☆Capitolul 20☆(editat)

132 16 7
                                    


**********

Trecuse deja o săptămână de când am ieșit ultima oară afară toți 10. Trecuse și cea de-a 28 a aniversare lui Seokjin. Acesta ne chemase la el să petrecem cu toții ziua aceea importantă și cum ne-am așteptat, totul a fost frumos și plăcut.


**********

Ies din hotel, îndreptându-mă spre cafenea. Astăzi mă voi duce să-i fac o vizită lui Kim Jojo. De cateva zile iarna își face simțită prezența, iar asta ma bucura nespus de mult. Trec de câteva străzi si observ localul unde m-am cunoscut prima oară cu prietena mea. Intru in magazin aruncand o privire spre tejghea, uitându-mă dacă, poate o voi zări pe Jo'. Mă îndrept spre masa de lângă geam si aștept să vină chelnerul. Îmi așez geanta pe scaunul de lângă mine.

      - Nu i-am trimis mesajul?spun eu in soapta.

Voiam ca Minhyuk sa imi explice exact ceea ce se intampla, insa acesta a ales sa ma ignore complet.

Deci asa faci, pramatie! 

       - Bună, scuze că te-am făcut să aștepți! 

Vocea brunetei se aude in tot localul, asta facandu-ma sa tresar.

       - A, nu-i nimic. S-a intamplat ceva?intreb eu dandu-mi firele jucause de pe frunte.

       - Go-Min mi-a zis că nu prea mai vin la muncă și m-a lăsat astăzi singură, să mă ocup de toată cafeneaua, zice Jojo dandu-si ochii peste cap.

       - Ai multe de făcut?

       - Să fac curat, să pregătesc compozițiile de la prăjiturile de mâine, să iau comenzile si sa fac băuturile.

       - Și tu crezi că te descurci..?

       - Trebuie...

Mă uit la ea si văd cum ochii ei se inchid ușor.

      - Jojo! Ce-ai zice dacă-


Perspectiva lui Minhyuk

      - Yaaa! De ce ai făcut asta?! țip eu la băiatul de lângă mine.

      - Pai fii atent si nu mai țipa la mine! Nu-i vina mea că nu te pricepi la jocul asta.

Eram acasă la cei sapte, jucandu-ne Overwatch. Fiind jocul preferat al lui Jungkook, am fost de acord sa facem o competitie, crezand ca sunt mai bun decat el. Ma inselasem.

      - De când joci?il intreb eu neluându-mi ochii din ecranul televizorului.

      - Cred că...8 ani?raspunse acesta. Nu-i răspunzi Sarei?

      - Nu vezi că mă joc, Kook?

În timp ce noi discutam, Jimin si Hoseok apar lângă noi, dispuși să ne țină companie. Jimin se așeză lângă Jungkook, iar J-Hope lângă mine.

      - Ai primit un apel de la ea, continua tanarul.

      - Care ea?zise Jimin uitându-se curios la prietenul său.

      - Cineva să-mi ia telefonul si să-i răspundă. Întruna dă mesaje! 

      - Ti-l iau eu. Unde-ți e telefonul?

      - Aici, zise Jungkook dându-i celularul meu.

      - Deci ce doreste?

Incepusem sa butonez intruna consola de culoare neagra vrand sa castig, dandu-i lui Kookie de inteles ca sunt mai bun decat el.

Sweet Taste  | P. Jm - Primul Volum |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum