardından Evden Çıktı. Arabasına Doğru İlerlerken De Bir Yandan Kai'yi Laf Yetiştiyordu.
"Katlanma Kai. Durumu Hiç Eğlenceli Bir Hâle Getirmeyi Denedin Mi?"
Soobin, Arabaya Bindiğinde Şoförü Anında Arabayı Çalıştırmıştı. Soobin İse Telefonu İki Dakikalığına Kulağından Çekip Şoföre 'Şirkete' Dedikten Sonra Geri Dönmüştü Kai İle Konuşmasına.
"Denedim. Ama Lanet Derecede Masum Biri Beomgyu. Tanrı Aşkına, Masum Birini Ne Yapayım Ben?! Benim İdeal Tipim Kesinlikle Tecrübeli Biri Soobin."
"Peki Bunu Neden Bana Anlatıyorsun? Senin İdeal Tipinden Bana Ne Be?"
"Of, Doldum Soobin, Doldum. Yemin Ederim Gece Hayatım Aksadı Beomgyu İle Yeniden Konuşmaya Başladığımızdan Beri."
"Birkaç Güne Geri Döneceksin, Sabret. Yüzdük Yüzdük Kuyruğuna Geldik Zaten."
Kai Üzerindeki Gömleğin Düğmelerini Çözmeye Başlarken Homurdandı. Zaten Tek Tesellisi; Bu Uzun Süreli Planın Bitmesine Sadece Birkaç Gün Kalmış Olmasıydı.
"Peki Soobin, Dediğin Gibi Olsun. Ama En Fazla 3 Gün. Daha Fazla Kaldıramam Yoksa."
"Tamam Dedim Ya Kai, Sadece 3 Gün Kaldı Özgürlüğüne."
"Umarım."
Kai Telefonunu Kapatıp Yatağına Attıktan Sonra Üzerindeki Gömleği Çıkarıp Aynada Kendine Bakmıştı.
"İyice Formdan Düşmüşüm..."
Aynada Son Kez Kendini Süzen Kai, Üzerini Tamamen Soyup Odasındaki Banyoya Girmişti.
Tabii, Her Şeyden Habersizdi Kai Kamal Huening. Çünkü Beomgyu, Kai'yi Merak Edip Odasına Gelmişti. Ama Kapıyı Açamadan, Duyduğu Konuşmalarla Donakalmıştı. Gözleri Dolan Beomgyu, Duyduklarını Sindirmeye Çalışırken Yeonjun'un Dediklerinin Aklına Dolmasıyla Daha Fazla Ağlamaya Başlamıştı.
"O Bir Mafya Varisi Beomgyu. Filmlerdeki Gibi İyi Biri Değiller. Sizden Olmaz, Üzer O Seni."
"Üzdü Beni Hyung, Seni Dinlemeliydim...Kai Beni Çok Üzdü."
...
Yeonjun, Kalbinin Ağrımasıyla Uyandı. Neden Bilmiyordu Ama İçinde Kötü Bir His Vardı.
Etrafına Baktı Bir Süre Asık Suratıyla. Ve Sonra, Telefonunun Üstüne Yapıştırılmış Olan Post-iti Fark Etti. Kağıttaki Yazı Soobin'e Aitti.
"İşim Var, Ama Geri Geleceğim. Büyük İhtimalle Geç Dönerim, Bu Yüzden Saat 00.00'da Resim Atmayı Unutma. Etkili Bir Şeyler Olsa İyi Olur."
Yeonjun Kağıttaki Yazıyı Neredeyse Hiçbir Duygu Belirtisi Göstermeden Okudu. Ardından Başını Çevirip Saate Baktı.
11.30
Ve Yeonjun, Yavaşça Banyoya Doğru İlerledi.
...
Sxxbxn: Hmmm, Saat: 00.00
Yeonjun?Yunjun:
Yunjun: Bu Etkili Mi Babacık?
Sxxbxn: Hem De Nasıl Etkili Bebeğim...
Yunjun: Babacığı Mutlu Ettiğime Göre Rahatlıkla Uyuyabilirim~
Ama Babacık Benim İstediklerimi De Yapıyor Mu?Sxxbxn: Babacık Şu An Senin İçin Uğraşıyor Bebeğim :)
Yunjun: Oh, Teşekkürler Babacığım!
(Yunjun Çevrimdışı.)
Sxxbxn: Siktir, Bu Beklediğimin De Ötesindeydi.
...
Benim De Beklediğim Ötesindeydi Valla
Ayrıca Kai Ve Soobin'in Yaptığı Antlaşmayı Anlaya Var Mı?
Eğer Anlayan Varsa Anlamayana Anlatsın Jfdkmsöaşaşşsmddldşdğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1