30.

353 18 0
                                    

Semi

A srác már kezdett aggódni. Shiro azóta sem keveredett vissza hozzájuk, és félt, hogy ha belépnek az épületbe, onnantól még annyi esélye sem lesz, hogy megtalálja őket, mint eddig volt. Talán az volt az egyetlen pozitívum az egészben, hogy a lány egyrészt sok embert ismert, másrészt Shiratorizawás melegítő volt rajta, ami azt jelentette, hogy ő az egyik olyan csapat tagja, akik már évek óta a top 4-ben vannak. Csak van néhány olyan, aki felfigyelt rájuk, és látta, hogy melyik öltözőbe mentek be.

Mielőtt ő is beléphetett volna az öltözőbe, a sensei megállította.

- Nem tudom, hol van Shiro, de írj neki egy üzenetet, hogy legyen itt 10 percen belül.

- Értettem - bólintott, majd belépett az öltözőbe, hogy előkeresse a telefonját. Ekkor jutott eszébe, hogy véletlenül ottfelejtette a busz ülésén - valaki, akinek megvan Shiro-chan száma tudna adni egy telefont?  Az enyém fennmaradt a buszon - kérdezte.

Kivételes módon Wakatoshi volt az első, aki felé nyújtotta a készülékét. Belőle még azt sem nézte volna ki, hogy egyáltalán nála van, nemhogy könnyen elérhető helyen.

Nem sok kontaktja volt, így hamar megtalálta, akit keresett. Igazából ő volt az egyik személy abból az ötből, akikkel sokat beszélgetett.

Bármennyire is kíváncsi volt, miről volt szó köztük, nem nyitotta meg az üzeneteket.

Cow-kun

A sensei téged keresett. Azt üzeni 10 perc múlva gyere az öltözők elé.

Válaszként csak egy OK-ot kapott szinte rögtön, miután rányomott a küldés gombra. Csak remélni tudta, hogy idetalál. A készüléket lerakva a padra látott neki az átöltözésnek.

Az idő gyorsan eltelt, ő pedig kezdett aggódni. Wakatoshi telefonját megragadva ült ki az öltöző előtti padra, hogy újabb üzenetet írjon.

Cow-kun

Merre vagy?

WhiteWitch

Nem tudom.r

WhiteWitch

Eltévedtem. Körülöttem mindenhol emberek, előttem valahol a nézőtérre vezető lépcső...

Cow-kun

Visszatalálsz az épület bejáratához?

WhiteWitch

Nem hiszem, de megpróbálom.

Cow-kun

Oké.

- Hova hova, Semisemi? - kiáltott utána Satori, és még mielőtt eltűnt volna a tömegben, mellészegődött.

- Megkeresem Shiro-chant. Jelenleg a bejárat felé tart.

- Én is megyek!

Semi csak megvonta a vállát. Végül is lehet még jól is járnak. Satori sokkal könnyebben észrevehető, mint ő.

Igazából el sem jutottak a bejáratig, mivel már jóval előtte összefutottak. Szó szerint. A srác csak annyit érzékelt, hogy valaki nekicsapódik a hátának, majd egy meglepett kiáltást hallatott. A hangját egyből felismerte.

- Semi? - hála az égnek. Már azt hittem, sosem futok össze a csapattal - nevetett fel kínosan. Szóval meglett. A lány időközben valahol átöltözhetett, mert immáron ő is a mezében volt - tényleg. Szólnom kell Wakatoshi-kunnak, hogy találkoztam veletek.

Black and White (Haikyuu ff.)Where stories live. Discover now