Dreaming

145 3 0
                                    

Seminggu telah berlalu, Kenny sudah sembuh sepenuhnya dari sakit yang dia alami. Dan sangat berterima kasih kepada Enavia yang selama ini telah menjaga makan dan minum Kenny selama menyembuhkan lukanya.

Pada pagi yang tersangat nyaman itu. Kenny menunggu Enavia turun ke dapur untuk menyiapkan sarapan bersama sama yang telah mereka janjikan semalam.

"Selalunya tak lambat bangun dia ni.. apasal lama sangat turun harini.." Kenny merungut seorang diri menunggu Enavia.

"Dah lama sangat dah ni.. masih dibuai mimpi lagi ke.."

Akhirnya dia pergi memanggil Enavia.

"Ena.."

panggil kenny menaiki tangga menuju ke tingkat dua untuk mencari Enavia ke bilik tidurnya.

"Ena.. you still sleep?!.."

Kenny mengetuk pintu bilik bertalu talu. Tidak ada jawapan.

"Ena.. i masuk ni.."

Tidak ada jawapan dari Enavia membuatkan Kenny menerpa masuk, pintu dikuak perlahan yang tidak berkunci, tidak kelihatan pun bayang Enavia. Melihat ke arah katil yang kosong.

"Mana dia pergi pagi pagi ni.." kenny melihat pintu tandas terbuka dia menuju ke arah pintu itu, mungkin dia lagi mencuci muka. Masuk sahaja Kenny ke dalam tandas itu, di melihat pemandangan yang tidak sepatutnya dilihat olehnya. Damn it im lucky to die!

"Arghhh! You! Buat apa sini!" Teriak Enavia matanya buntang memandang Kenny, dirinya yang tanpa seutas benang pun di tubuhnya terpampang indah di hadapan Kenny. Dia tidak menyedari Kenny sudah berada di hadapannya dan lelaki itu telah melihat semua aset di tubuhnya secara percuma. Lol im already dead!

"Pergi!" Enavia terus duduk menutupi tubuhnya yang terdedah, malu dilihat oleh Kenny. Sedangkan the real Kenny belum pernah melihat sosok tubuhnya tanpa pakaian.

"Arghhh! Oh my god! He see my body! how could him!"

Enavia mengigit bibir menahan malu. Bergetar tubuhnya.

"Enaa... im i.. im so sorry.." terketar ketar Kenny menjawap lalu memusingkan badannya pergi dari situ. Bergetar hati kelakiannya melihat sosok tubuh gadis tanpa seutas benang di tubuh.

"God! Im so sorry Enavia.."

"Just go!"

Pap!

Pintu tandas ditutup, Kenny turun menuju ke tingkat bawah. Berasa kesal dengan apa yang dia terlihat tadi, lagipun dia tidak sengaja melihatnya.

"Shit man! What have I done.. I didn't mean it"

Kenny meraup mukanya menggunakan kedua telapak tangannya, sama ada marah pada diri sendiri dan malu melihat Enavia telanjang bulat tadi. Dia tahu ini perkara biasa baginya kerana dia memang sudah biasa melihat perempuan tanpa seutas benang pun malah sudah pun dia pernah merasai setiap lekuk tubuh gadis yang pernah dikenalnya, tetapi Enavia perasaannya sangat berbeza, gadis itu terlalu sukar untuk dia berbuat demikian seperti ada aura dia tidak mahu menyentuh atau melukai gadis itu. Rasa bersalah mulai menyerang dalam hatinya.

Sejam kemudian Enavia turun menuju ke dapur untuk mengambil air, kebetulan Kenny juga berada di dapur sambil menyiapkan sarapan seorang diri.

"Ena.. look, im sorry.. I didn't mean it.." terang Kenny menghampiri Enavia.

"Just forget it, it''s my fault.. i lupa kunci pintu.. sokey.." terang Enavia tanpa memandang Kenny sambil menuangkan air dalam gelas kaca. Padahal dalam hatinya menahan gelabah dan rasa malu yang membuak membuatkan dia dingin dengan Kenny.

Touch Of DeadWhere stories live. Discover now