Perspectiva lui Jojo
Ies din casa lui îndreptându-mă spre a mea. Îmi deschid telefonul si caut un numar de taxi. Gasesc, formand numarul si imi pun telefonul la ureche așteptând sa răspundă.
Peste ceva timp
Intru in curte si ii observ pe cei doi cum stateau pe balansoar, discutând.
- Hei, scuze că v-am făcut să așteptați! Am avut o mică neînțelegere cu taximetristul, zic eu întorcându-mi privirea înspre stânga.
- Nu-i nimic, n-am așteptat mult. Stai liniștită! ma consoleaza Minhyuk.
- Ok, deci spuneați ca ați uitat cheia la agenție, așa-i?
Spun uitându-mă la Minhyuk, care momentan era distrat de floarea din mana sa.
Inca e posomorat...?
- Aparent, da! zice Sara îndreptându-și si ea privirea către Minhyuk.
- Haideți in casă. Discutăm acolo.
Mă îndrept spre ușa casei in timp ce scot cheile din buzunar. O deschid si pășesc in interior, fiind urmată de cei doi.
Perspectiva SareiMă ridic de pe balansoar împreună cu Minhyuk, mergând după Kim Jojo. Mă uit la fața lui si constat că este trist. Pun mâna pe umărul lui ca să-l fac atent, iar atunci mă strâmb la el. După cum si speram, a inceput să zâmbească.
Cu tine discut mai tarziu.
Casa fetei era asemanatoare cu cea a lui Jimin.
- Doamne ce imi place!spun eu.
- Dar ce-ți place? spune ea imitânudu-mi expresiile faciale.
- Pai totul! zic arătând cu mâna prin jur. Imi place cum ai decorat. Tu si varul tau aveti un stil aparte.
- Mersi. El m-a ajutat mai mult. Ii place sa faca cumparaturi pentru casa, spune Jojo uitându-se spre canapea exact acolo unde stătea Minhyuk.
Mă uit spre acesta, gândindu-mă la faptul că nu acționează tocmai corect. Chiar dacă a avut neînțelegeri cu Jojo, ar trebui să discute despre asta, sa clarifice totul. Mă doare când il văd așa plictisit si posomorât. El este acel gen de persoană care te făce sa râzi indiferent de moment, stare.
- Țin minte că ai zis că ai vrea să te schimbi, nu?
- O da!spun trezindu-mă la realitate.
- Pai poti sa te duci sus. Stii unde-i camera.
Dau din cap afirmativ si ma indrept spre scările ce duceau spre etaj.
- Poti să-ți alegi ce vrei tu!tipa fata asigurandu-se ca aud.
- Bine, multumesc!
Urc scările, fac dreapta si ajung in fața camerei. Deschid ușa si intru. Imi îndrept privirea spre patul ei acolo unde se aflau, pe perete, cateva poze. Mă apropii de imagini si îi observ pe cei sapte împreună cu ea. Erau diferite poze din diferite locatii.
Ce frumos și-a păstrat amintirile...
Mai trag un ochi peste toate pozele, iar apoi mă îndrept spre dulap, deschizându-l.
Aleg dintre zecile de sacouri unul bej cu carouri si un tricou alb simplu. Mă mai uit putin in oglinda de pe perete si decid sa mă intorc la cei doi. Cobor repede scările, insa când s-o strig pe Jo' , o văd râzând cu Minhyuk.
- Baieti? Cum imi stă? spun făcând o mică piruetă în fața lor.
- Superb!ma complimenteaza brunetul.
- Iti sta mult mai bine decat mie! Esti draguta!
- Sara, am vorbit mai devreme cu Namjoon si au zis să ne întâlnim cu ei peste jumatate de ora.
- Unde ne vedem?ma asez eu pe canapea langa cei doi.
- O să vină ei aici, ca mai apoi să mergem la carnaval.
- Mamă de când n-am mai fost la carnaval! zice Minhyuk dupa câteva secunde.
- A trecut ceva vreme, da... il aprob eu.
Ca să ne ocupăm timpul, am aprins televizorul, uitandu-ne la stiri.
După 30 de minute:
Aud motorul unei mașini care opreste in fața casei. După câteva momente, trei băieți își fac apariția: Namjoon, Jin si ...Jimin.
Oh, arată mult mai bine acum. Si mai ..treaz!
- Copii, ce faceti?intreaba Namjoon deschizandu-si larg bratele.
- Bună tuturor! spune Jin bucuros.
- Ohoo! Dar ce-i cu zambetele astea pe fețele voastre? isi pune Jojo mainile in solduri.
- Să vezi cât au râs si in mașină! M-au terminat.
Mă uit la fața lui Jimin care zambea si el scurt.
Are un zambet atât de dră-
- Sara, ce faci? Arăți bine! spune Namjoon uitându-se la mine din cap până-n picioare.
- Mersi, Joonie. Sunt bine.
- Haideți, mergem?
- Jimin-ah! Ceilalți unde sunt? zice Jojo.
Atunci imi îndrept privirea către vărul brunetei care se duse spre frigider.
- Ne intalnim cu ei mai tarziu! spune el in timp ce deschise o sticlă cu apă.
- Ii așteptăm si pe ei aici sau-
- Eu zic mai bine să plecăm si ne vom intalni cu ei la carnaval, propune Jin.
Intr-un final decidem cu totii ca asa ar fi mai bine. Ieșim cu toții din casă, lăsând-o pe Kim Jojo să încuie.
- Stii Jimin?!strigă aceasta. Ar trebui sa iti incui si tu usa!țipă Jojo la vărul său. Zic asa, informativ, rade aceasta.
Alegem sa intrăm cu toții in mașină, îndreptându-ne spre locul decis.
CITEȘTI
Sweet Taste | P. Jm - Primul Volum |
Teen FictionCand Sara ajunge sa-si traiasca propriul vis, apar multe acțiuni intre ea si prietenii ei. Dar ce se întâmpla când unul dintre baieti se îndrăgostește de ea? Sara va alege sa plece sau sa rămână? °Evolutie° ● #108 in Aventura -8.02.2020● ●...