Aslında Tam Anlamıyla M Yok, Sadece Geçmişte Olan Bir Olaydaki Kısmına Değineceğim O Kadar :)
...
Yazar Anlatımından
O Olayların Ardından Üç Hafta Geçmişti. Soobin Yoktu Ortalıkta. Ve Yeonjun, O Üç Hafta İçinde Üç Kez Dışarı Çıkmıştı.
Üç Kez!
"Hyung Biz Chinsun'la Parka Gidiyoruz~"
Jimin, Kendisine Seslenen Yeonjun'u Onaylayıp Okuduğu Kitaba Geri Çevirmişti Başını. Yeonjun İse Babasının Ayakkabısını Giydirmesini Bekleyen Kızına Dönmüştü. Ayakkabısını Hızla Giydirip Ayağa Kalkmadan Önceyse, Burnuna Küçük Bir Öpücük Kondurmuştu.
"Hazır Mıyız Bebeğim?"
Chinsun Başını Sallayıp Bir An Önce Evden Çıkmaları İçin Babasını Çekiştirmeye Başlamıştı. Yeonjun İse Onun Bu Haline Gülüp, Kızının Kendisini Çekiştirmesine İzin Vermişti.
...
Kaydıraktan Kayan Kızına El Salladı Ve Kızını İzlemeye Devam Etti Oturduğu Banktan.
Chinsun'u İzlemeye Dalmışken, Bankın Boş Kısmında Bir Hareketlilik Hisseden Yeonjun, Başını Çevirip Yanına Oturan Kişiye Baktı.
Yanındaki Beden, Yeonjun'a Buruk Bir Gülümseme Bıraktığında, Yeonjun Konuşamıyordu Şaşkınlıktan.
Çünkü Beomgyu Dolu Gözlerle Ona Bakarken, Konuşmak Yeonjun İçin Çok Zordu.
"M-Merhaba Hyung. Eğer Rahatsız Olduysan Hemen Kalkarım. Evet Veya Hayır Demen Yeterli, Benimle Konuşmak Zorunda Değilsin."
Yeonjun Tepkisizce İzledi Karşısındaki Bedeni. Çökmüş Duruyordu. Gözleri Doldu Aklına Gelenlerle. Her Şey Onun Suçuydu.
Hayır Yeonjun, Tek Suçlu Soobin.
"S-Seni Rahatsız Ettim Değil Mi? Özür Dilerim, Gidiyorum Hemen."
Yeonjun Ayağa Kalkmak Adına Hareket Yapacakken Yeonjun'un Kolunu Tutmasıyla Durmuştu. Şaşkınlıkla Kolundaki Ele Bakarken, Yeonjun Beomgyu'dan Gözlerini Kaçırarak Konuştu.
"O-Otur."
Beomgyu, Yeonjun'un Dedikleriyle Ağlamamak İçin Zor Tuttu Kendini. Hep Bu Anı, Hyung'undan Özür Dileyeceği Anı, Beklemişti.
"Hyung-"
"Appa!"
Chinsun, İkilinin Konuşmasını Bölüp Yeonjun'un Dizlerine Tutunup Babasının Bacaklarını Sarsa Sarsa Konuşmuştu.
"Appa Şuşadıym!"
Yeonjun'un İlgi Odağı Anında Chinsun Olmuş, Yanında Getirdiği Çantadan Küçük Bir Şişe Çıkarıp Kızına Suyunu İçmesinde Yardımcı Olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 | Yeonbin ✓
Fanfiction«Yetişkin İçerik» Sxxbxn: Saat 00.00 Yeonjun. Fotoğraf Atma Zamanı. Choi Soobin × Choi Yeonjun Kaigyu + Taein Yeonbin #1