40 [F]

4.7K 318 699
                                    

Yazar Anlatımından

"Anne, Babam Bugün Bizi Nereye Götürecek?"

Montunun Fermuarını Çekerken Kızının Sorusuyla Başını Kaldırmış Ve Kendisine Merakla Bakan Bedene Gülümsemişti Yeonjun. Ardından Omuz Silkmiş Ve Ayağa Kalkıp Kapıyı Açmıştı.

"Ben Bilmiyorum, Bana Da Söylemedi."

"Ayyy, Kesin Çok Güzel Bir Sürpriz Yapacak Babam Bize!"

Neşeyle Kıkırdadı Ve Annesinin Elini Tutup Karlı Bahçelerinde İlerlemeye Başladı Minik Beden. Ara Ara Duraksasa Da, Sonunda Arabada Bekleyen Soobin Onları Görmüştü. Hızlıca Arabadan İnip Yeonjun Ve Kızının Yanına Gelen Soobin, Chinsun'u Kucağına Alıp Yeonjun'a Döndü.

"Evinizin Önünün Bu Kadar Karla Kaplanmasını Beklemiyordum."

"Ben De Beklemiyordum. Oysaki Sabah Temizletmişti Taehyung Hyung."

Sorun Yok Dercesine Başını Salladı Soobin, Ama Bakışları Kara Batıp Çıkarken Dengesini Sağlamaya Çalışan Yeonjun'un Üzerindeydi. Sonunda Dayanamayan Soobin Elini Uzattı Kendisinden Kısa Bedene. Yeonjun Kendisine Uzatılan Ele Şaşkınlıkla Baktı, Soobin İse Yeonjun'un Bakışlarını Fark Edince Yavaşça Fısıldadı.

"Arabaya Kadar."

Başını Kaldırıp Soobin'in Yüzüne Çevirdi Bakışlarını Yeonjun. Soobin Beklentiyle Yeonjun'a Bakıyordu. Ama Yeonjun, Soobin'in Elini Tutmadı. Soobin Hayal Kırıklığı İle Elini İndirirken Bakışlarını Kaçırmıştı. Hızlıca Arabaya Doğru Dönüp Karlı Yolda Bir Adım Attı.

Ve Adım Attığı Anda Büyük Elini Tutan Minik Eli Hissetti. Tepki Veremedi İlk Başta. Ne Yapacağını Da Bilemedi. Ama Elinin Arasında Kaybolan Elin Sıcaklığı Onu Gülümsetmeye Yetmişti Bile.

"Çabuk Arabaya Geçelim, Üşüdüm..."

Chinsun, Soobin İle Yeonjun'un Hayal Dünyalarından Çıkmasına Neden Olurken Minik Olanın Yanakları Kıpkırmızı Kesilmişti. Nedense Kendisini Ve Soobin'i Liseli Aşıklar Gibi Hayal Etmiş, Ve Kalbinin Hızlanmasına Engel Olamamıştı.

"Zamanında Bazı Şeyler Farklı Olsaydı..."

Sessizce Mırıldandı Yeonjun Ve Elini Bırakıp Kızlarını Arka Koltuğa Geçiren Bedene Baktı. Soobin Son Zamanlarda O Kadar Anlayışlı, Nazik Ve Kibardı Ki Kendisiyle Kızlarına Karşı...

Yeonjun Gerçekten 'Aile' Gibi Hissediyordu.

Soobin Chinsun'u Araca Bindirdikten Sonra Yeonjun'un Yanına Gelmiş Ve Yerde Sol Dizini Yere Vurmuş, Yeonjun İçin Bir Basamak Haline Getirmişti Sağ Dizini.

"Soobin, Arabaya Kendim Binebilirim."

Büyük Jeep'e Baktı Yeonjun Gülerek. Bu Sırada Soobin Eğildiği Yerden Kalkmış Ve Ensesini Kaşımıştı.

"Araç Biraz Yüksek-"

Başını Arabasına Çevirdi Ve Büyük Aracına Baktı Soobin. Ardından Derin Bir Nefes Vermiş Ve Yeonjun'a Geri Dönmüştü.

 Ardından Derin Bir Nefes Vermiş Ve Yeonjun'a Geri Dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin