19 [%50 M]

8.5K 544 636
                                    

Yazar Anlatımından

Yeonjun, Patlattığı Mısır'ı İki Kaba Eşit Derecede Dökerken, İçeride Film Seçen Soobin Ve Beomgyu'nun Konuşmalarını Dinliyordu.

"Hyung Bak Ben Bu Animasyonu İzledim. Çok Güzel Bunu İzleyelim!"

Soobin, Animasyon İzlemek İstemiyordu. Neydi Onlar, Çocuk Mu? Ama Beomgyu'ya Bir Kabalık Yapmamak İçin De Nazik Kalmaya Çalışıyordu.

"Ama Beomgyu, Bu Film Gecesi Senin İçin. Senin İzlemediğin Bir Film İzlesek Nasıl Olur?"

Beomgyu, Soobin'in Dediklerini Mantıklı Bulmuş Olacak Ki, Başını Sallayıp Hyung'unu Onayladı Ve Elindeki Filmi Yerine Bıraktı.

"Ne İzliyoruz?"

Yeonjun Elindeki Bir Mısır Kabını Beomgyu'ya, Diğerini İse Soobin'e Uzatmıştı. Soobin, Mısır'ı Alırken Yeonjun'a Küçük Bir Sırıtma Bahşettiğinde, Yeonjun Onu Görmezden Geldi Ve Beomgyu'nun Filmi Açmasını İzledi.

Soobin'in Seçtiği Bir Film Olmalıydı Bu.

"Durun Başlatmayın, Meyve Sularını Almayı Unuttum."

Yeonjun Hızla Mutfağa Geçip Tepsiye Koyduğu Meyve Suyu Dolu Bardakları Almış, Ardından Dikkatli Adımlarla İçeri Geçmişti.

Ama İçeriye Girdiğinde, Elindeki Tepsiyi Yere Düşürmemek İçin Zor Tuttu Kendini.

Çünkü Beomgyu Yanına Kocaman Bir Yastık Koymuş, Ona Sarılarak Mısırını Yiyordu. Ve Koca Odada Ne Hikmetse Soobin'in Yanı Boştu.

"Hyung Hadi, Filmi Başlatacağım!"

Beomgyu Sitemli Sesiyle Konuştuğunda, Yeonjun Kendine Geldi Ve Soobin'in Yanına Oturdu.

Soobin İse Ayağa Kalkıp Meyve Sularını Herkesin Önüne Koymuş, Ardından Işığı Kapatıp Beomgyu'ya Seslenmişti.

"Tamam Beom, Başlat Filmi."

Film Başlarken, Soobin Yeonjun'un Yanına Oturup Kolunu Omuzuna Atmıştı. Yeonjun İse İlk Başta Çok Gerilmişti. Ama Sonra Siktir Etti.

Nasıl Olsa Artık Hep Beraber Olacaklardı. Kendini Soobin'e Karşı Sıfırlayabilir, Sadece İstekleri Uğruna Yaşamaya Alıştırabilirdi Kendini.

Nasılsa Her Şey Beomgyu'nun İyiliği İçindi Ve O, Güvendeydi.

"Ne Düşünüyorsun Böyle?"

Soobin, Dudaklarını Yeonjun'un Kulağına Sürtüp Fısıldayarak Konuştuğunda, Yeonjun Derin Bir Nefes Aldı.

"Bir Şey Düşünmüyorum, Filme Odaklandım."

Soobin'e Dönmeden Konuştu Yeonjun. Zaten Oda Yeterince Karanlıktı, Ona Döndüğü Halde Yüzünü Göremeyecekti. Ne Diye Boşuna Başını Çevirsindi Ki Soobin'e?

"Sence De...Film Çok Sıkıcı Değil Mi Bebeğim?"

Soobin, Elini Yeonjun'un Kasıklarının Üstüne Koyup Hafifçe Elinin Altındaki Kumaşı Okşamıştı. İşte O An Nefesi Kesilmişti Yeonjun'un. Soobin'den Hep Nefret Ederdi, Evet. Ama Bir Dokunuşu Vücudunda Deprem Etkisi Yaratırdı Adeta.

"S-Soobin Dur-Ah!"

Yeonjun Soobin'in Elini Çekmeye Çalışırken, Soobin Sertçe Sıkmıştı Yeonjun'un Aletini. Yeonjun İse Sesinin Çıkmaması İçin Sessizce İnlemişti.

"Sakin Ol, Beomgyu Filme Dalmış Durumda...Ama Ses Çıkarırsan Duyabilir."

Soobin, Yeonjun'un Penisini Rahat Bırakıp, Kumaşın Üzerinden Yavaş Yavaş Okşamaya; Yeonjun İse Gözlerini Kapatıp Dudaklarını Isırmış, Başını Geriye Atıp Kendini İnlememek İçin Var Gücüyle Sıkmaya Başlamıştı. Soobin Bir Yandan Da Dudaklarıyla Yeonjun'un Açık Boynunu İşgal Etmişti.

"Soobin...Yapma Dur...Ahm!"

Yeonjun Sona Yaklaştığını Hissederken, Soobin Elini Yeonjun'un Eşofmanının İçine Koyup Tamamen Kavramıştı Uyarılmış Penisi. Yeonjun İse, Elini Ağzına Koyup Sesini Bastırmaya Çalışıyordu.

"Hadi Bebeğim, Babacık İçin Gel."

Soobin, Dudaklarını Yeonjun'un Boynuna Sürtüp Kulak Memesini Yavaşça Dudakları Arasına Aldığında, Yeonjun Eline Boğuk Bir Şekilde İnleyip Kendini Soobin'in Eline Bırakmıştı.

Yüzü Kıpkırmızı Olan Yeonjun, Nefes Nefese Soobin'e Bakarken; Soobin Sessizce Gülmüş, Ardından Yavaşça Geri Çekilmişti.

Ama Yeonjun, Filmde Birden Parlak Bir Sahne Belirmesi Sayesinde Soobin'in Elindeki Menileri Dudaklarına Götürüp Yeonjun'un Gözlerinin İçine Baka Baka Yaladığını Görmüştü.

Ve İtiraf Etmek Gerekirse, Bu Yeonjun'u Oldukça Tahrik Etmişti. Yeni Boşalmış Olmasına Rağmen Hem De.

...

Okuyucu: %50 M Ne Jeje %100 Neden Diil O M?

Jeje: Beomgyu'nun Yanında Mı Sevişsinler Amk

Okuyucu: D0ru Tmm

:)

Ha

Bu

Arada

Şy

Yrn Bnm Dğm Gnm („• ֊ •„)

00.00 | Yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin