☆Capitolul 11☆(editat)

191 26 25
                                    

Arunc o privire incaperii, fiind pentru a doua oara pe ziua de azi miscata de ceea ce vad. 

     - Buna tuturor!

Am facut o mica plecaciune imediat dupa ce l-am observat pe Minhyuk facand-o, iar dupa ne-am asezat la masa unde erau si ceilalti. Il observ pe Jimin cum ne priveste cu coada ochiului, curios de miscarile noastre.

     - Copii, ei sunt Sara si Minhyuk. Amandoi sunt din Romania si au venit in Seoul in vacanta. 

     - Vad cum cativa dintre baieti se uita ingrijorati la noi.

    

     - Stati linistiti. Sunt prietenii mei.

   

     - Foarte tare! Welcome in our city! Sunt Namjoon. Kim Namjoon, liderul trupei, spune baiatul blond cu ochi ca de dragoni.
 
Cateva minute, Jimin si Jojo ne-au facut o mica prezentare, introducandu-ne baietilor. 

     - Ok, acum e randul nostru sa ne prezentam!  Mie mi-ati putea spune si Joon sau Rm. El este Hoseok, zise aratand spre baiatul care statea in stanga lui.

     - Heii! Imi puteti spune J-Hope sau Hobi!

Acesta incepe sa faca o fata draguta facandu-i pe ceilalti sa rada.

     - Incantati de asemenea!spun eu afisand un zambet cald.

Peste putin timp, am reusit sa-i cunosc pe toti: Namjoon, Hoseok, Seokjin, Yoongi, Jimin, Taehyung si nu in cele din urma Jungkook. Toti au varstele cuprinse intre 22 si 28, Jin fiind cel mai mare, iar Jungkook cel mai mic.

      - Si...ce va aduce pe aici? spune el ridicand spranceana stanga. 

In momentul acela, un domn destul de inalt cu par negru ca de abanos, intra in camera, intrerupand toate discutiile:

      - JO! tipa el la fata care statea de vorba cu baiatul care are parul inchis la culoare si o aluntita sub buze : Jungkook.

Aceasta se sperie la auzul vorbelor, tresarind.

      -  Da, domnule Bang? S-a intamplat ceva?

      - Nu mai tine baietii de vorba si aranjeaza-i pentru filmari. Se fac repetitii pe Mic Drop si vreau ca toti sa arate bine. Voi cine sunteti?spune uitandu-se spre mine si Minhyuk.

In momentul asta oricine imi putea citi panica ce ma apasa. Sangele parca se misca cu o viteza de nedescris, facandu-ma sa mi se roseasca fata. Nu stiu exact cum arata Minhyuk, insa eu stiu ca arat ca un ardei iute care da sa explodeze din moment in moment. Ce as putea spune? 

Sunt praf in momente ca astea.

     - Ei sunt noii cosmeticieni! ne scapa Jojo din incurcatura. 

     - Bun atunci terminam mult mai repede, nu? In maxim 30 de minute sa urcati! spune asa numitul domn Bang dand de doua ori din palme.

Acesta iese din camera. Mi-am indreptat privirea catre Jo' si am spus:

     -  Jojo, glumeai nu? Eu nu stiu sa machiez asa cum stii tu! ma plang eu.

     - Cine vrea sa inceapa primul?spuse adresandu-se baieti care acum fiecare se aseza pe cate un scaun, in fata oglinzilor.

     -  Eu! Stii ca fata mea fumoasa trebuie aranjata prima!

     - Ce curajos esti, Yoongi!

     - Jin! il corecta acesta. 

     - Stai linistit Minhyuk. Si tu vei urma! zise Jojo. Bine domnule perfect, aseaza-te pe scaun. Sara, iti voi arata ce ar trebui sa faci si te voi lasa sa incerci pe Jimin, ok?

     - WHOA! Stai asa! se revolta acesta. Nu toata lumea are acces la fata mea!

     - Jimin, termina cu fitele astea...

     - Bine atunci, voi face o exceptie deoarece esti foarte frumoasa!zice el uitandu-se la mine.

Ma uit la el si incep sa rosesc.

      - Oof, termina cu flirtul asta obraznic! Sara nu este genul ala de fata. Etaleaza-ti talentul de playboy in afara studioului.

Dupa cele spuse, baietii au facut misto de Jimin, razand de el.

      -  Si Minhyuk...esti nascut in Coreea, nu? Adica numele tau...

      - Pai parintii mei sunt din Busan, dar eu am fost nascut in Romania.

      - Wow, foarte interesant! Jk  si Jimin sunt si ei din Busan.
 

Aleg sa ii las pe baieti sa discute intre ei, in timp ce eu eram atenta la explicatiile fetei.

      - Deci? Ti se pare greu?ma intreaba ea in tip ce il dadea pe Jin cu concealer.

      - Nu e asa dificil... Jimin, te rog sa iei loc!il fac eu atent.

Acesta se indreapta spre scaun, uitandu-se foarte lung in ochii mei.

       - Sa nu gresesti, fiindca nu o sa-ti placa dupa aceea, imi zice el in soapta.

Aleg sa-mi vad de treaba mea, ignorandu-l. Apuc beauty blender-ul si fondul de ten, pregatita de urmatorii pasi. Incep sa-i plasez stratul de substanta pe fata, in timp ce ma apropii usor de el.



Perspectiva Lui Jimin

Vad cum se apropie de mine si simt cum inima incepe sa-mi bata foarte tare. Nu inteleg de ce ma simt asa. Am stat pe langa multe fete, insa niciuna nu m-a facut sa tresar asa cum o face ea. Pana si parfumul ei ma poarta spre cele mai indepartate si intunecate meleaguri. De cand am zarit-o pentru prima oara, mi-am zis ca trebuie s-o curtez. Aspectul ei ma face sa ma comport necuviincios, insa sunt destul de constient ca n-ar trebui sa ma apropii de ea. Simt cum palma ei fina imi atinge obrazul. Imi misc corpul spre dreapta, facandu-i loc mai mult pentru a ajunge mai mult, insa peste cateva momente ajungem fata in fata...



Perspectiva Larei

Apuc eyelinerul si ma pozitionez in fata lui. Pun mana delicat pe obrazul lui, incat sa nu-i stric machiajul. 

Observ cum acesta isi fixeaza privirea asupra mea.

     - Am facut ceva gresit?spun oprindu-ma din ceea ce faceam.

     - Nu, continua doar!zice el dandu-si usor capul pe spate.

     -  Hei, merge acolo?ne intrerupe Kim.

     - Da! Totul e bine!ii raspund eu ferm.

Mi-am indreptat privirea catre Jimin si el de asemenea catre mine.

      - Jimin, esti foarte frumos! Se pare ca Sara se pricepe!constata Jojo, dupa ce privise chipul barbatului.

      - Sunt mai frumos pe zi ce trece!

Sweet Taste  | P. Jm - Primul Volum |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum