☆Capitolul 8☆(editat)

207 27 12
                                    

Bauturile ne sunt servite de catre Jojo la scurt timp. Am mai stat putin de vorba cu Minhyuk, apoi ne-am ridicat ca sa putem plati nota. Am pasit tiptil spre tejghea, uitandu-ma dupa fata.

   - Gata, va pot face nota?

   - Da, multumim. As vrea sa achit cu cardul, va rog!spun indreptandu-i cardul de culoare rosie. 

   - Uite, Jojo, noi ne intrebam daca ai vrea sa iei cina cu noi in seara asta, i se adreseaza Minhyuk. Daca n-ai nimic in program, desigur!

   - Umm, pai mi-ar face placere! Eu termin munca la ora 20:00, adica peste vreo 1 ora si 20 de minute, zise aruncand o privire ceasului sau.

   - Te putem astepta. Asa ne mai plimbam prin centru, nu-i asa Sara?

Dau din cap si schitez un mic zambet. In secunda urmatoare ne-am luat ramas bun de la bruneta si am iesit din cafenea. Cu toate ca cerul era complet senin si vantul adia, in niciun caz nu puteai spune ca asta era vreme de iarna.

Am luat-o pe fiecare drum pe care-l vedeam si descopeream lucruri si locuri de-a dreptul incantatoare. Cel mai mult mi-a placut peretele cu graffiti, unde ne-am oprit sa facem poze. Linii si cercuri umpleau fiecare particica, nelasand vreun spatiu gol.

Cred ca mi-am gasit locul preferat din acest oras. 

Ceea ce ma bucura era faptul ca locul respectiv era cat de cat aproape de hotel, asa ca as fi putut colinda strada aceea oricand ma plictiseam.

Dupa ce am vizitat toate strazile cartierului si am tras cate-o privire fiecarui magazin, a venit vremea sa ne intoarcem la Kim Jojo. Venise seara iar orasul arata mult mai frumos. Luminile ajutau la incadrarea peisajului intr-unul de basm. Cladirile, care aveau pe putin 20 de etaje, pareau ca niste munti impodobiti cu lumini de toate culorile. Odata ajunsi in fata magazinului, ne-am intalnit cu Jo. In ciuda faptului ca am cunoscut-o cam devreme, m-a bucurat enorm sa am o prietena aici, in Seoul. 

    - Sunteti gata, dragilor?spune ea punandu-si geanta pe umar.

 
    - Noi da, dar tu?o intreb.

    - Sa fii sigura! Oricum, vreau sa-mi spuneti sincer...stiti vreun restaurant de pe aici?

    - Jo, in seara asta ne lasam pe mana ta. Ce-ai spune sa ne duci intr-un loc bun?zice baiatul aratand cu mana prin jur.

    - Apropo, aveti un oras incredibil! Imi place mai ales peretele cu graffiti!spun eu incantata.

    - Ai ramas marcata?ma loveste Minhyuk in umar, jucaus.

    - Ce pot spune, multumesc? Stiu, si mie-mi placea sa ma duc acolo, doar ca de cand am job-ul de la cafenea, nu prea mai am timp.

    - Nu lucrati in ture?
    

    - O ba da, dar pe langa cafenea mai lucrez si ca make-up artist. Ma mai duc din cand in cand si pe la cursuri..si asta ma epuizeaza cel mai mult. In plus, cel mai enervant e var-miu. Se crede seful meu si cum el are nevoie de machiaj zilnic, ma mai cheama la el sa-l aranjez.

    - Mie mi-ar placea sa lucrez ca si make-up artist, dar n-am mai practicat demult si nu mai stiu asa de bine, presupun.

    - Sara, daca vrei te iau o data cu mine la studio si iti arat macar baza machiajului. Ba chiar te-as lasa sa-l machiezi pe fraierul ala. Sigur nu s-ar supara.

    - Unde ati vrea sa mancam?schimba Minhyuk subiectul, stiind ca nu-l preocupa si nici nu-l intereseaza cosmetica. Preferati ceva special? Stiu un loc prin centru care nu prea e vizitat, dar are mancare foarte buna. Restaurantul este deschis de acum o luna si nu prea stie lumea de el.

    - La cat imi este de foame...spun eu punandu-mi mainile in sold.
   

    - Parca nu stiai niciun restaurant, Minhyuk!ii spune Jojo baiatului.

Drumul a fost destul de rapid cu ajutorul discutiilor pe care le-am avut. In zece minute eram cu totii asezati la masa cu meniurile in fata. La ceva timp dupa ce-am comandat, ospatarul veni cu mancarurile comandate de noi. Acesta mai palavragii cateva secunde cu Jojo, insa n-am prea inteles foarte mult, deoarece vorbea foarte repede. Gust cu repeziciune din kimchi-ul comandat si raman nemiscata pret de cateva clipe, uitandu-ma spre Jo.

     - Ce s-a intamplat? Nu-ti place?zice aceasta ingrijorata.

     - Sara, esti bine?zice baiatul punandu-si mana pe spatele meu.

     - Jojo, este incredibil! Are un gust atat de placut! La inceput te pisca un pic din cauza chilli-ului pe care-l contine, dar doamne, ce bun e!
 

In momentul urmator ii aud cum rasufla usurati:
 

    - Yaa, pitico, m-ai speriat! Stii ca ai mai facut asa iar in momentul urmator ai facut convulsii!

    - Mini, acele convulsii le-am facut acum 4 ani, iar tu inca te astepti la...O doamne!zic eu si incep sa chicotesc. 

De asemenea, Kim Jojo se uita la noi cu un zambet mare imprimat pe fata.

   - Uite, de atunci mi-am propus sa am grija de tine, pitico..

La auzul acestor cuvinte,ma indrept spre el si ii plasez pe obrazul stang un mic sarut, acesta rusinandu-se.

    - Nu ma mai face pitica!intrerup eu momentul. Ok,Jo, spune-ne ceva despre tine.

    - Ce ati vrea sa stiti?

Fata ia o gura din bautura sa, inca privindu-ne.

    - Culoarea preferata?

    - Imi place negrul. Dupa cum observi, zise ea aratand spre imbracamintea ei.

    - Ce iti place cel mai mult sa faci?o intreb eu curioasa.

    - Sa alerg, sa pictez si sa machiez dupa cum am zis si inainte.

    - Ai talent la desen?spuse cretul fascinat de vorbele fetei.

    - Da, desenez inca de la 4 ani. Am participat si la concursuri, insa n-am castigat niciodata nimic.

    - As fi foarte bucuros daca ti-as vedea capodoperele!

Ma uit atenta la cei 2 si vad cum  incearca sa flirteze cu Jo. Doamne, pare asa un țânc! Dupa minute indelungate in care am luat parte la cele mai ridicole replici de agatat si am servit cea mai delicioasa mancare de pana acum, decidem toti trei sa iesim din local.

    - Ma bucur ca am iesit in seara asta. Ce ar fi sa iesim si maine? Eu am program pana la ora 12:00, iar dupa ma duc la studio. Nu cred ca se va supara nimeni daca va iau cu mine.

    - Am fi incantati, avand in vedere programul pe care-l avem, zic eu uitandu-ma la baiatul de langa mine.

Ne punem cu totii de comun acord si decidem sa facem schimb de numere de telefon ca sa ne putem contacta intre noi. Ne-am luat ramas bun, iar din momentul urmator am plecat fiecare la apartamentele noastre.






Sweet Taste  | P. Jm - Primul Volum |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum