- S-a intamplat ceva între tine și Jojo? Te vad putin abătut, spun eu in timp ce ne îndreptam spre hotel.
- Sara, spune direct ce vrei sa afli. Nu prea am dispozitia necesara de a intelege ce imi ceri.
- Minhyuk, discută cu mine! Spune-mi ce te apasă. Mereu ai fost langa mine atunci când aveam nevoie, iar acum e randul meu să-ți întorc favorul.
- Uite, imi pare rau ca trebuie sa purtam discuția asta. Pe bune.
- Iti place de Kim Jojo?spun eu.
Acesta își îndreptă privirea spre mine, uimindu-se de faptul că i-am ghicit cauza suferinței sale.
- E foarte de treabă, amuzantă, drăguță si stie sa se descurce, de cele mai multe ori, în orice situație. Da, o plac.
La auzul vorbelor sale zâmbesc și spun:
- Asta e foarte drăguț... De ce nu ii spui ceea ce simti? Poate si ea te place.
- Nu prea cred, micuto.
Nu din nou, Minhyuk!
- Uite, daca tot mergem diseară cu ei la carnaval, ai putea sa încerci macar să-i spui ceea ce simti.
Spun eu, privind hotelul.
- Da fata. O să gasesc o cale potrivita. Nu-ti face griji.
Închid subiectul discuției, văzând scările care duceau spre etajul nostru. Il las pe Minhyuk sa treaca in fata mea ca sa poata descuia mai repede usa camerei.
Acesta trece pe langa mine fara sa mai zica nimic. Raman singură, iar asta imi da posibilitatea sa ma gandesc la cateva lucruri. Sau mai bine zis, persoane.
Gândul imi sare la baiatul care, nu cu mult timp in urma, băuse ca sa uite de gelozia provocată de prietenul lui.
Cat de imatur.
Intr un final ajung pe coridorul unde se afla camera noastra si il vad pe Minhyuk rezemat de usa, uitandu se la mine. Il intreb ce face acolo si de ce nu e deschis apartamentul pana acum, iar el imi raspunde:
- Ce faci?
- Minhyuk ce te-a apucat? Te-am lasat sa te duci inainte ca sa poti deschide usa si tu-
- Am pierdut cheia.
- Ce ai facut?!tip eu incat vocea mea putea fi auzita cu usurinta de la parter.
- Le am pier-
- La naiba!! Am auzit din prima! Cat de imatur esti si tu incat.... OOOHHH!
- Ce facem acum? zice el trecandu-si mana prin par.
- Unde le ai vazut ultima data?
- Ultima data...pai... Tin minte ca eram in prima camera in care am intrat. Inainte sa incep sa-l machiez pe Hoseok mi le-am pus pe masă, iar dupa nu le am mai vazut.
- Bun deci exista o probabilitate sa le fi lasat acolo.
- Pai si acum ce facem? Ne intoarcem?
Imi scot telefonul din buzunar, cautand numarul lui Jojo. Dau sa o apelez dar vad ca are linia ocupata.
- Perfect! Si mama zicea ca eu sunt cea iresponsabilă..
- Pai asa e.
Ma uit la el urat, dar nu apuc sa zic nimic, pentru ca fix atunci primesc un apel.
Conversatie telefonica
- Alo? Am vazut ca m ai sunat, Sara. Scuze ca n-am putut sa raspund dar vorbeam cu managerul baietilor despre proiectul actual, imi zice ea oftand.
- E ok, stai linistita. Voiam doar sa te intreb ceva. Esti acasa?
- Inca nu, sunt pe drum. Ma duc la Jimin sa verific daca totul e in regula,ca sa mearga cu noi. De ce intrebi?
- Pai...Minhyuk a pierdut cheia de la apartament si el zice ca ultima oara le-a vazut la studio...
- Sara, eu nu mai am cum sa ma intorc, iar studioul este inchis la ora asta!
- Dar este abia ora opt! striga Minhyuk, incat sa auda si Jo'
- Astazi este duminica si toata lumea scapa mai repede! D-aia am si zis sa iesim in seara asta.
- Stai putin, nu te panica. In cinsprezece minute ajung la mine. Veniti acolo. O sa-ti trimit adresa pe Kakao talk.
- Dar-
Conversatie incheiata
Nu apuc sa mi termin propozitia, ca Jojo decide sa inchida. Imi deschid aplicatia si vad locatia despre care vorbea bruneta.
Perspectiva lui Jojo
Acestea au fost ultimele cuvinte, dupa ce am constientizat ca am ajuns in fata casei lui Jimin.
- Poftiți banii. Puteti pastra restul.
Ies din taxi si ma indrept spre usa de la intrare. Apas pe clanta si pasesc inauntru.
Iar n-ai mai incuiat usa...
Ma descalt de pantofi si urc scarile, indreptandu ma spre varul meu.
Mai trebuie sa faci si curatenie in casa asta.
Ajung in fata camerei lui si vad usa deschisa. Intru si il vad cum doarme. Ma apropii incet incat sa nu se trezeasca si ma asez pe pat.
- Jiminie, draga, trezeste-te! zic eu lovindu l usor pe spate.
Nu raspunse. Il mai bat de cateva ori pe spate, iar atunci încercă sa spuna ceva.
- Mm... Taci Jo'...
- Bine, te las..dar sa stii ca tu pierzi.
- Ce sa pierd...? spune el cu o voce răgușită.
- Pai voiam sa vii cu noi la carnaval, dar daca nu vrei...! ii raspund zambind.
La doua secunde dupa, Jimin se ridica si ma intreaba:
- Care noi?
- Pai eu, baietii, Sara, Minh-
- O bine, daca insisti! zice el dându-se jos din pat. Ah...! striga el in timp ce isi puse mainile pe fata.
- Aha! Vezi! Vezi ce se intampla cand bei, incat sa nu mai stii de tine? De cate ori ti-am zis sa nu mai bei in halul asta? Hm?
- Mm...gata si tu acum... Lasa ma sa imi revin.
- Vezi ca tre sa ii multumesti saracei fete fiindca a fost draguta si te-a dus pana acasa, ca putea sa te lase pe acoperis!
- Ea m-a adus acasa? spune el uitandu-se fix in ochii mei.
- Da...si nici nu stii cate ai mai facut!
- KIM JOJO! Spune-mi exact ce am facut!
- Ohoo! Vai de mineee! Uimitorul Park Jimin a uitat ce a facut acum cateva ore? Asta trebuie s-o tin minte! zic uitandu ma in oglinda.
- Jojo! Nu-mi arde de glume!
Mi se face mila de el, asa ca incerc sa povestesc totul pe scurt.
- Tu...Tu glumesti, nu?ma intreaba el mijindu-si ochii.
- Ai vrea tu.
- T-tu vrei sa zici ca am...sarutat-o? Cat de prost am putut sa fiu!
CITEȘTI
Sweet Taste | P. Jm - Primul Volum |
Roman pour AdolescentsCand Sara ajunge sa-si traiasca propriul vis, apar multe acțiuni intre ea si prietenii ei. Dar ce se întâmpla când unul dintre baieti se îndrăgostește de ea? Sara va alege sa plece sau sa rămână? °Evolutie° ● #108 in Aventura -8.02.2020● ●...