Hujan

201 2 0
                                    

Seperti biasa selepas makan malam mereka masuk ke dalam kemah. Khem melihat jam tangannya yang menunjukan 8.15pm. Melihat ke arah Enavia yang sedang mengemas tempat tidurnya. Berasa simpati pula dengan gadis itu yang sanggup tinggal bersamanya walaupun hanya dalam kemah, tanpa alat komunikasi satu pun, pasti gadis itu bosan. Khem pula sengaja tidak mahu membuka semua alat telekomunikasinya takut dirinya akan di jejaki. Beberapa kali Khem menyuruh Enavia kembali ke tempat asalnya, akan tetapi gadis itu berkeras untuk tinggal bersamanya untuk seketika.

"You wanna sleep already?"
"No just lie down.. why?"
"You wanna join me?"
"where?"
"Outside just want take a fresh air"
"Nevermind i stay here.."
"Okay then.."

Khem bangun perlahan dan menuju keluar kemah.

Enavia merenung bumbung kemah itu, pikirannya buntu, sudah lama agaknya dia berada bersama dengan Khem, lelaki yang tidak dia kenali asal usulnya, mujur saja lelaki itu baik.

Angin sepoi sepoi mulai bertiup, sudah hampir setengah jam Khem di luar. Tergerak hati Enavia menjengkuknya.

"Khem?.." Melihat ke luar kemah, bayangan Khem tidak kelihatan.

"Dia pergi sungai agaknya, tapi dengan tangan kosong.. ishhh Khem ni..." Enavia tercari cari kelibat Khem, angin pula semakin kuat, dengan laju Enavia menuju ke sungai memangil Khem.

"Khem?! Where are you.."

Keadaan yang samar samar tidak membuahkan hasil menemui Khem.

Hujan renyai renyai mulai turun.

"Aihh ingat ini filem industan ke apa? Nak cari Khem sinilah angin dan hujan bersatu ish ish.." 
Enavia mendengus.

"Wait.. kenapa juga nak risaukan dia"
Enavia mencarut, membetulkan rambutnya yang ditiup angin.

"Khem!?" Sesekali dia memangil Khem, tidak ada jawapan. Dia memutuskan kembali ke Kemah mereka. Belum pun sempat dia masuk hujan turun dengan lebatnya. Dia cepat cepat masuk. Kini kedengaran guruh berdentum Enavia tersentak, terkejut mendengar bunyi petir seperti hampir dengannya.

"Khem!" Saat itu dia teringat Khem.  Enavia menarik selimut dan membaluti dirinya lalu keluar mencari Khem.

"Khem!!"

Enavia berlari menuju ke sungai, tidak peduli angin, hujan dan petir pada saat itu..

"Khem!!"

BUK!

Enavia tersandung akar kayu lalu tersingkur.

"Ena! What are you doing here!"
Khem berlari menuju kearah Enavia lalu mengangkatnya. Kelihatan Khem yang baru keluar dari semak.

"I just looking for you.."
"Don't endanger yourself because of me.."

Mendengan keluhan Khem Enavia hanya mendiamkan diri saat Khem mengendongnya hingga ke kemah.

"Change your clothes before bed, or you will have a fever.."
Arah Khem sambil menghulurkan tuala dan pakaian. Enavia teragak agak mengambilnya.

"I won't see it, just change it here.."
Khem membelakangi Enavia sambil mengantikan pakaiannya juga. Enavia cepat cepat mengantikan bajunya, dia tahu Khem tidak akan melihatnya.

Setelah itu dia merapikan kembali tempat tidurnya dan membaringkan diri, cuaca sejuk disebabkan hujan membuatkan dia kedinginan.

"You can use this.."

Khem menghulurkan selimutnya, memandangkan selimut yang digunakan Enavia telah basah.

"You?"
"It's okay.. im fine.." balas Khem dengan senyum yang ikhlas di bibirnya

Enavia terasa segan menyambutnya, terasa bersalah mulai meruntun dalam benaknya.

Beberapa minit terperap dalam pemikiran, Enavia nekad dia berdiri dan menghampiri Khem.

"I sleep with you.. then we can use this together.."

Pinta Enavia, teragak agak sambil menunjukan selimut ke arah Khem. Belum sempat Khem membalas kata kata Enavia..

"Or you will sick and have fever.."

Keluhan berat dilepaskan oleh Khem tanda setuju. Tanpa membuang masa Enavia tidur di sisi Khem dan menyelimuti tubuh Khem dan dirinya.

"Yah this better.. and goodnight Khem!"

Tubuh mereka benar benar bersentuhan dengan sekatil, sebantal dan seselimut. Masing masing membelakangi.

"Er are you okay about this.." khem masih serba salah.

"Yes why not.." Enavia menjawap selamba. Tiba tiba dia terpikir sesuatu badannya terasa panas. Getaran di hati seperti tidak boleh dibendung lagi. Yah dia tahu diri kini berada dekat sedekat dengan lelaki itu, dia tidak tahu bila masa dia sepantas kilat berada di sisi khem.

Lantas dia memusingkan tubuhnya ke belakang.

Terasa sesuatu benda lembut tersentuh bibirnya. Lampu yang samar samar tidak dapat memastikan itu apa, matanya membesar bila menyedari itu adalah bibir khem dan bibirnya yang telah bersatu. Kini dia sedang mendengar degupan jantung yang berlawanan.

Enavia terus memejamkan matanya mahu meleraikan bibirnya dari khem, akan tetapi saat itu juga khem membuka bibirnya dan mengucup bibir Enavia, Enavia tidak sempat berbuat apa apa, dengan rasa berahi yang lama terpendam, dia membalas kucupan itu, dia tidak dapat menepis godaan kucupan yang Khem beri padanya.

"Ahh Khem.."

Desahan Enavia terdengar apabila bibir Khem mulai mendarat di leher jinjangnya

Dan Khem baru menyedari apa yang dia sedang lakukan pada Enavia.

"What im doing?? Im so sorry Ena.."

Khem seakan akan terseksa dengan perbuatannya. Dia terus membelakangi Enavia dan berusaha untuk tidur.

Perlahan Enavia menyentuh bibirnya yang masih hangat dekerjakan oleh Khem..

Please I want more than kiss~

Rintih Enavia mengigit bibirnya, masih terasa hangat dirasakannya, kini dirinya pula yang tidak keruan lagi lagi tubuh khem sangat dekat dengan tubuhnya.

Dan mereka pun terlena~

***

Touch Of DeadWhere stories live. Discover now