Şimdiden Söyleyeyim, 31. Bölümde Smut Olmayacak -_-
...
Yazar Anlatımından
Yeonjun, Chinsun'u Taehyung Ve Jimin'e Emanet Ettikten Sonra Beomgyu'yu Alıp Onun Evine Geçmişlerdi. Beomgyu Bembeyaz Olmuş Yüzüyle Tir Tir Titrerken, Yeonjun Acıyarak Bakıyordu Ona. Çocuğunu Kaybetmesi, Tam Anlamıyla Çökertmişti Anlaşılan Onu.
"Beomgyu...Üzülme Artık. Geçmişi Değiştiremeyiz Ve-"
"Ve Ben Sana Yaptıklarımın Cezasını Bebeğimle Ödedim Hyung. İyi Bir Amaç İçin De Olsa, Senin Gibi Masum Birinin Hayatını Ben Kararttım. Tanrı Da Cezalandırdı Döktüğün Her Gözyaşı İçin Beni. Bebeğime Dua Ederken Nunmul* Diye Sesleniyorum Biliyor Musun Hyung, Senin Gözyaşlarının Bedeli Çünkü O."
(Y/N: Nunmul Korecede Gözyaşı Demek...)
Yeonjun Gözyaşlarına Hakim Olamadan Ağlamaya Başladı. Zaten Beomgyu'da Ağlıyordu, Nasıl Dayanabilirdi Ki?
"Lütfen Böyle Deme, O Daha Güzel Anlamı Olan Bir İsmi Hak Ediyor. Gwihan* Gibi. O Senin İçin Değerli Bir Beomgyu, Ona Böyle Güzel İsimler Yakışır."
(Y/N: Gwihan Korecede Değerli Demek, Chinsun Gibi Aslında Ama Chinsun İsminin Anlamı Değerli Demek. Beomgu'nun Bebişinin Cinsiyetini Bilmedikleri İçin Yeonjun Ona Direkt Olarak Değerli Demek Olan Gwihan Demek İstedi.)
Beomgyu Başını İki Yana Salladı.
"Ben Bedel Ödedim Hyung. Bebeğimle Bedel Ödedim."
Ağlamaktan Yorgun Düşen Gözleri Kapanmıştı Beomgyu'nun. Yeonjun İse, Kucağında Bayılan Bedenle Olduğu Yerde Kalakalmıştı.
"Seni Affettim Ben Beomgyu...Sen Dersini Çoktan Almışsın, Üstüne Bebeğini Kaybederek Bedel Ödemişsin..."
Başını İki Yana Salladı Yeonjun. Ardından Yanından Ayrılmayan Korumasına Seslenmek İçin Kapıya Doğru Hızlıca İlerledi. Kapıyı Açtı Yeonjun, Ama Buğulu Gözleri Ona Halüsinasyon Mu Gösteriyordu?
Yoksa Karşısındaki İki Adam Soobin Ve Kai Miydi Gerçekten?
...
Hastahane Odasının Kapısında Bekliyordu Beş Beden.
Yeonjun, Yanındaki İki Korumasının Bedenlerinin Arasında Kalmış, Soobin'in Burada Olduğu Gerçeğinden Soyutlamaya Çalışıyordu Kendini.
"Yeonjun."
Gelen Sesle Başını Kaldıramadı Bile Yeonjun. Donup Kalmıştı Adeta, Hatırlamamaya Çalıştı Geçmişi.
'O Adamı Tanımıyorsun, Sadece Beomgyu'nun Eski Sevgilisinin Arkadaşı O.'
"Efendim, Bu Adam Sizinle Konuşmak İstiyor. İzin Verelim Mi Yoksa Uzaklaştıralım Mı Onu?"
Korumasının Dedikleriyle Ellerini Başından Çekti Ve Titreyen Gözleriyle Korumasına Baktı.
"Uzaklaştırın Onu, Lütfen."
Koruma Emri Alır Almaz, Diğer Korumaya İşaret Vermişti. İriyarı Olan İse, Gelen Emirle Soobin'in Önüne Geçip Yeonjun'u Görmesine Engel Olmuştu.
"Kaba Kuvvet Uygulamak Zorunda Bırakmadan Uzaklaşın Buradan Efendim. Bay Kim, Sizi Görmek İstemiyor."
Korumanın Kendisine Dedikleriyle Seğiren Gözüne Engel Olamamıştı Soobin. Dişlerini Sıkarken, Sinirden Titreyen Sesiyle Konuşmaya Başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1