Çünkü Bölüm Çok İstendi 💁🏻
...
"Lütfen Beni Becer, Buna İhtiyacım Var."
Yeonjun'un Ağlayarak Konuşmasından Sonra, Soobin Üzerini Hızla Soymaya Başlamıştı.
Hep Bu Anı Beklemişti. Yeonjun'u Becerip Onun Tamamen 'Sahibi' Olacağı Anı.
(Y/N: Subin Bu İşler Öyle Yürümüyor...)
"Sonunda, Benim Olacaksın Choi Yeonjun."
Soobin, Çoktan Dikleşmiş Penisini Yeonjun'un İçine Yavaş Yavaş Sokmaya Başladığında, Soğuk Olan Delik Onu Ürpertmişti. Ama Hızını Kesmeden Penisinin Tamamını Yeonjun'un İçine İtti.
Yeonjun İse Çoktan Döküyordu Göz Yaşlarını. Soobin Fazlasıyla Uzun Ve Kalındı. Yeonjun İse Dar.
Hâl Böyle Olunca Da, Canı Oldukça Yanmıştı Miniğin.
"Soobin, Dur-"
"Kes Sesini."
Daha Rahat Bir Pozisyon İçin Yeonjun'u Domaltan Soobin, Sonunda Giriş Çıkışlarını Yapmaya Başlamıştı. Soğuk Delik, Soobin'in Sert Hareketleriyle Yavaş Yavaş Isınmaya Başlarken, Yeonjun Acıyla Kıvranıyordu.
Çünkü Sert Davranıyordu Soobin.
"Soobin!"
Yeonjun Ağlayarak İnlediğinde, Soobin Ofladı Ve Hareketlerini Biraz Da Olsa Yavaşlattı.
Ve Yeonjun, Zevk Almaya Az Da Olsa Başlamıştı.
"Oldu Mu Yeonjun?"
"H-Harika~"
İlk Başta Sinirli Olan Soobin, Yeonjun'un Zevk İnlemesini Duyunca Sırıtmış, Ardından Sabit Bir Hızla Devam Etmişti Yeonjun'un Dar Deliğini Becermeye.
İnleme Sesleri Uyum İçinde Odayı Kaplarken; Soobin'in Yeonjun'un Zevk Noktası Baskı Yapmasıyla Birlikte Yeonjun, Resmen Çığlık Atarak İnlemiş, Soobin'in Bacaklarına Geçirmişti Tırnaklarını.
Soobin İse Zevkten Hissetmemişti Bile Acıyı.
"S-Soobin...Oraya! Lütfen Bir Daha!"
Daha Öncekilerin Aksine Zevkten Ağlayarak İnleyen Yeonjun, Penisinin Acısını Hissedemiyordu Bile. Ama Nirvanasındaydı, Ve Artık Boşalmaya Yakın Olduğunu Biliyordu.
"Buraya Mı?"
Soobin Yeonjun'un İçinden Neredeyse Çıkıp, Sertçe Ve Hızla Yeonjun'un Zevk Noktasına Vuruş Yaptığında, Yeonjun Kendini Tutamadı, Ve Yatağa Doğru Boşalmaya Başladı. Soobin İse Hız Kesmeden Yeonjun'un İçinde Hareket Etmeye Devam Ediyordu.
"Ah! Soobin~"
"Sikeyim...Yeonjun!"
Soobin De Sonuna Geldiğini Anlayıp Yeonjun'un Saçlarına Asılmış, Kafasını Geriye Yatırıp Omuzunu Sertçe Isırmıştı.
Yeonjun Acıyla Çığlık Attığında İse, Soobin Çoktan Fışkırtmıştı Tazyikli Sıvısını Yeonjun'un İçine.
Soobin, Yeonjun'un Saçlarını Bıraktığında, Yeonjun Nefes Nefese Kalmış Bir Halde Yatağa Düşmüştü. Soobin İse Dizlerinin Üstünde Durmuş, İzliyordu Üzerinde İzler Bıraktığı Bedeni.
"Cezanı Beğendin Mi Güzelim?"
Yeonjun'un Kalçasına Sertçe Tokat Atan Soobin, Yüzündeki Sırıtmayla Yeonjun'a Baktığında, Yeonjun Başını Kaldırmamıştı.
Çünkü O Kadar Çok Yorulmuştu Ki, Uyuya Kalmıştı. Soobin, Yeonjun'un Uyuduğunu Fark Ettiğinde, Başını İki Yana Sallayıp Gülmüş, Ardından Yanına Uzanıp Minik Bedeni Üstüne Çekmişti.
Yatağın Hemen Yanına Düşen Pikeyi Alıp Üzerlerine Örttükten Sonra İse, Soobin De Kendini Uykunun Rahat Kollarına Bırakmıştı.
Bilerek Yıkanmamıştı Soobin.
Belli Mi Olur, Sabah Bir Tur Da Banyoda Yaparlardı.
Kim Bilir ;)
...
Sellam :3
Markhyuck Moans Dinleyerek Yeonbin Smut Yazmak, Her Yiğidin Harcı Değildir Kappiş Jfmdlaşqşwkdkdğğ
Umarım Beğenmişsinizdir *^*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1