P.o.v. Maddy
hopeloos! HOPELOOS! managment had me op pad gestuurd om weer eens een vriendinnetje voor niall te zoeken, omdat hij anders zogenaamd te lang single zou zijn!
ik loop ondertussen al zo'n uur door de stad en raad eens, ik heb er nog steeds een gevonden! ik loop langs een schoenenwinkel en gluur naar binnen, ik loop een stukje verder tot ze goed in beeld is en sta dan stil, er zit een meisje met bruin haar en blonde dip-dye dat krullerig langs haar gezicht valt.
ik twijfel even maar loop dan toch naar binnen, dit meisje zou een echte diva kunnen zijn. ik bekijk haar nog een keer van een afstandje, haar hoofd hankt wat naar beneden en het lijkt alsof ze naar haar afgetrapte schoenen kijkt.
ik loop naar haar toe en ga vor haar staan, ik steek mijn hand uit en zodra ze opkijkt neem ik haart snel in me op. ze heeft grote blauwe ogen en een mooi gezicht 'maddy' zeg ik en schud haar hand.
P.o.v. lilian
'en wat voor aanbod dan?' vraag ik nieuwschierig 'het lijkt me verstandig om dat ergens anders te bespreken' zegt ze geheimzinnig en knikt dan naar de vrouw van de winkel, ik knik, trekt de nieuwe schoenen uit en geef ze aan de vrouw voor me. 'zal ik ze alvast naar de kassa brengen?' vraagt ze vriendelijk 'graag' zeg ik en trek mijn afgetrapte oude schoenen weer aan.
maddy loopt achter de vrouw van de winkelk aan, wat gaat zij nou weer doen? ze zegt iets tegen de vrouw wijst naar een ander paar schoenen en geeft haar dan wat geld waarna ze weer naar mij toe loopt.
'hier zijn je nieuwe schoenen' zegt maddy en geeft me een tas met twee paar schoenendozen er in aan. ik kijk haar verbaasd aan 'maar ik heb ze nog niet betaald!' ze lacht en klopt op mijn schouder 'dat heb ik gedaan, samen met nog een paar andere schoenen. maargoed het aanbod' zegt ze en trekt me mee een groot gebouw in.
'dit' zegt ze en gebaart om zich heen, 'is modest'
JE LEEST
act
FanfictionWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?