☆Capitolul 6☆(editat)

204 29 6
                                    


Ma trezesc si vad o perspectiva cu totu' si cu totu' noua. Stau 2 secunde sa ma gandesc unde sunt si imi amintesc totul. Nu-mi venea sa cred ca am ajuns! Ma ridic si arunc o privire locului. Totul arata foarte formal si delicat. Cel mai mult mi-a placut geamul care imi permitea sa observ cel mai frumos peisaj oferit de cel de al 11-lea etaj. Parasesc aceasta incapere si ma indrept spre baie sa arunc o privire si acolo, dar dau de o alta camera. Vad usa intredeschisa si decis sa ma indrept spre ea. Stiam ca aceea era camera lui Minhyuk, asa ca decid sa-i rostesc numele usor, incat sa nu se trezeasca speriat. Strig, strig, insa nu raspunde nimeni. Atunci mi-am zis sa intru. 

Nu era nimeni. Unde putea fi? Unde s-ar fi putut duce avand in vedere ca nu cunoaste locul? 

    - Uau... Baiatul asta nici nu a ajuns bine si deja in camera lui e foarte multa dezordine! zic si apuc plapuma de pe jos. Fac putina ordine si decid sa fac un dus cald ca pe urma sa ies sa vad ce e prin imprejur. Ma indrept spre geamantanul meu sa imi scot gelul de dus, samponul si celelalte lucruri care mi-ar putea trebui.

Dupa aproximativ 30 de minute, ies si vad ca au aparut niste chei pe masuta. Ori nu le-am observat inainte, ori venise el iar eu nu l auzisem. 

**********

  Dupa cateva minute, primesc un mesaj. Ma indrept spre telefon sa-mi formez parola, fiind curioasa sa aflu informatia necunoscuta mie.

' Scuze draga mea fiindca nu te-am anuntat din timp ca voi iesi afara, dar nu voiam sa-ti deranjez somnul. Pareai foarte obosita. Oricum, tin sa mentionez ca am iesit sa iau ceva de mancare!! Vorbim💙 ' imi lasa prietenul meu mesaj.

' Ok, ma suni cand vii acasa! Apropo, ai cheie sau trebuie sa o impartim? As fi vrut sa ies si eu afara azi.


' Pai avem doar una, dar daca vrei iesim diseara undeva, ca sa nu fie vreo problema'

' Mie imi convine. Voi iesi la 5:30. Ne vedem in fata hotelului!!! '' il informez eu.

Imi asez frumos toate hainele in dulap si ma uit dupa o tinuta cat de cat eleganta, dar in care sa ma simt comfortabila. Aleg blugii negri si puloverul bej care se potrivesc perfect cu paltonul portocaliu deschis, asortandu-le cu o geanta de aceeasi culoare ca pantalonii.

Dupa ce mi-am pregatit tinuta, m-am apucat sa imi usuc parul. 

**********

Era in jur de ora 16, iar eu eram gata. Am incercat sa-mi impletesc parul dar nu a dat roade rezultatul, asa ca l am lasat desprins. Decid sa iau cheile de pe masuta ca intr-un final sa pot iesi din apartament.

Sweet Taste  | P. Jm - Primul Volum |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum