34

3.8K 316 395
                                    

Yazar Anlatımından

"Anne, Sinemaya Gitmeyi Özledim."

Chinsun'un Dedikleriyle Uykudan Birden Uyandırılmışçasına Titredim. Dedikleri Nefesimi Kesmişti Adeta.

"Bebeğim, Başına Gelen Olayları Biliyorsun. Korkuyorum Bir Daha Elimden Alınmana."

Yeonjun'un Titreyen Sesiyle Birlikte Hemen Annesine Sarıldı Chinsun. Ardından Başını İki Yana Salladı Ve Odasına Gitmek İçin Ayaklandı.

"Tamam Anne, Sorun Değil."

Kızının Gidişini İzledi Sessizce Yeonjun. Ardından Derin Bir Nefes Verdi Ve Jimin'e Yardım Etmek İçin Mutfağa Geçti.

Ama Bu Sırada, Onları Sessizce Dinleyen Taehyung'tan Habersizdi İkili.

...

"Chinsun, Kızım Bi Gelir Misin Yanıma?"

Annssinin Sesiyle Elindeki Boyama Kitabını Bıraktı Ve Yavaşça Ayağa Kalktı Chinsun. Ardından Kendisine Uzatılan Eli Tuttu Ve Yavaşça Aşağıya İndiler. Ama Gördükleriyle Ağzı Açılmıştı Minik Bedenin.

"Anne, Bu..?"

"Amcan Taehyung'tan Sana Bir Hediye."

Chinsun Koşarak Beyaz Perdeye Baktı. Ardından Taehyung Amcasına Döndü Ve Kocaman Sarıldı Ona. Zaten Minikti Bedeni, Ama Taehyung'un Kollarının Arasında Adeta Kaybolmuştu Chinsun.

Gördüğü Görüntüyle Gülümsedi İlk Başta Yeonjun. Ama, Taehyung'un Bir Anlığına Soobin Olduğunu Hayal Etmişti İstemsizce. Anında Kalbi Teklemiş, Nefesi Kesilmişti. Soobin Taehyung'tan Daha Uzundu. Onun Kolları Arasında Hiç Görünmezdi Ki Chinsun.

"Yeonjun, İyi Misin, Gözlerin Doldu Tatlım?"

Jimin'in Elini Omuzuna Koymasıyla İrkildimç Ve Başını İki Yana Salladı Yeonjun. Ardından Film Seçmekte Olan Amca Yeğene Son Kez Bakıp Gülümsedi Ve Jimin'e Döndü.

"Hyung, Biraz Konuşalım Mı?"

Başını Salladı Jimin. Yeonjun'u Kolundan Tutup Bahçeye Çıkardıktan Sonra Birlikte Büyük Salıncağa Oturmuşlardı Yan Yana.

 Yeonjun'u Kolundan Tutup Bahçeye Çıkardıktan Sonra Birlikte Büyük Salıncağa Oturmuşlardı Yan Yana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hyung, Soobin Öğrendi Chinsun'un Kızı Olduğunu. DNA Testi İstedi Benden."

Yeonjun Birden Konuya Girmişti Çünkü Uzatmak İstemiyordu. Jimin İle Duyduklarıyla Şok İçinde Yeonjun'a Döndü.

"Ne Demek DNA Testi?! İnanmıyor Mu Chinsun'un Ondan Olduğuna?"

Başını İki Yana Salladı Yeonjun, Ardından Olayları Anlattı Yavaşça. Jimin Her Kelimesini Dikkatle Dinlemişti.

00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin