Yazar Anlatımından
Sıradan Bir Kahvaltı Sofrasındaydı Ev Ahalisi. Ama, Son Bir Ayda Olduğu Gibi, Masada Taehyung Yoktu. Bu Yüzden Jimin Somurta Somurta Yiyordu Yemekleri.
"Jimin Hyung, Taehyung Hyung Neden Gelmedi?"
Yeonjun, Kucağındaki Kızına Salatalık Yedirdikten Sonra Üzgün Görünen Jimin'e Bakmıştı. Jimin İse Ağzına Son Kez Zeytin Atıp Homurdanmıştı.
"Bir Aydır Soruyorum: 'Ne Oluyor, Neden Eve Hep Geç Geliyorsun? Neden Kahvaltılara Katılmıyorsun?' Diye. Ama Tek Yaptığı Sırıtıp Sürprizim Var Ama Emin Olmalıyım Diyor. Yemin Ederim Meraktan Çatlayacağım Artık!"
Masaya Elini Vuran Jimin'e Merakla Baktı Chinsun. Ardından Başını İki Yana Sallayıp Ayıplarcasına Konuştu.
"Çoyk Şiniyyişiyn Ciminciim. Biyaz Peyyiy Ye."
Chinsun'un Tatlı Sesine Karşılık Jimin Güldü Ve Başını Sallayıp Ağzına Bir Peynir Parçası Attı. Chinsun İse Başını Sallayıp Appasının Verdiği Yumurtayı Yemeye Başlamıştı.
"Peki Sence Ne Olabilir Sürprizi? Sana Bir İpucu Bile Vermedi Mi?"
Jimin Başını İki Yana Salladı. Ardından Ofladı Ve Yemeğini Yemeye Devam Etti.
Yeonjun İse Fazla Üstelememiş, Kızını Beslemeye Devam Etmişti.
...
"Kim Taehyung'un Yapacağı Basın Konferansına Neden Biz De Gidiyoruz?"
Soobin, Üzerindeki Siyah Takıma Bakıp Kırışık Yerlerini Düzeltirken, Yoongi, İki Saattir Konuşan Çocuğa Gözlerini Devirdi.
"Sana Tüm Medyayla Birlikte Önemli İş Adamlarını Da Çağırdığını Söylemiştim. Kai Ne Dedi? Gelecek Mi O Da?"
Soobin Başını Onaylar Bir Şekilde Salladı. Ardından Son Kez Kendine Baktı.
"Tamam Yoongi Hyung, Çıkabiliriz, Ben Hazırım."
...
"Merhaba Dostlarım! Herkes Neden Burada Toplandığımızı Merak Ediyordur."
Taehyung'un Mikrofona Eğilip Konuşmasıyla, Kalabalıktan Onaylarcasına Sesler Gelmişti. Taehyung İse Bekletmeden Konuşmaya Devam Etti.
"Size Hüzünlü Bir Hikaye Anlatacağım. Bundan 25 Sen Önce, Ailem Trafik Kazasında Öldü. Ve Yanlarında Yeni Doğmuş Olan Kardeşim De Vardı. Onu Da Öldüğünü Sanıyorduk. Araba Yandığı İçin Cesedini De Bulamamıştık. Ama Nasıl Olduysa, Kardeşim Oradan Sağ Kurtulmuş. Şimdi, Tesadüfen Karşılaştığım, Daha Sonradan Bana Çok Benzediğini Düşündüğüm Biri Olarak Çıktı Karşıma. İlk Başta Sadece Aklımda Bir Düşünceydi Bu. Ama DNA Testi Sonrası, Her Şey Kesinleşti. Size Onu Taktin Edeyim, Kim Ailesinin Son Veliahtı, Kim Yeonjun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1