Yazar Anlatımından
Soobin Nezarethanedeki Banka Oturmuş, Sinirle Ayağını Sallıyordu. O Masum Görünen Beomgyu'nun Ajan Çıkmasını Yediremiyordu.
Hayır, Ona Kandığı İçin Kendine Kızıyordu.
"Sikeyim..."
Sinirle Saçlarını Karıştırdı Soobin. Eğer Beomgyu Kasaya Ulaşıp Belgeleri Eline Geçirdiyse, Soobin Biterdi. Kai İle Baraber Biterdi.
"Soobin..?"
Gelen Sesle Başını Kaldırdı Soobin. Yeonjun, Demirlerin Arkasından Kendine Bakıyordu. Hemen Ayağa Kalkıp Demirlere Doğru Yaklaştı. Yeonjun İse Dolu Gözlerle İzliyordu Onu.
"Nasılsın-"
Yeonjun'un Konuşmasına İzin Vermemişti Soobin. Demirlerin Arkasında Olmasına Rağmen Yeonjun'un Dudaklarına Yapışabilmişti.
(Y/N: Subin Hapse Gireceksin Ama Aklın Fikrin Oynaşta...)
Yeonjun, Dudaklarının Üstünde Hissettiği Dudaklarla Şok Olsa Dahi Karşılık Vermişti. Şu An Yapacağı En Mantıklı Şey Buydu Ona Göre.
"Buradan Çıkınca...O Beomgyu'yu Öldüreceğim. Duydun Mu Beni?"
Yeonjun'un Dudaklarını Sonunda Serbest Bırakan Soobin'in Kurduğu Cümleyle, Yeonjun Sessiz Kalmıştı. Diyecek Bir Şeyi Yoktu Bu Konuda.
"Yeonjun, Büyük İhtimalle Seni Serbest Bırakacaklar. Doğruca Eve Gideceksin. Ben Elbet Buradan Çıkacağım. Ben Gelene Kadar Evden Dışarı Çıkmıyorsun, Duydun Mu Beni? Yanına 25 Kadar Koruma Bırakacağım. Ne İhtiyacın Varsa Onlardan İstiyorsun, Tamam Mı?"
Soobin'in Dedikleriyle Donakaldı Yeonjun. Özgür Olmak İçin Bir Şansı Varken...Neden Yeniden Tutsak Olsundu Ki?
"Hayır."
Başını Kaldırıp Koyu Gözlerini Soobin'e Dikti Yeonjun. Kararlıydı, Bu Boktan Hayatını Geride Bırakacaktı. Geçmişten Kimseyi İstemiyordu Artık Hayatında.
"Ne Demek Hayır? Yeonjun, Sen Benimsin."
"Hayır, Senin Falan Değilim. Her Şey Bitti, Choi Soobin. Buradan Çıkınca Arkama Bile Bakmadan Gideceğim. Artık Kore Diye Bir Yer Yok Benim İçin."
Yeonjun, Son Sözünü De Söyleyip Nezarethaneden Ayrıldığında, Soobin Sinirden Delirecekti Adeta.
"BURADAN BİR ÇIKAYIM, BİTTİN SEN YEONJUN! DUYDUN MU BENİ, SENİ MAHVEDECEĞİM!"
Yeonjun Duymuştu. Ama Cevap Verme Zahmetinde Bile Bulunmadan Polislerin Açtığı Kapıdan Çıkmıştı.
...
"Merhaba Huening Kai Kamal."
Beomgyu İçeriye Girdiğinde, Kai Sinirden Gülüp Başını Kaldırmıştı Yerden. Bu Sorgu Odasına Neden Getirildiğini Anlıyordu. Sorguya Çekilecekti, Hem De Saf Sandığı Eski Sevgilisi Tarafından.
"Ne O Beomgyu, Aptal Yerine Koyduğun Sevgilini Görmeye Mi Geldin?"
Kai Tükürür Gibi Konuştuğunda, Beomgyu Güldü. Sinirleri Zaten Bozuktu, Ama Bu Sorguya Girmek Zorundaydı.
"Eski Sevgilimdin Kai. Hoş, Sen Sevgili Olarak Bile Görmüyordun Beni."
Beomgyu Gülüp Elindeki Dosyayı Kai'nin Önüne Attığında, Kai Kelepçeli Ellerine Rağmen Alıp Açmıştı Dosyayı.
"Kısa Keseceğim, Çünkü Senin Yüzünü Görmeye Tahammülüm Yok. Elimizde Kanıtlarımız Var. Bence Konuş."
Kai Dosyayı İncelerken, Yüzündeki Gülümsemeye Engel Olamıyordu. Bir Süre Daha Beomgyu'ya Cevap Vermeyip Dosyayı İncelemiş, Ardından Kapattığı Dosyayla Birlikte Gür Bir Kahkaha Patlatmıştı.
"Komiksin Beomgyu...Sence Senin Şüpheli Tavırlarını Fark Etmedim Mi Ben? Seni Bazen Bizzat Ben Takip Ettin. Ajan Olduğunu Biliyordum. Ve Ajan Olduğunu Bildiğim İçin De Küçük Bir Tuzak Hazırlamam Gerekiyordu, Maskeni Çıkarman İçin. Bize Bir Şey Yapamayacaksın Choi Beomgyu. Soobin Ve Ben Yakında Buradan Kurtulacağız."
Beomgyu Duyduklarıyla Şok Olurken, Ağzından Çıkan Kelimelere Engel Olamamıştı.
"B-Ben-"
"Sen, Bittin Beomgyu. Ben Buradan Çıkınca Sen Bittin."
...
:)
Neler Oluyor Hayatta?
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1