The Real Kenny

361 1 0
                                    

Enavia terkejut melihat lelaki yang keluar dari kereta itu.

"Hardy!?"

Enavia langsung tidak menyangka akan bertemu dengan lelaki itu disini. Saat saat dia dalam tidak tentu arah disebabkan masalah yang terus menerus menimpa dirinya. Dia seperti tidak teruja melihat kelibat lelaki itu.

"Hey Ena.. do you miss me?" Kata Hardy dengan selamba menghampiri mereka berempat.

"Kau buat apa di sini?" Teragak agak Enavia bertanya, masih teringat akan peristiwa tempoh hari dimana dia melihat Hardy dengan perempuan lain, terasa hatinya bagai dipermain mainkan.

"looking for you.." balas Hardy yang sudah berada di hadapan mereka berempat. Dengan gaya yang elegant dan sangat mengancam sesiapa sahaja yang melihatnya.

"Kau siapa nak cari saya, saya tidak ada kena mengena dengan kaulah.." jawap Enavia meninggi sedikit suaranya berasa meluat pula melihat lelaki yang berlagak di hadapan mereka, Dreco memegang lengan kiri Enavia cuba mengawal emosi gadis itu.

"Well.. you still don't know who I am?" Suara Hardy mulai serious matanya tajam mengerling anak mata Enavia yang juga merenung tajam kearahnya.

"Saya tak nak tahu kau tu siapa.. saya cuma nak bagi tahu apa masalah kau datang sini?!" Tegas Enavia mulai maju mendekati Hardy yang masih berdiri di hadapan mereka sambil kedua tangannya menyaluk poket seluarnya.

Apabila mendekati lelaki itu, dia terhidu perfume yang selalu dikenakan oleh the real Kenny. Enavia mengetap bibirnya nampak sangat hatinya yang mulai dingin.

"Enough Ena.." balas Hardy yang sudah tidak tahan cara gadis itu berbual dengannya, dia benci bila Enavia menyebutnya dengan panggilan kau dan aku.

"I cuma nak hak i kembali termasuk you!" Tegas Hardy.

"Hak? apa pula kau merepek ni?"

"Because I'm your the real Kenny Ena.." Akhirnya Hardy mengakuinya.

"What!?" Jantung Enavia seakan terhenti seketika berderau darahnya bila Hardy berkata demikian. Dia tidak tahu nak gelak atau mahu mempercayai kata kata lelaki itu di saat saat genting yang dihadapinya.

"I'm back for you Ena.. I know this is too hard for you to accept, but please believe me this time.. i know.. i juga dah banyak susahkan you, but I'm still sayangkan you Ena.." Hardy mulai memegang lembut bahu Enavia.

Enavia terkedu mendengar kata kata Hardy, Matanya mulai kemerahan dia berusaha tidak untuk mengeluarkan air mata.

Kenapa kau nak mengakuinya sekarang Hardy? Kenapa tidak masa kau culik aku dulu. Kenapa saya rasa dipermainkan oleh korang semua? Apa sebenarnya terjadi. Bisik hati hati kecil Enavia.

"is this true?" Berpaling ke arah Dreco.

"I'm sorry Ena.." teragak agak Dreco menjawap dengan rasa bersalahnya.

"I tak nak kata maaf dari you.. i just nak tahu betul ke tak!?"

"Ya Ena.. dia ialah real Kenny.."

Mendengar sendiri dari mulut Dreco, Enavia terasa sangat terpukul saat itu, dia bukannya suka tahu di mana keberadaan the real Kenny malah sakit hati seperti hatinya dipermain mainkan.

"Kenapa sekarang baru nak beritahu! Kenapa tidak dulu semasa saya dengan kau! Kau nak apa sebenarnya? Kau tahu tak apa yang saya dah lalui selamanya. It's hurting me so much Hardy!" Enavia mulai berang tidak peduli siapa yang ada di sekitarnya lagi.

Touch Of DeadWhere stories live. Discover now