"Are you wake up?" Dengan bergaya Hardy duduk si sisinya yang masih tertidur.
"Hardy!"
Pantas Enavia bangunkan diri menjauh sedikit dari tubuh Hardy yang melekat dengannya. Sejak bila pula lelaki ini ada dekat dengannya.
"Can i kiss you, look like im miss your kiss.." Tanpa segan silu Hardy berkata, matanya kuyu memandang Enavia.
"What?! Saya pernah cium you sebelum ini ke? Apa yang you merepek ni.." makin dia menjauh semakin dekat tubuh Hardy ke tubuhnya.
"You'll know after you kiss me.."
"Wait.." Enavia cuba menahan kepala Hardy menghampiri bibirnya. Entah kenapa tubuhnya lemah saat lelaki itu mendekatkan kepalanya dia seolah olah tidak dapat menahan atau menolak tubuh Hardy. Dia seperti merelakan dalam keadaan terpaksa ia berlaku dengan begitu pantas, tubuhnya di tidurkan semula lalu Hardy menindih dan meragut bibirnya dengan lembut.
Jelas terasa bila bibir Hardy mengucup lembut bibirnya, seakan pernah rasa ciuman itu, lupa bila, dan dengan siapa dia pernah merasai kucupan seperti itu. kucupan yang sedikit ganas tetapi lembut bila bibir dan lidahnya dimainkan.
"Har.. stop!" lemah tubuhnya seperti dikunci, mencoba menolak badan tegap milik Hardy itu.
"Har.. ahh.." Enavia mula mengeluarkan desahan bila tangan lelaki itu mula meramas bukit kembarnya. Tidak tahu kenapa saat itu tubuhnya seperti tidak boleh menghentikan perbuatan Hardy. Antara mahu dan tidak mahu dia rela diperlakukan begitu oleh lelaki yang tidak dikenalnya. Tapi saat itu dia seperti disentuhi oleh lelaki seolah olah seorang yang amat dekat dengannya.
"Ahh har..." rasa nikmat sejenak
"Ahhh! Har please stop it!"
Desahan basah Enavia mulai kedengaran sambil memanggil nama Hardy kenikmatan yang dirasainya semakin meningkat.
Heaven...
~
"Ena.. Ena.. Enaa.."
Mendengar namanya dipanggil berkali kali baru di tersedar.. rupa rupanya dia sedang bermimpi, Hardy sedang mengoyangkan lengannya sehingga dia terbangun.
"Are you okay?"
Tergamam melihat Hardy, matanya kuyu terkebil kebil memandang Hardy yang lengkap berpakaian di sisinya
"Kenapa ni meracau ni, mengigau.." Berkerut dahi Hardy memandang Enavia yang dalam kebingungan, dahi gadis itu berpeluh sedikit.
Waduhh.. saya bermimpi rupanya! Oh my god! Saya dah kenapa ni. Apasal termimpi dengan lelaki ini pula. This is crazy!
"Err.. saya okay.."
segan Enavia becakap. Takut pula bila lelaki itu tahu apa yang dia sedang bermimpi tadi. Memalukanlah! Pehal mimpi berciuman pula, lainlah kalau i bermimpikan Ji Chang Wook ke, ini mamat ni, dia memperbetulkan rambutnya yang menjuntai ke matanya.
"but I heard you called my name.." Hardy meminta kepastian kerana dia memang dengar Enavia memanggilnya si tadi.
Enavia menjadi kecut perut, pipinya mula merona merah, malu. Entah Hadry perasan akan riak muka dia atau tidak. Berusaha menyembunyikan perasaan itu.
Damn it! God what should i do! he heard me calling his name? but that's just a dream!
"Enaa.."
lembut suara Hardy menerpa ke arah Enavia yang masih dengan kegelabahannya. Jelas menampakan raut wajahnya yang sedang menahan malu.
"Can you go please, i just wanna continue my sleep!"
YOU ARE READING
Touch Of Dead
RomanceAda udang di sebalik batu, masakan ada udang di sebalik mee kan, entah ada buaya di sebalik mee.. amboiii inilah dia yang selalu Enavia pikirkan dia bagaikan terselit dalam belukar yang penuh dengan rahsia rahsia yang sangat sukar dia bongkarkan. E...