Kitap Niye 31K Olmuyor Amk
...
Kim Yeonjun
Gözlerimi Karanlık Bir Odada Açmıştım. Kolum Acıyordu...
Bir Saniye, En Son Ne Olmuştu?
Jeongin'in Gelişinden Sonra Uyuya Kalmıştım. Normalde Hayatta Uyumazdım Ama Sakinleştirici Diye Yaptıkları İğnede Sanırım Uyku İlacı Da Vardı.
Çünkü Şu An Sabaha Karşı Dört Gibi Duruyordu.
"Yeonjun."
Gelen Sesle Aniden Diken Diken Oldu Tüylerim. Çünkü Soobin, Kulağıma Fısıldayacak Kadar Yakınımdaydı.
Nefes Almam Lazım, Ama Yapamıyorum.
"Yeonjun Lütfen Çığlık Atma Ve Kay Kenara. Chinsun'u Yatıramıyorum."
Şaşkınlıkla Soobin'e Odaklandım.
KUCAĞINDA KIZIM VARDI!
Hemen Ona Yer Açtım Ve Yanıma Yatırdım. Soobin İse Chinsun'u Yatırdıktan Sonra Terlemiş Olan Saçlarını Geriye İtip Alnından Öpmüş, Ardından Bana Mahçup Bir İfadeyle Bakmıştı.
"Üzgünüm, Biraz Geciktik. Ama En Kısa Sürede Gelmeye Çalıştım."
Sadece Başımı Sallayarak Onaylayabilmiştim Onu. Başka Bir Şey Yapamadan Kızımı Uyandırmamaya Çalışarak Öpmüş, Saçlarını Okşamış Ve Sarılmıştım.
Sadece 17 Saati Onsuz Geçirmiştm. Ama O 17 Saat Bana Ölüm Gibi Gelmişti.
"Kimin Kaçırdığını Merak Etmiyor Musun Chinsun'u?"
Soobin'in Sesiyle Kaşlarımı Çatıp Başını Kaldırmış, Ve Ona Bakmıştım.
"Tanıdığım Biri Mi?"
"Hayır, Ama Benim Tanıdığım Biri. Eskiden Beri Aramızdaki Düşmanlık Bitmemişti, İsmi Jongjo. Peki, Benim Baş Düşmanım Neden Senin Kızını Kaçırdı Biliyor Musun Yeonjun?"
Gözlerimi Korkuyla Kaçırdım.
Hayır, Lütfen Düşündüğüm Şey Olmasın. Lütfen, Lütfen, Lütfen, Lütfen...
"Söylemeye Niyetin Yok Anlaşılan. O Hâlde Sorumu Tekrar Sorayım: Kim Jongjo, Neden Bizim Kızımızı Kaçırdı Yeonjun?"
Chinsun'u Kendime Çekip Sıkı Sıkı Sarıldım. Onu Elimden Almasına İzin Veremezdim. O Benim Kızımdı, Onun Değildi.
CHINSUN'U BEN BÜYÜTMÜŞTÜM BU YAŞINA KADAR!
"O Senin Kızın Değil, Rahat Bırak Bizi!"
Korkuyla Titrerken Chinsun Hafifçe Mırıldanmıştı.
Hayır Meleğim, Lütfen Uyanma. Bunu Öğrenmeni İstemiyorum, Lütfen Uyanma.
"Benim Kızım Değil Mi? Peki O Zaman, DNA Testi İstiyorum."
Gözlerim Dolarken Dayanamayıp Ağlamaya Başlamıştım. Tanrı Aşkına, Onu Resmen Elimden Alacaktı.
Kızımı Benden Ayıracak, Acı Çekmemle Mutlu Olacaktı!
Buna İzin Veremezdim!!!
"Hayır, DNA Testi Falan Olmayacak! O Benim Kızım! Git Buradan Soobin!"
İyice Göğsüme Yasladım Chinsun'u. Soobin Her An Onu Benden Alabilirdi.
"Yeonjun, Bu Üç Yılda Çok Şey Yaşadık İkimizde. Psikolojik Destek Alıp Tedavi Oldum. Artık Eski Soobin Değilim Ben. Bana Lütfen Canavarmışım Gibi Bakma. Zaten Geçmişimden Hoşlandığım Söylenemez. Daha Da Deşme."
Sessiz Kaldım. Ne Diyecek Sözüm, Ne De Koyacak Bir Tavrım Vardı Ona Karşı. Bizi Bu Hâle Getiren Kendisiydi.
Benim Panik Ataklarımın Sebebiydi.
Kızımın Doğmadan Ölme İhtimalinin Sebebiydi.
Her Ne Kadar Sessiz Bir Çocukluk Geçirse De, Aslında Psikolojik Sorunları Olan Kızımızın Sebebiydi.
Bu Yüzden, Chinsun Asla Öğrenmemeliydi Soobin'i.
"Git Buradan."
Son Kez, Çatlamış Sesimle, Dolu Gözlerimle Konuştum. Soobin İse Daha Fazla Üstelememek İstemiş Olmalı Ki, Hızlıca Terk Etmişti Odayı.
Kızımla Sonunda Tek Başıma Kalabilmiştim. Saçlarını Öpüp Sabah Olana Kadar İzledim Uyuyan Bedenini.
Soobin'e Olan Benzerliği Bir Zamanlar Beni Korkutsa Da, Şimdi Normal Karşılamak Zorunda Kalıyordum.
Sonuçta, Babası Ne Yazık Ki Soobin'di.
...
Yazar Anlatımından
Beomgyu,Her Zamanki Gibi Sıradan Bir Çocuk Parkında Oturmuş, Oyun Oynayan Çocukları İzliyordu.
Bir Yanı Buruktu, Ama Alışmıştı Artık O Burukluğa.
"Gwihan'ım...Anneni İzliyor Musun Şu An? Kalbimdeki Burukluğu Hissedebiliyor Musun Meleğim? Annen Seni Çok Özledi..."
Burnunu Çekti Ağlamamak İçin Beomgyu. Hızlıca Nefesini Verdi Ve Kalktı Oturduğu Banktan.
"Gwihan'ım...Annecik De Yanına Geliyor. Bekle Beni."
Verdiği Anlık Kararla Hızla Yürümeye Başladı Beomgyu, Yapacaktı.
Gwihan'ının Yanına Gidecekti.
Gitmesi Gereken Yeri Biliyordu. Buraya Yakın Bir Yerde, Barajın Üstünden Geçen Bir Köprü Vardı.
Kendini O Köprüden Atacak, Azgın Sularda Boğulacaktı.
Böylece Bedeni De, İğrenç Anıları Da, Kendisi Gibi Derin Sulara Gömülecekti.
"Sadece Bekle Meleğim, Yoldayım."
...
Beomgyu Anneciğim (ಥ╭╮ಥ)/❤️
Abi Eskiden Acı Çeken Sadece Yeonjun'du. Şimdi Nasıl Oldu Da Sadece Beomgyu Bebişim Acı Çekiyor Amk
Bi Sn Kai De Pişmanlığından Geberiyordu En Son
Anaaa Hikâyede Kai Diye Biri Vardı Amk
O Zaman Niye Yazmıyorum Lan Ben Bu Çocuğu Hiç (◉‿◉)?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1