Epilog(editat)

128 9 5
                                    


Zilele treceau, iar vizita în Seoul avea să se încheie. Pot spune că în ultimele zile m-am apropiat mai mult de Hoseok, Jimin, Jungkook cât si de Namjoon și Taehyung. Împreună, am vizitat diferite locații precum Turnul Namsan, diferite restaurante, muzee istorice, Lotte World și multe altele. Insa din păcate, de la ziua lui Seokjin nu ne-am mai putut vedea cu toții. Mereu exista ceva de făcut și nu aveau timp așa că am decis ca eu si Minhyuk sa nu-i mai deranjam dar asta nu ne-a împiedicat de a-i vizita din cand in cand la studio. Îmi amintesc când am fost la ședința foto a băieților. Uaa! Parca a fost ieri!


Flashback

Intru în încăpere împreună cu Minhyuk, îndreptându-ne spre Kim Jojo și de asemenea spre băieți. Observ aceleași forme pe pereți, iar gresia pot spune că este mult mai curată față de data trecută. Trecem de femeia roșcată, care cu ceva timp în urmă se certase cu Jojo, și urcăm scările spre camera 306.

     - Știi, chiar mă simt bine când sunt cu Jo, marturiseste Minhyuk.

Încetinesc când aud vorbele acestuia zicand:

    - De ce o spui cu tristețe?îmi arcuiesc eu sprânceana stângă.

    - Vezi tu, spune el urcând scările foarte lent, simt că nu mă mai place. S-a distantat extrem de mult in ultima perioada.

    - Așa crezi?

Băiatul dă din cap, afirmativ, înaintand.

    - Poate e doar într-o perioadă mai dificilă, zic trecându-mi mâna stângă peste ceafă.

Minhyuk se uită lung la mine cu o privire nedumerită vrând să întrebe ceva.

    - Nu, nu e perioada aia!

    - Aha, te referi la muncă și d-astea...

    -  Desigur!

    - Ai putea avea dreptate, sa stii. Nici la mesaje nu prea mi-a mai raspuns.

Lăsăm discuția pentru mai târziu indreptandu-ne cu pași repezi spre locul unde ar trebui să ne întâlnim cu toții. Ajungem la băieți și la Kim Jojo, dar atunci am făcut contact vizual cu elÎmbrăcat intr-un costum negru, părul puțin ciufulit. O combinație care, n-am cum să mint, dădea minunat pe el. De asemenea aripile imense de un albastru închis, arătând că un înger. Un DEMONMă uit împrejur și observ că toată camera este decorată în nuanțe de negru, albastru si gri. Toti aveau parul vopsit intr-un albastru inchis spre mov. Îmi întorc privirea spre ceilalți băieți și văd că și ei purtau același costume ca și Jimin, cu aceleași aripi. Mai puțin Jungkook care încă n-avea aripile puse.

     - Bună ziua!salută Minhyuk oamenii pe care nu-i văzusem mai devreme când admiram locul.

     - Bună ziua, tuturor! Spor la treabă! Jo'!?salut eu.

     - Hei și ție, fato! Scumpule! i se adresează ea iubitului ei.

Îl privesc pe cel mai bun prieten al meu, care acum o ținea în brațe pe Jojo. Eram ferm convinsa ca bruneta nu isi schimbase sentimentele pentru Minhyuk. Insa nu erm sigura de asta pana intr-o seara, când mai rămăsesem cu ea, Taehyung si Hoseok. Cu toții eram pe acoperișul clădirii, bând din berile noastre.


Flashback

Urc așa zisele scări care duc spre locul propus de noi, pentru seara asta. Mă bucur că astăzi au scăpat cu toții de la muncă mai devreme, fiindcă am putut să ne punem de comun acord să luăm câteva beri și să stăm împreună. Noi patru am decis să rămânem încă la studio, pe când Namjoon, JK, Suga și Jimin au vrut să se ducă acasă, să se odihneasca. Ajung într-un final în locul stabilit, pășind către acestia.

Sweet Taste  | P. Jm - Primul Volum |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum