☆Capitolul 16☆(editat)

185 23 8
                                    

Am urcat scarile pana am ajuns la etajul cinci. Il vad pe Jungkook cum o ia spre stanga, si-l urmez de asemenea.

     - Vom merge in sala de repetitii unde sunt si ceilalti. Sper, imi spune el trecandu-si o mana prin par.

     - Abia astept sa-i vad pe ceilalti! Chiar pareti de treaba, zic eu afisand un mic zambet.

     - Si tu la fel! Poftim, spune el tragand de usa lasandu-ma sa intru prima. 

Intru in respectiva camera si observ ca nu e tocmai o "camera". Era o uriașă sala!

Cum se face ca pe exterior totul pare mai mic?

Las sa-mi scape un mic "wow", nefiind capabila sa spun altceva.

      -  Sara? Ai venit in sfarsit! imi spune prietenul meu cel mai bun, indreptandu-se spre mine.

      - Am venit, am venit! Spune-mi, chiar atat de dor ti-a fost de mine? spun eu ironica.

      - Nici nu-ti poti da seama!

      - Bună tuturor! Ce mai faceți? spun apropiindu-ma usor de oamenii din sala.

Cu totii îmi răspund politicos, in timp ce Jin și J-hope îmi fac cu mana, fericiți că ma vad.

      - Saraa! Unde ai fost? Dar, Jimin unde e?ma intreaba Hoseok.

      - Pai...poveste lungă. Dar pot spune că acum este acasă la el.

 În siguranță.

      - Totul e ok cu el? Sper ca e bine!zice intinzandu-si mainile deasupra capului.

      - Era...spun eu in timp ce mă gândeam la un răspuns cat mai potrivit pentru reacția sa de gelozie, era nervos doar. În ultima vreme nu-i ies mișcările și...a cedat nervos. Se mai întâmplă, nu?

      - Nu-i ieseau miscarile? Dar fix el incepuse sa sara de bucurie ca in sfarsit i-au iesit, zise Taehyung nedumerit.

      - Asa mi-a spus.

 Ce ar fi trebuit sa-i spun? Adevarul? Ca Jimin facuse o mica criza de gelozie din cauza lui? 

Nu. Chiar daca l-am mintit pe fata. Mai bine e suparat pe mine decat sa se certe intre ei. Si asa nu ma cunoaste de mult timp.  

     - Abilitatea ta magica este de a intra constant in modul de gandire? Mereu cazi pe ganduri. Ti s-a intamplat ceva?

     

     - Ma gandeam ca eu n-am vorbit deloc cu mama de cand am ajuns in Seoul! mint eu.

     - Sa te ajut cu ceva?ma intreaba satenul.

Taehyung este un om destul de interesant, as putea spune! Inca de la prima vedere mi-a atras atentia. Chipul sau bine conturat si personalitatea sa atrag multe persoane. De apreciat mai este si inaltimea sa. Cu totii stim ca majoritatea asiaticilor sunt de statura mica, nu?

     - Nu. Ma descurc! i-o retez eu.

Chiar ma descurc? Aah.. Sara~  Baiatul se oferise sa te ajute si tu... 

     - Uhm... Kim unde e?

     - Sunt chiar in fata ta.

     - Haha, buna gluma. Nu de tine ziceam.

     - In afara de mine mai sunt trei de Kim. Despre care e vor--

     - Draga mea, ai venit? striga Jojo din celalalt capat al camerei, tocmai intrand pe usa.

     - Despre ea vorbeam, ii spun eu lui Tae in soapta, zambindu-i. Da, am venit!

     - Cum esti? Cumva obosita? spune ea ajungand langa mine si ceilalti doi baieti, Jungkook fiind deja cu ceilalti membrii, in spate.

     - Sincera sa fiu, sunt. Nu-i usor sa ai grija de inca o persoana cand tu nu stii cum sa ai grija de tine, nu?

     - Acum imi dai dreptate?rade ea. 

     - Mama ta avea dreptate, Sara. Stia bine ca esti o iresponsabila cand vine vorba sa ai grija de cineva. Asta-i si motivul pentru care mereu sunt langa tine!

Nu-mi vine sa cred ca ii arde de glume acum.

    - Dar scuzati-ma daca va intrerup domnitelor, insa de cine e vorba? 

    -  Poveste lunga. Va explicam noi diseara!il informa Jo'. Ia spuneti-mi, diseara ce faceti? Aveti ceva in program?zice Jo, referindu-se la mine si la Minhyuk.

   - Ce sa avem in program, scumpo? Noroc ca te-am intalnit pe tine ca de altfel as fi stat numai in camera pe telefon. spune Minhyuk aplecandu-se carte Jo' , punandu-si o mana pe umarul ei drept.

    -  Da, scumpo, nu avem nimic in program. ma adresez eu fetei, vrand sa-i copiez modul de adresare al baiatului.

Aceasta analiza situatia in care Minhyuk a bagat-o si-si da seama ce ar vrea baiatul sa insinueze.

    - Pai, spune ea indepartandu-se usor de el, voiam sa va invitam la un carnaval, diseara!zice Kim aratand spre ceilalti baieti care acum erau toti, in spatele salii dansand.

Minhyuk vede reactia fetei si dispare de langa noi. Ma uit dupa el si vad cum se duce la ceilalti baieti, vrand sa se incadreze.

Ce incearca sa faca? Sa danseze sigur nu. Mereu trebuie sa te bagi in treaba altor oameni, asa-i?

      - Crezi ca s-a suparat?intreaba Jojo parand indeajuns de trista.

      - Cred ca te cam place.

      - Ti-a zis el asta?

      - Nu ti-ai dat seama pana acum? De ce nu crezi ca a venit dupa mine atunci cand am plecat? A ales sa stea cu tine.

Aceasta sa intristeaza la auzul vorbelor mele.

      - Ma simt prost acum.

      - Stai linistita ca-i va trece. Nu ai zis un lucru gresit asa ca n-are de ce sa fie atat de suparat. De ce nu te duci la el? Vorbeste deschis cu el. O sa va ajute pe amandoi. Comunicarea este cheia!spun prinzand-o de obraji.

      - Voi vorbi diseara la carnaval, daca veniti.

      - Venim, numai ca as dori sa trec pe la hotel inainte.

Dupa ce termin de vorbit cu Kim Jojo, il chem pe Minhyuk, iar dupa ne luam ramas bun de la noii nostri prieteni.

Abia astept sa ma intind putin in pat...







Sweet Taste  | P. Jm - Primul Volum |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum