Yazar Anlatımından
Yeonjun Kapıyı Açtığında Soobin Bütün Siniriyle İçeriye Dalmış, Yeonjun'un Da Kolundan Tuttuğu Gibi İçeriye Çekip Narin Vücudu Oturma Odasındaki Tekli Koltuğa Fırlatmıştı Resmen.
Yeonjun, Koltuğa Düştüğünde Korkuyla Başını Kaldırıp Soobin'e Baktı. Gözlerinden Ateş Çıkıyordu Resmen.
"Soobin-"
"Kes Sesini Ve Bana Son Attığın Fotoğrafı Kimin Çektiğini Söyle."
Yeonjun Anlam Veremeyerek Soobin'e Baktığında, Soobin Sinirle Saçlarını Karıştırdı. Ardından Tekli Koltuğa Attığı Yeonjun'un Üstüne Eğilip, Nefesini Yüzüne Vere Vere Konuşmaya Başladı.
"Bana Küvetteyken Attığın O Fotoğrafı...Senin Çekmediğin Aşikar. İki Elin De Kasıklarının Üzerinde Duruyor Yeonjun. Kim Çekti O Fotoğrafı?! Benden Başka Kim Görüyor Vücudunu?!"
Yeonjun Gözlerinin Dolmasını Önemsemeden Üzerine Eğilmiş Olan Bedeni İtti Ve Ayağa Kalktı. Soobin Şaşırmış Duruyordu. Anlaşılan Yeonjun'un Böyle Bir Hamle Yapacağını Tahmin Etmemişti.
"Ben Senin Düşündüğün Gibi Sürtük Veya Oruspu Değilim Soobin. Sana Fotoğraf Atıyor Olma Sebebim Antlaşmamızın Olması. Senden Başka Kimse Yarı Çıplak Bile Görmedi Beni."
Soobin, Yeonjun'un Dedikleriyle Daha Da Sinirlendi. Yeonjun Hâlâ Yalan Söylemeye Devam Ediyordu. Bu Da Soobin'in Sinir Katsayılarının Artmasına Neden Oluyordu.
"Daha Fazla Yalanlarına İnandıramazsın Beni Yeonjun. Fotoğraf Seni İfşa Etti İşte. Kimden Yardım Aldın?"
Yeonjun, Soobin'e Dedikleriyle Kendini Bırakıp Ağlamaya Başladı. Ama Kendisine İfadesizce Bakan Soobin'e Siniri Daha Ağır Bastığı İçin, Soobin'in Kolundan Tuttuğu Gibi Çekiştirmeye Başlamıştı.
"Kim Olduğunu Öğrenmek Mi İstiyorsun?! Gel O Halde, Takip Et Beni."
Yeonjun Soobin'i Çekiştirirken, Soobin Hayretle Ona Bakıyordu. Nasıl Bu Kadar Yüzsüz Olabilirdi?
Bir Dakika, İşim Var Dediğinde O Piçle Miymiş?
Daha Da Sinirlenen Soobin, Yeonjun'un Tuttuğu Kolunu Sertçe Çekti Ve Kurtardı Yeonjun'dan. Yeonjun Arkasını Dönüp Soobin'e Döndüğünde, Soobin Sinirle Hırladı.
"Merak Eden Sen Değil Miydin?! Gel İşte Götürüyorum Seni Ona!"
"SİKERİM SENİ DE ONU DA! Bu Kadar Yüzsüz Bir Sürtük Olacağını Düşünmemiştim Choi Yeonjun."
Yeonjun, Sürtük Lafını Bir Kez Daha Duyduğunda Dayanamadı Ve Elini Kaldırıp Soobin'e Sert Bir Tokat Attı.
Soobin'nin Yüzü, Tokadın Etkisiyle Sola Kaydığında, Odada Sadece Sesi Titreyen Bir Yeonjun'un Sesi Duyuldu.
"Ben De HD Fotoğraflar İstiyorum Diyip Bana Aldığın Ayaklı Kamerayı Nasıl Unuttuğuna İnanamıyorum Choi Soobin."
...
Keşke Hemen Peşin Hüküm Vermeseydin Be Soobin...
Önyargı Bu İşte.
Önyargı Kesinlikle İnsanları Bitiren Yegane Şey.
Önyargılı Olmaktan Kaçının, Önyargılı İnsanlardan Kaçının.
İnanın Bana, Onlardan Size Asla Bir Yarar Gelmez, Zarar Gelir.
-Kamu Spotu Bitti.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1